Gmina Golina: Stworzenie
zintegrowanego systemu komunikacji publicznej na terenie K OSI etap II – budowa
dróg/ścieżek dla rowerów na terenie gminy Golina.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Ogłoszenie nr 583512-N-2019 z dnia 2019-08-07 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Poddziałanie 3.3.1. Inwestycje w obszarze transportu miejskiego Wielkopolskiego
Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014–2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina
Golina, krajowy numer identyfikacyjny 31101905900000, ul. ul. Nowa 1 ,
62-590 Golina, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 063 2418095 w.
50, 51, e-mail inwestycje@golina.pl, faks 63 241 80 95 wew. 232.
Adres strony internetowej (URL): www.golina.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.golina.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
www.golina.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem
posłańca Adres: Urząd Miejski w Golinie, ul. Nowa 1, 62-590 Golina
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stworzenie zintegrowanego
systemu komunikacji publicznej na terenie K OSI etap II – budowa dróg/ścieżek
dla rowerów na terenie gminy Golina.
Numer referencyjny: Zp.271.9.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących
części lub grup części:
1,2
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy: 2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Stworzenie
zintegrowanego systemu komunikacji publicznej na terenie K OSI etap II – budowa
dróg/ścieżek dla rowerów na terenie gminy Golina. 1. Przedmiot zamówienia
został podzielony na dwie części i obejmuje: Część 1: Przebudowę drogi ul.
Kościelnej, B. Chrobrego oraz Kilińskiego w Golinie w zakresie przebudowy
poboczy na ciągi pieszo-rowerowe o łącznej długości 421,5m i szerokości 2,5m. w
tym: Przebudowa drogi ul. Kościelnej w Golinie w zakresie przebudowy poboczy na
ciągi pieszo-rowerowe o długości 140m i szerokości 2,5m (odcinek 1) Przebudowa
drogi ul. B. Chrobrego w Golinie w zakresie przebudowy poboczy na ciągi
pieszo-rowerowe o długości 151,5m i szerokości 2,5m (odcinek 2) Przebudowa
drogi ul. Kilińskiego w Golinie w zakresie przebudowy poboczy na ciągi
pieszo-rowerowe o długości 130m i szerokości 2,5m (odcinek 3) Część 2:
Przebudowę drogi powiatowej nr 3229P - przy ul. Cmentarnej w Golinie w zakresie
przebudowy pobocza na ciąg pieszo-rowerowy – odcinek o długości 312m i
szerokości 2,5m. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na całość, na część 1 lub na
część 2 przedmiotu zamówienia. 3. Roboty będą prowadzone w strefie ochrony
konserwatorskiej - na terenie występowania archeologicznych nawarstwień
kulturowych. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, określa dokumentacja
projektowo - kosztorysowa, tj. projekty budowlane, przedmiary robót oraz
szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
(dalej STWiORB), będące załącznikami do niniejszej SIWZ i stanowiące jej
integralną część.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45200000-9 |
45233162-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-11-15
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2019-11-15 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego
warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego
warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,
którzy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wykonali należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i
prawidłowo ukończyli: aa) w przypadku oferty składanej na całość zamówienia: co
najmniej jedno zadanie polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg,
ścieżek pieszo - rowerowych, ścieżek rowerowych, chodników o nawierzchniach z
kostki brukowej o łącznej wartości, nie mniejszej niż 260 000,00 zł brutto; ab)
w przypadku składania oferty na część 1 zamówienia: co najmniej jedno zadanie
polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg, ścieżek pieszo -
rowerowych, ścieżek rowerowych, chodników o nawierzchniach z kostki brukowej o
wartości niemniejszej niż 175 000,00 zł brutto; ac) w przypadku składania
oferty na część 2 zamówienia: co najmniej jedno zadanie polegające na budowie,
przebudowie lub remoncie dróg, ścieżek pieszo - rowerowych, ścieżek rowerowych,
chodników o nawierzchniach z kostki brukowej o wartości niemniejszej niż 85
000,00 zł brutto; Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia
prawdziwości przedstawianych danych, wyszczególnionych w ofercie. b) o
udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy skierują do realizacji
zamówienia osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami o
specjalności inżynieryjnej drogowej, która pełnić będzie funkcję kierownika
budowy w ww. specjalności, tj.: ba) w przypadku składania oferty na wybrane
części bądź na całość zamówienia: przynajmniej jedną osobą posiadającą
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - osoba
ta będzie pełniła funkcję kierownika budowy; bb) w przypadku składania oferty
na część 1 zamówienia: przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - osoba ta będzie
pełniła funkcję kierownika budowy; bc) w przypadku składania oferty na część 2
zamówienia: przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności drogowej - osoba ta będzie pełniła funkcję
kierownika budowy;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
pięciu lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane – (wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do siwz). Do wykazu
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody, określające czy te roboty budowlane
zostały wykonane należycie, w szczególności informację o tym czy roboty
budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone.Dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez
podmiot, na rzecz którego roboty te były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - inne dokumenty (dotyczy części 1 i części 2 zadania); 2. wykaz
osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informację o dysponowaniu tymi osobami
(wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do siwz) – dotyczy obu części zamówienia, tj.
