Fundusz sołecki na rok 2014- informacje oraz dokumenty!!!
Urząd Miejski w Golinie przypomina, że zbliża się termin składania wniosków zawierających listę zadań, przedsięwzięć do realizacji w ramach funduszu sołeckiego na rok 2014.
Aby skorzystać z funduszu sołeckiego w roku 2014, sołectwa do 30 września 2013 r. muszą złożyć wniosek wraz z podjętą uchwałą Zebrania Wiejskiego, listą obecności i protokołem z Zebrania Wiejskiego, do Burmistrza Goliny.
Aby wniosek sołectwa został przyjęty musi spełniać warunki określone w ustawie z dnia 20 lutego 2009 r. o funduszu sołeckim (Dz. U. Nr 52, poz. 420) . Przedsięwzięcia zgłoszone we wniosku muszą spełniać łącznie trzy przesłanki: być zadaniami własnymi gminy, służyć poprawie warunków życia mieszkańców danej miejscowości oraz być zgodne ze Strategią Rozwoju Gminy .
Wniosek musi być uchwalony przez Zebranie Wiejskie z inicjatywy Sołtysa, Rady Sołeckiej lub 15 pełnoletnich mieszkańców sołectwa, posiadać kalkulację kosztów (koszt wskazanych przedsięwzięć nie może przekroczyć wysokości środków przyznanych w ramach funduszu sołeckiego) oraz uzasadnienie.
Poniżej publikujemy dokumenty dotyczące funduszu sołeckiego na 2014 rok (do pobrania):
* wniosek z zebrania wiejskiego ,
* wzór uchwały z zebrania wiejskiego ,
* wzór listy obecności,
* wzór protokołu z zebrania wiejskiego
Zachęcamy wszystkich mieszkańców do włączenia się w prace nad przygotowaniem wniosku a następnie po zatwierdzeniu do wspólnej realizacji zadań wskazanych we wniosku.