GPiB.6733.7.2021 Golina, dnia 27.10.2021 r.
O B W I E S Z C Z E N I E
o zakończeniu postępowania
Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia ustawy z 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2021 roku, poz. 735 ze zm.)
zawiadamiam
o zakończeniu postępowania na wniosek Pana Bartosza Urbaniaka prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą firmy INFRAPOLIS Bartosz Urbaniak, 62-504 Konin, Posoka ul. Cytrynowa 15, działającego z upoważnienia Burmistrza Goliny w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego w m. Golina, obręb geodezyjny Golina na działkach nr ewid.: 2172, 345/13, 2167/5, 2167/4, 2167/7, 2167/1, 2166/3, 2167/3, 2166/2, 2166/7, 345/3, 341/5, 2166/6, gmina Golina, w ramach zadania „Przebudowa łącznika ulic: Kolejowa i Poprzeczna w Golinie”.
Strony mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy i uzyskać wyjaśnienia w siedzibie Urzędu Miejskiego w Golinie, ul. Nowa 1, 62-590 Golina (pokój nr 7), w godzinach pracy Urzędu.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Golinie oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Golinie.
Z uwagi na wprowadzone ograniczenia dotyczące obsługi w Urzędzie Miejskim w Golinie pytania i wnioski można zgłaszać drogą mailową na adres urzędu golina@golina.pl lub na skrzynkę ePUAP: /Golina/SkrytkaESP.
W razie pytań prosimy również o kontakt telefoniczny pod numer telefonu: 632418095 wew. 248 i 249.
Burmistrz Goliny
/-/ Mirosław Durczyński
GPiB.6733.7.2021 Golina, dnia 27.10.2021 r.
DECYZJA NR 7/2021
o lokalizacji inwestycji celu publicznego
Na podstawie art. 50, ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku – o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2021 roku, poz. 741 ze zm.) w związku z art. 4, ust. 2, pkt 1 tejże ustawy oraz art. 104 ustawy z 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2021 roku, poz. 735) i po uzgodnieniu stosownie do art. 53, ust. 4 powołanej na wstępie ustawy
u s t a l a m
na rzecz
Gminy Golina, ul. Nowa 1, 62-590 Golina
lokalizację inwestycji celu publicznego
w m. Golina, obręb geodezyjny Golina na działkach nr ewid.: 2172, 345/13, 2167/5, 2167/4, 2167/7, 2167/1, 2166/3, 2167/3, 2166/2, 2166/7, 345/3, 341/5, 2166/6, gmina Golina
jako zamierzenie polegające na
budowie kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego w ramach zadania „Przebudowa łącznika ulic: Kolejowa i Poprzeczna w Golinie”.
I. Ustalenia dotyczące rodzaju zabudowy.
Obiekt infrastruktury technicznej.
II. Warunki i szczegółowe zasady zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy wynikające z przepisów odrębnych:
1. Ustalenia dotyczące funkcji zabudowy i wymagań ochrony i kształtowania ładu przestrzennego:
1) na terenie objętym wnioskiem, zaznaczonym linią przerywaną i liczbami 1 – 27 na załączniku graficznym, ustala się budowę kanalizacji deszczowej ze studniami rewizyjnymi, wpustami deszczowymi oraz przykanalikami i oświetlenia ulicznego wraz ze słupami oświetlenia ulicznego:
a) kanalizacja deszczowa kolektor Ø300 długości ok. 230 m;
b) studnie rewizyjne Ø1000 sztuk 11;
c) przebudowa istniejącej studni rewizyjnej Ø1000 sztuk 1;
d) przykanaliki Ø200 o długości ok. 80 m;
e) wpusty deszczowe sztuk 16;
f) kabel oświetlenia ulicznego o długości ok. 509 m;
g) nowe słupy oświetleniowe w ilości 5 sztuk;
h) przestawienie istniejących słupów oświetleniowych w ilości 12 sztuk.
2. Ustalenia dotyczące ochrony środowiska, przyrody i krajobrazu :
1) inwestycja nie jest realizowana na terenie objętym formą ochrony przyrody
2) inwestycja nie jest realizowana w granicach głównego zbiornika wód podziemnych;
3) w przypadku natrafienia w trakcie prowadzonych prac ziemnych na kopalne szczątki roślin lub zwierząt należy niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu lub Burmistrza Goliny.