części 1 i części 2.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) wypełniony formularz ofertowy – wzór stanowi załącznik nr 1 do siwz; b) wypełnione tabele elementów rozliczeniowych, wg. wzorów stanowiących: załącznik nr 2 do siwz dla części 1, załącznik nr 2a do siwz dla części 2, c) oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1. siwz - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz; d) pełnomocnictwo (o ile ofertę składa pełnomocnik) do reprezentowania wykonawcy, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy; e) zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu; f) dokument potwierdzający wniesienie wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium,
przed upływem terminu składania ofert, w następującej wysokości: a) całość
zamówienia (tj. cz. 1, 2,) w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy
złotych 00/100); b) część 1: 6 500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset
złotych 00/100); c) część 2: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych
00/100); 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach
bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z
tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach
bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez
podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada
2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016
r., poz. 359 ze zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na
konto zamawiającego, tj. Bank Spółdzielczy w Koninie Oddział w Golinie Nr 79
8530 0000 0700 0619 2000 0224, z dopiskiem: Stworzenie zintegrowanego systemu
komunikacji publicznej na terenie K OSI etap II - budowa dróg/ścieżek dla
rowerów na terenie gminy Golina część ….… (podać nr części, której dotyczy
wnoszone wadium) nr referencyjny: Zp.271.9.2019 4. Zamawiający nie dopuszcza
złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego
w każdej z możliwych form. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje
z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, o
którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem
dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Kopię
dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Ponadto
w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu
potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu
składania ofert w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Golinie
(Sekretariat), ul. Nowa 1, 62-590 Golina lub zamieścić w osobnej kopercie -
opisanej „wadium”, dołączonej do oferty. 7. W przypadku składania przez
wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe,
nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzone
zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 7.1. Nazwę
dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia
(zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej
udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; 7.1.1
określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem);
7.1.2. kwotę gwarancji (poręczenia); 7.1.3. termin ważności gwarancji
(poręczenia); 7.1.4. zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji
(poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie,
iż: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a
ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub
dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1
ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp,
pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.
87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty
złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub b) wykonawca, którego
ofertę wybrano: ba) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego
na warunkach określonych w ofercie; bb) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia
należytego wykonania umowy; bc) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego
stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy Dopuszcza się
zamiennie zapis odwołujący się do przypadków wskazanych w ustawie Pzp (art. 46
ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp) 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie
wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
okres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne dla stron postanowienia zawiera projekt umowy, który stanowi integralną
część niniejszej siwz. 1. Wzór projektu umowy, dla poszczególnych części
zamówienia, stanowi: załącznik nr 7 do siwz dla części 1, załącznik nr 7a do
siwz dla części 2, 2. Zgodnie z treścią art. 144 ustawy Pzp zamawiający
przewidział w siwz możliwość dokonania zmian umowy, które zostały określone w
projektach umów, o których mowa w pkt. 1.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2019-08-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
19. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy 19.1.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jest zobowiązany do wniesienia
zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej
(brutto), podanej w ofercie. 19.2. Zabezpieczenie może być wniesione w
następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy
jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach
ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w
art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 19.3. Na pozostałe formy określone w art.
148 ust. 2 ustawy Pzp, zamawiający nie wyraża zgody. 19.4. Zabezpieczenie
wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
zamawiającego, tj.: Bank Spółdzielczy w Koninie Oddział Golina Nr 79 8530 0000
0700 0619 2000 0030 (za datę wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania
umowy, będzie uważany dzień, w którym kwota wpłynęła na konto zamawiającego).
