Ogłoszenie o zamówieniu na roboty budowlane - przebudowa i rozbudowa budynku strażnicy OSP w Przyjmie z przeznaczeniem na cele społeczno-kulturalno -sportowe.

ZPiI340/10/2009                                                                                   Golina,10.07.2009r

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Przebudowa i rozbudowa budynku strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Przyjmie z przeznaczeniem na cele społeczne-kulturalno-sportowe.

Numer ogłoszenia BZP 109573 - 2009

Data zamieszczenia w BZP: 10 lipca 2009r

Data zamieszczenia na Tablicy Ogłoszeń Zamawiającego: 10 lipca 2009r.

Data zamieszczenia w BIP Zamawiającego: 10 lipca 2009r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Golina, ul. Nowa 1, 62-590 Golina, woj. wielkopolskie, tel. 063 241 80 95, faks 063 241 80 95.

   Adres strony internetowej zamawiającego:www.golina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa budynku strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Przyjmie z przeznaczeniem na cele  społeczne-kulturalno-sportowe.

II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3)   Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Zakres robót obejmuje:

       1.Roboty przygotowawcze

       2.Roboty budowlane polegające na;

- demontażu istniejącego wystroju wnętrz,

- rozbiórce niezbędnych elementów konstrukcyjnych dachu stropów ,

  ścian zewnętrznych i wewnętrznych

- montażu płyt obornickich na belkach stalowych ażurowych w miejsce

  zdemontowanego dachu z płyt korytkowych i kanałowych

-  wymianie pozostałego pokrycia  dachowego,  rynien i obróbek

   blacharskich

- wymianie stolarki okiennej i drzwiowej

- wymianie podłoży , posadzek i izolacji

- wykonaniu pozostałych robót wykończeniowych

- dociepleniu ścian i   dachu budynku.

- dobudowaniu  klatki schodowej i magazynów

       3.Całkowity demontaż urządzeń i instalacji wewnętrznych

       4.Wykonanie nowych instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, centralnego

            ogrzewania i wentylacji

 

Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i zgodnie z ST. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki

-Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót

-Dokumentacja projektowa

-Przedmiary robót

Ewentualne użycie nazw własnych materiałów wykonawczych w przedmiarach oraz pozostałych dokumentach projektowych zostało zastosowane tylko i wyłącznie w celu ustalenia cech parametrów wzorcowych. Zamawiający zezwala na użycie innych materiałów w kosztorysach ofertowych pod warunkiem, iż będą miały nie gorsze cechy i parametry techniczne od użytych w przedmiarach robót i dokumentacji projektowej.

 Wymagany okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.  Wykonawcom zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie, którego dotyczy wykonanie robót w zakresie przedmiotu zamówienia..

 

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45 23 24 60-4

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31 października 2010r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1)   WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 40.000,00zł (słownie: czterdzieści tysięcy zł)

 

III.2)   WARUNKI UDZIAŁU

 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY WYMAGANE
OD WYKONAWCÓW. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wszyscy Wykonawcy, o których mowa w Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony, gdy z załączonego do oferty odpisu właściwego rejestru lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wynikać będzie, że jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub Wykonawcy, którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony gdy wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat (licząc do dnia upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane, których przedmiotem było wykonanie prac o porównywalnym charakterze i wartości (każda z osobna) do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Należy również wykazać, iż prace będą prowadzone przez osoby posiadające niezbędną wiedzę- warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedstawi dowody, iż kierownicy robót posiadają stosowne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, elektrycznej, wodno­kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania (podstawa prawna - ustawa Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. Dz.U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadający środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczające do zapewnienia realizacji przedmiotu zamówienia, w kwocie nie mniejszej niż 700.000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy zł) Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony gdy przedstawi dowód posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej wystarczających do zapewnienia realizacji przedmiotu zamówienia, w kwocie nie mniejszej niż 700.000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy zł) 4) posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy zł i 00/100); Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony gdy przedstawi dowód posiadania polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy zł i 00/100). oraz nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona badania ofert i sprawdzi czy spełniają wymagania określone w Specyfikacji oraz ustawie Prawo zamówień publicznych wg kryterium spełnia  nie spełnia. Ocena spełnienia warunków określonych dla wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń, przy zastosowaniu kryterium spełnia nie spełnia. Wykonawca spełniający warunki otrzyma ocenę spełnia natomiast Wykonawca nie spełniający warunków otrzyma ocenę nie spełnia. Wykonawca, który nie spełnia warunków określonych przepisami art. 24 ustawy, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego a oferta wykonawcy wykluczonego zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 6) Zamawiający może wezwać wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 7) Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów. 8) W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste pomyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty. 9) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w Specyfikacji i ustawie Prawo zamówień publicznych oraz została uznana za najkorzystniejszą. 10) Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania przesyłając zawiadomienie wszystkim Wykonawcom..

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, stosownie do postanowień art. 26 ust. 1 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. nr 71, poz. 645), zwanego dalej rozporządzeniem wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, na druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do Specyfikacji. 2) Oświadczenie Wykonawcy, wyłącznie na druku stanowiącym Załącznik A do Formularza ofertowego- jest to oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Wykaz stawek i narzutów służących do kalkulacji kosztorysu ofertowego (Załącznik B do Formularza ofertowego). 4) Harmonogram rzeczowo-finansowy planowanych robót (Załącznik C do Formularza ofertowego. 5) Wykaz wykonanych co najmniej trzech robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością (każda z osobna) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (listy referencyjne lub protokoły bezusterkowego odbioru robót)- Załącznik nr 2 do Specyfikacji. 6) Polisa lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy zł) 7) Dowód posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej wystarczających do zapewnienia sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia, w kwocie nie mniejszej niż 700.000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy zł). Dowodem może być informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na nie mniej niż 700.000,00 zł (słownie: sidemset tysięcy zł) . (NIE OBROTY NA KONCIE) wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Dowód potwierdzenia wpłaty wadium lub jego wniesienia w innej dopuszczalnej formie. 9) Pełnomocnictwo. Każda bez wyjątku część oferty musi zostać podpisana przez osoby uprawnione do występowania w imieniu składającego ofertę i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Podpis musi być złożony w sposób umożliwiający identyfikację osoby podpisującej. Za osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy uznaje się osoby upoważnione do reprezentowania firmy, wskazane we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej bądź w stosownym pełnomocnictwie. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy musi wynikać z oferty. 10) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13) Dokumenty potwierdzające posiadanie przez kierowników robót stosownych uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, elektrycznej, wodno­kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania (podstawa prawna - ustawa Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. Dz.U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Uwaga! Dokumenty przedkładane w ofercie należy złożyć w następujący sposób: a) Pełnomocnictwo w ofercie należy przedstawić w formie: - oryginału, lub - kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie, lub - kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę osoby udzielające pełnomocnictwa, b) pozostałe dokumenty należy przedstawić w formie: - oryginału, lub - kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie przesłanek zawartych w art. 89, ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych..

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.l) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IY.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

     1 - Cena – 100%

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.golina.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Golinie ul. Nowa 1 62-590 Golina, pokój nr 3.4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

04.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Golinie, ul. Nowa 1, 62-590 Golina, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Zatwierdzam

Golina 10.07.200

UWAGA !!!

 W PRZYPADKU POBIERANIA RYSUNKÓW NALEŻY POBRAĆ WSZYSTKIE  CZĘŚCI ZE WZGLĘDU NA PODZIELENIE ARCHIWUM