3. Ustalenia dotyczące ochrony dziedzictwa kulturowego i zabytków oraz dóbr kultury współczesnej:
a) inwestycja nie jest realizowana na obszarze objętym ochroną konserwatorską.
4. Ustalenia dotyczące obsługi w zakresie infrastruktury technicznej i komunikacji:
a) zaopatrzenie w energię elektryczną – istniejąca szafka oświetleniowa;
b) zaopatrzenie w wodę – nie dotyczy;
c) odprowadzenie ścieków – nie dotyczy;
d) odprowadzenie wód opadowych do istniejącej gminnej kanalizacji deszczowej;
e) ogrzewanie – nie dotyczy;
f) obsługa komunikacyjna inwestycji istniejącymi drogami;
g) w odniesieniu do pasa drogowego drogi publicznej inwestycję należy projektować i realizować zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 470) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich (Dz. U. z 2016 r. poz. 124 ze zm.) oraz na warunkach uzgodnionych z zarządcą drogi – w odniesieniu do drogi powiatowej nr 3230P z Zarządem Dróg Powiatowych w Koninie;
h) po zakończeniu robót wymagane jest przywrócenie pasa drogowego drogi powiatowej do poprzedniego stanu użyteczności, odtworzenie konstrukcji nawierzchni, ciągłości urządzeń odwadniających, zieleni, odbudowy zjazdów, chodników, poboczy.
5. Ustalenia wymagań dotyczących ochrony interesów osób trzecich:
a) obwieszczenie o wszczęciu postępowania z dnia 08.07.2021 r. nr GPiB.6733.7.2021
b) zawiadomienie stron o wszczęciu postępowania pismem z dnia 08.07.2021 r. nr GPiB.6733.7.2021
c) zawiadomienie stron o zakończeniu postępowania pismem z dnia 05.08.2021r.
d) postanowienie o zawieszeniu postępowania z dnia 12.08.2021 r. nr GPiB.6733.7.2021
e) zawiadomienie stron o ponownym wszczęciu postępowania pismem z dnia 21.09.2019 r. nr GPiB.6733.7.2021
f) obwieszczenie o zakończeniu postępowania z dnia 27.10.2021 r. nr GPiB.6733.7.2021
g) obiekty budowlane i urządzenia techniczne nie mogą powodować przekroczenia dopuszczalnych standardów środowiska na sąsiednich nieruchomościach.
III. Linie rozgraniczające teren inwestycji:
Linie rozgraniczające teren inwestycji zostały oznaczone linią przerywaną i liczbami 1 – 27 na kopii mapy zasadniczej w skali 1:500 stanowiącej załącznik graficzny do niniejszej decyzji.
IV. Ważność decyzji:
Stosownie do treści art. 65 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku – o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym(t.j. Dz.U. z 2021 roku, poz. 741 ze zm.) niniejsza decyzja utraci ważność, jeżeli:
a) inny wnioskodawca uzyska pozwolenie na budowę,
b) dla tego terenu uchwalono plan miejscowy, którego ustalenia są inne niż w wydanej decyzji.
Informacja:
Niniejsza decyzja:
- nie uprawnia do dokonania wycinki drzew, ani wyłączenia gruntów z produkcji rolnej i leśnej,
- nie zastępuje zezwolenia na wyłączenie gruntu z produkcji rolnej lub leśnej, pozwolenia na budowę , lecz może stanowić podstawę do ubiegania się o nie.
Wytyczenie w terenie obiektów budowlanych może nastąpić dopiero po uzyskaniu pozwolenia na budowę.
UZASADNIENIE
W dniu 05.07.2021 roku Bartosz Urbaniak prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą firmy INFRAPOLIS Bartosz Urbaniak, 62-504 Konin, Posoka ul. Cytrynowa 15, działający z upoważnienia Burmistrza Goliny, wystąpił o wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie kanalizacji deszczowej ze studniami rewizyjnymi, wpustami deszczowymi oraz przykanalikami i oświetlenia ulicznego wraz ze słupami oświetlenia ulicznego w m. Golina, obręb geodezyjny Golina na działkach nr ewid.: 2172, 345/13, 2167/5, 2167/4, 2167/7, 2167/1, 2166/3, 2167/3, 2166/2, 2166/7, 345/3, 341/5, 2166/6, gmina Golina, w ramach zadania „Przebudowa łącznika ulic: Kolejowa i Poprzeczna w Golinie”.