19.5. Zabezpieczenie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu musi być przed
podpisaniem umowy zaakceptowane przez zamawiającego. Wymaga się, aby
zabezpieczenie należytego wykonania umowy było bezwarunkowe i płatne na
pierwsze żądanie zamawiającego. 19.6. W trakcie realizacji umowy wykonawca może
dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w
pkt. 19.2. niniejszego rozdziału. 19.7. Zmiana formy zabezpieczenia jest
dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego
wysokości. 19.8. Zamawiający dokona zwrotu wniesionego zabezpieczenia w
terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za
należycie wykonane. 19.9. Kwota stanowiąca 30% wysokości zabezpieczenia służyć
będzie na pokrycie roszczeń z tytułu rękojmi. 19.10. Warunki i termin zwrotu
zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa projekt umowy stanowiący, dla
poszczególnych części zamówienia: załącznik nr 7 do siwz dla części 1,
załącznik nr 7a do siwz dla części 2, 23. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO,
w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13
ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 23.1.
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Goliny, mający swoją
siedzibę w Urzędzie Miejskim w Golinie, ul. Nowa 1, 62-590 Golina,
www.golina.pl, golina@golina.pl, tel. (63) 2418 095; 23.2. inspektorem ochrony
danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Golinie, jest p. Andrzej Andrzejewski,
e-mail: iod8@wp.pl; 23.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego pn. "Stworzenie zintegrowanego systemu komunikacji
publicznej na terenie K OSI etap II - budowa dróg/ścieżek dla rowerów na
terenie gminy Golina", nr referencyjny Zp.271.9.2019, prowadzonym w trybie
przetargu nieograniczonego; 23.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej ustawa Pzp;
23.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1
ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy; 23.6. obowiązek podania przez Panią/Pana
danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy Pzp; 23.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO; 23.8. posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do
danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo
żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO; 23.9. nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3
lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie
art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1
lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Przebudowa drogi ul. Kościelnej, B. Chrobrego oraz Kilińskiego w Golinie w zakresie przebudowy poboczy na ciągi pieszo-rowerowe o łącznej długości 421,5m i szerokości 2,5m. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa drogi ul. Kościelnej w Golinie w zakresie
przebudowy poboczy na ciągi pieszo-rowerowe o długości 140m i szerokości 2,5m
(odcinek 1) Zakres robót obejmuje: rozebranie oraz przełożenie kostki betonowej
gr. 5cm - 60 m2; rozebranie i utylizacja chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm
- 280 m2; regulację pionową studzienek dla włazów kanałowych 2 szt.; ścinanie
frezowanie drzew o średnicy 66-75 cm - 3 szt.; pielęgnację drzew liściastych -
podcinanie 19 szt. Roboty ziemne: wykonanie koryta ciągu pieszo rowerowego o
głębokości 20 cm na całej szerokości jezdni i chodników - 361 m2; wykonanie
koryta pod zjazdy na całej szerokości jezdni i chodników o głębokości 43 cm -
169 m2. Krawężniki: wykonanie ławy betonowej z oporem pod krawężniki i obrzeża
13m3, ułożenie krawężników o wymiarach 15x30 cm - 40 m; ułożenie oporników
betonowych na zjazdach o wymiarach 12x25 cm - 49 m; ułożenie obrzeży betonowych
o wymiarach 30x8 cm - 260 m. Nawierzchnia ciągu pieszo rowerowego: profilowanie
i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 420 m2;
wykonanie warstwy odcinającej zagęszczanej o grubości 10 cm - 420 m2; wykonanie
podbudowy z mieszanki niezwiązanej gr. warstwy 10 cm - 361 m2; podbudowy z
mieszanki niezwiązanej 20 cm - 59 m2; ułożenie nawierzchni z betonowej kostki
brukowej bezfazowej szarej gr. 8 cm - 420 m2. Nawierzchnia zjazdów z kostki
betonowej wraz z dojściem do posesji: profilowanie i zagęszczanie podłoża
wykonywane ręcznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 110 m2; wykonanie
warstwy odcinającej zagęszczanej o grubości 10 cm - 110 m2; podbudowa z
