OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
BURMISTRZ GOLINY OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
URZĘDNICZE
STANOWISKO PRACY:
ds. ochrony środowiska i gospodarki wodnej
WYMAGANIA NIEZBĘDNE ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:
1) wykształcenie: wyższe,
2) staż pracy: 2 lata,
3) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
7) nieposzlakowana opinia.
WYMAGANIA DODATKOWE
1) preferowane wykształcenie kierunkowe: ochrona środowiska, prawo wodne, administracja,
2) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o ochronie przyrody, prawa ochrony środowiska, prawa wodnego, prawa łowieckiego, Kodeksu postępowania administracyjnego,
3) umiejętność stosowania prawa administracyjnego w podejmowanych działaniach,
4) obsługa komputera – znajomość pakietu MS Office/Word, Exel,
5) umiejętność tworzenia i redagowania tekstów,
6) dobra organizacja pracy własnej,
7) operatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
8) rzetelność, odpowiedzialność i samodzielność.
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU
1. Realizacja zadań w zakresie ustawy prawo ochrony środowiska, min.:
- naliczanie opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska,
- opiniowanie decyzji na składowanie i usuwanie odpadów komunalnych oraz programów, gospodarki odpadami niebezpiecznymi,
- udostępnianie informacji o środowisku,
- gromadzenie danych dotyczących stanu środowiska w gminie i opracowywanie stosownych programów i analiz.
2. Prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
- przygotowanie informacji i zawiadomień związanych z procesem wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
- przygotowanie wystąpień o uzgodnienia środowiskowych uwarunkowań realizacji przedsięwzięcia do właściwych organów,
- przygotowanie wystąpień o opinię do właściwych organów,
- wydawanie postanowień w sprawie obowiązku sporządzania i określania zakresu raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
3. Sporządzanie planów, programów i sprawozdań w zakresie ochrony środowiska.
4. Prowadzenie działań w zakresie edukacji ekologicznej społeczeństwa oraz propagowanie działań proekologicznych.
5. Opieka nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobieganie bezdomności zwierząt na terenie gminy.
7. Prowadzenie spraw z zakresu prawa wodnego, ochrony przyrody o ochronie gruntów rolnych i leśnych, prawo łowieckie.
9. Realizacja zadań wynikających z ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku oraz ocenach oddziaływania na środowisko.
INFORMACJA O WARUNKACH PRACY
Praca w siedzibie Urzędu Miejskiego. Stanowisko pracy na parterze budynku.
WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Golinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia jest wyższy niż 6 %.
WYMAGANE DOKUMENTY APLIKACYJNE
1) list motywacyjny,
2) życiorys – Curriculum Vitae,
3) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
4) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
5) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
8) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
9) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu.
10) w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego dokument potwierdzający znajomość języka polskiego.
11) kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienie, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres: Urzędu Miejskiego w Golinie ul. Nowa 1, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. Ochrony Środowiska i gospodarki wodnej” do dnia 7 maja 2018 roku (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu), do godz.1530 .
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
INNE INFORMACJE
Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną pisemnie poinformowane.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Golinie (www.golina.bip.pl) oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Golinie.
Do oferty należy dołączyć własnoręcznie podpisane oświadczenie o treści:
”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016, poz. 902 ze zmianami)”.
Golina, 25.04.2018r.
Do pobrania:
Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych
Oświadczenie o stanie zdrowia