Burmistrz Goliny, zawiadomieniem z dnia 08.07.2021 roku poinformował wnioskodawcę oraz strony postępowania o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla w/w inwestycji.
W dniu 05.08.2021 roku do stron postępowania administracyjnego zostało przesłane pismo przed wydaniem decyzji.
Ze względu na pozyskane informacje o śmierci jednej z osób będącej stroną postępowania administracyjnego, Burmistrz Goliny postanowieniem nr GPiB.6730.7.2021 z dnia 12.08.2021 r., zawiesił postępowanie administracyjne w przedmiotowej sprawie.
Burmistrz Goliny, zawiadomieniem z dnia 21.09.2021 roku poinformował strony postępowania o ponownym wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla w/w inwestycji.
Inwestycja ta, jest inwestycją celu publicznego i stanowi realizację celów o których mowa w art.6 ust. 2) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1990 ze zm.).
Wnioskowana inwestycja, nie jest wymieniona w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (t.j. Dz.U. z 2019 roku, poz. 1839 ze zm.)
Wnioskowana inwestycja nie wymaga uzyskania zgody na przeznaczenie gruntów rolnych na cele nierolne.
Inwestycja jest realizowana na terenie:
- nie wymagającym uzyskania zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne;
- nie objętym ochroną konserwatorską;
- nie zlokalizowanym w granicach terenu górniczego;
- nie zlokalizowanym na obszarze udokumentowanych złóż kopalin;
- nie zlokalizowanym w granicach głównego zbiornika wód podziemnych;
- nie zagrożonym osuwaniem się mas ziemnych;
- nie zlokalizowanym w obszarze szczególnego zagrożenia powodzią;
- nie objętym formą ochrony przyrody.
Decyzja została uzgodniona przez:
- Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie nie zajął stanowiska w sprawie uzgodnienia projektu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego w ustawowym terminie. Zgodnie z art. 53 ust. 5 u.p.z.p. organ pierwszej instancji uznał uzgodnienie za dokonane;
- Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole nie zajął stanowiska w sprawie uzgodnienia projektu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego w ustawowym terminie. Zgodnie z art. 53 ust. 5 u.p.z.p. organ pierwszej instancji uznał uzgodnienie za dokonane;
- Starosta Koniński nie zajął stanowiska w sprawie uzgodnienia projektu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego w ustawowym terminie. Zgodnie z art. 53 ust. 5 u.p.z.p. organ pierwszej instancji uznał uzgodnienie za dokonane.
W związku z powyższym, należało orzec jak w sentencji.
Projekt decyzji sporządził mgr inż. arch. Marian Lis członek Wielkopolskiej Okręgowej Izby Architektów wpisany pod numerem WP-0116.
POUCZENIE
Załączniki:
Kopia mapy ewidencyjnej w skali 1:1000 z zaznaczonym terenem inwestycji.
Burmistrz Goliny
Mirosław Durczyński
Otrzymują:
INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Golinie jest Burmistrz Goliny, z siedzibą: ul. Nowa 1, 62-590 Golina.
2. Jeśli mają Państwo pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych możecie Państwo skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Panią Ewą Galińską pisemnie na adres Administratora, pod adresem poczty elektronicznej: inspektor@osdidk.pl lub telefonicznie: 531 641 425.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz na podstawie Art. 9 ust.1 lit. g ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych (Dz.U. z 2018r., poz.1000) - aktów prawnych na podstawie, których działają poszczególne stanowiska Urzędu Miejskiego w Golinie.
4. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
5. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych,
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
c) żądania usunięcia danych, gdy:
· dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
· dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
· osoby te kwestionują prawidłowość danych,
· przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
· Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych osobowych jest wymogiem dobrowolnym, ale niezbędnym do uzyskania tytułu do gruntu.
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.