mieszanki niezwiązanej 20 cm - 110 m2; wykonanie nawierzchni z kostki brukowej
betonowej bezfazowej grubości 8 cm kolorowej-grafitowej - 110 m2 W ramach robót
wykończeniowych: plantowanie powierzchni gruntu rodzimego za chodnikiem wraz z
humusowaniem 10 cm oraz z obsianiem mieszankami traw 663 m2; pionowe znaki
drogowe - słupki z rur stalowych 8 szt.; pionowe znaki drogowe - znaki zakazu,
nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0,3 m2 - 10 szt.; malowanie
ręczne oznakowania poziomego jezdni na skrzyżowaniach i przejściach dla
pieszych 30 m2; wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej Przebudowa
drogi ul. B. Chrobrego w Golinie w zakresie przebudowy poboczy na ciągi
pieszo-rowerowe o długości 151,5m i szerokości 2,5m (odcinek 2) Zakres robót
obejmuje: rozebranie oraz przełożenie kostki betonowej gr. 5cm - 35 m2; rozebranie
i utylizacja chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm - 20 m2; regulacja pionowa
studzienek dla włazów kanałowych 5 szt.; ścinanie i frezowanie drzew o średnicy
66-75 cm - 2 szt.; pielęgnacja drzew liściastych - podcinanie 9 szt. Roboty
ziemne: wykonanie koryta ciągu pieszo rowerowego o głębokości 20 cm na całej
szerokości jezdni i chodników - 266 m2; wykonanie koryta pod zjazdy na całej
szerokości jezdni i chodników o głębokości 43 cm - 383 m2. Krawężniki:
wykonanie ławy betonowej z oporem pod krawężniki i obrzeża 16m3; ułożenie
krawężników o wymiarach 15x30 cm - 18 m; ułożenie krawężników o wymiarach 15x30
cm - 25 m; ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm - 202 m; ułożenie
oporników betonowych na zjazdach o wym. 12x25 cm - 119 m. Nawierzchnia ciągu
pieszo rowerowego: profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy
konstrukcyjne nawierzchni - 411 m2; wykonanie warstwy odcinającej zagęszczanej
o grubości 10 cm - 411 m2; wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej gr.
warstwy 10 cm - 266 m2; podbudowy z mieszanki niezwiązanej 20 cm - 145 m2
ułożenie nawierzchni z betonowej kostki brukowej bezfazowej szarej gr. 8 cm -
411 m2 Nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej: profilowanie i zagęszczanie
podłoża wykonywane ręcznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 238 m2;
wykonanie warstwy odcinającej zagęszczanej o grubości 10 cm - 238 m2; wykonanie
podbudowy z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C8/10 gr. warstwy 20 cm -
238 m2; wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej bezfazowej grubości 8
cm kolorowej-grafitowej - 238 m2 W ramach robót wykończeniowych: plantowanie
powierzchni gruntu rodzimego za chodnikiem z humusowaniem 10 cm oraz z
obsianiem mieszankami traw - 453 m2; pionowe znaki drogowe - słupki z rur
stalowych 5 szt.; pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i
informacyjne o pow. do 0,3 m2 - 6 szt.; malowanie ręczne oznakowania poziomego
jezdni na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych 12 m2; wykonanie
Inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Przebudowa drogi ul. Kilińskiego w
Golinie w zakresie przebudowy poboczy na ciągi pieszo-rowerowe o długości 130m
i szerokości 2,5m (odcinek 3) Zakres robót obejmuje: rozebranie oraz
przełożenie kostki betonowej gr. 5cm - 129 m2; rozebranie i utylizacja
chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm - 271 m2; regulację pionową studzienek
dla włazów kanałowych 5 szt.; ścinanie i frezowanie drzew o średnicy 66-75 cm -
2 szt.; pielęgnację drzew liściastych - podcinanie 6 szt. Roboty ziemne:
wykonanie koryta ciągu pieszo rowerowego o głębokości 20 cm na całej szerokości
jezdni i chodników - 308 m2; wykonanie koryta pod zjazdy na całej szerokości
jezdni i chodników o głębokości 43 cm - 236 m2. Krawężniki: wykonanie ławy
betonowej z oporem pod krawężniki i obrzeża 12m3; ułożenie krawężników o
wymiarach 15x30 cm - 42 m; ułożenie krawężników o wymiarach 15x30 cm - 12 m;
ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm - 200 m; ułożenie oporników
betonowych na zjazdach o wym. 12x25 cm - 61 m. Nawierzchnia ciągu pieszo
rowerowego: profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni 420 m2; wykonanie warstwy odcinającej zagęszczanej o grubości 10 cm
- 420 m2; wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej gr. warstwy 10 cm - 308
m2; podbudowy z mieszanki niezwiązanej gr. warstwy 20 cm - 112 m2 ułożenie
nawierzchni z betonowej kostki brukowej bezfazowej szarej gr. 8 cm - 420 m2.
Nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej: profilowanie i zagęszczanie podłoża
wykonywane ręcznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 124 m2; wykonanie warstwy
odcinającej zagęszczanej o grubości 10 cm - 124 m2; wykonanie podbudowy z
mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C8/10 gr. warstwy 20 cm - 124 m2;
ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej bezfazowej grubości 8 cm
kolorowej-grafitowej - 124 m2. W ramach robót wykończeniowych: plantowanie
powierzchni gruntu rodzimego za chodnikiem wraz z humusowaniem 10 cm oraz z
obsianiem mieszankami traw - 263 m2; pionowe znaki drogowe - słupki z rur
stalowych 7 szt.; pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i
informacyjne o pow. do 0,3 m2 - 9 szt.; malowanie ręczne oznakowania poziomego
jezdni na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych 30 m2; wykonanie
inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45200000-9, 45233162-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Przebudowa drogi powiatowej nr 3229P - przy ul. Cmentarnej w Golinie w zakresie przebudowy pobocza na ciąg pieszo-rowerowy – odcinek o długości 312m i szerokości 2,5m. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje: regulację pionową studzienek
dla włazów kanałowych 7 szt.; regulację pionową telefonicznych 2 szt.;
przełożenie nawierzchni z betonowej kostki brukowej bezfazowej szarej gr. 8 cm
- 6 m2; ścinanie i frezowanie drzew o średnicy 66-75 cm - 1 szt. W ramach robót
ziemnych: wykonanie koryta ciągu pieszo rowerowego o głębokości 20 cm na całej
szerokości jezdni i chodników - 689 m2; wykonanie koryta pod zjazdy na całej
szerokości jezdni i chodników o głębokości 43 cm - 240 m2. Krawężniki:
wykonanie ławy betonowej z oporem pod krawężniki i obrzeża 17m3, ułożenie
krawężników o wymiarach 15x30 cm - 54 m; ułożenie obrzeży betonowych o
wymiarach 30x8 cm - 464 m; wykonanie ławy betonowej z oporem pod krawężniki i
obrzeża 5 m3, ułożenie oporników betonowych na zjazdach o wymiarach 12x25 cm -
78 m. Nawierzchnia ciągu pieszo rowerowego: profilowanie i zagęszczanie podłoża
pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 782 m2; wykonanie warstwy odcinającej
zagęszczanej o grubości 10 cm - 782 m2; wykonanie podbudowy z mieszanki gr.
warstwy 10 cm - 689 m2; podbudowy z mieszanki niezwiązanej gr. warstwy 20 cm -
93 m2; ułożenie nawierzchni z betonowej kostki brukowej bezfazowej szarej gr. 8
cm - 782 m2. Nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej: profilowanie i
zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni
147 m2; wykonanie warstwy odcinającej zagęszczanej o grubości 10 cm - 147 m2;
podbudowa z mieszanki niezwiązanej gr. warstwy 20 cm - 147 m2; wykonanie
nawierzchni z kostki brukowej betonowej bezfazowej grubości 8 cm
kolorowej-grafitowej - 147 m2. W ramach robót wykończeniowych: pionowe znaki
drogowe - słupki z rur stalowych 10 szt.; Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu,
nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0,3 m2 - 16 szt.; oznakowanie
poziome jezdni na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych malowane ręcznie -
57 m2; wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; plantowanie
powierzchni gruntu rodzimego za chodnikiem wraz z humusowaniem 10 cm oraz z
obsianiem mieszankami traw - 771 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45200000-9, 45233162-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Załącznik nr 1 do SIWZ- Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 do siwz - Zest. el. rozl. cz.1
Załącznik nr 2a do ziwz- Zest. el. rozl. cz.2
Załącznik nr 3 do siwz - Oświadczenie Wykonawcy
Zalacznik nr 4 do siwz - Oswiadczenie dot. przynaleznosci
Załącznik nr 5 do siwz - Wykaz robot
Załącznik nr 6 do siwz - Wykaz osób
Załącznik nr 7 - projekt umowy_cz. 1
Załącznik nr 7a - projekt umowy_cz. 2
Załącznik nr 8_8a_harmonogramy
Dokumentacja techniczna część 1
Dokumentacja techniczna część 2