Sprawdź stan załatwiania Twojej sprawy

Sprawdzanie stanu załatwiania spraw

URZĄD MIEJSKI W GOLINIE       ul. Nowa 1 
tel/fax (063) 241-80-95   wew. 273

Zgodnie z zapisem ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. nr 112 poz. 1198, art. 6 p.1, 3e) zapewniamy Państwu możliwość sprawdzenia stanu załatwienia Państwa sprawy w naszym Urzędzie.

Odbywa się to poprzez zadanie zapytania w tym oknie systemu po przejściu procedury autoryzacji.

Procedura ta wymaga podania unikatowej nazwy konta użytkownika i hasła. Wszyscy zainteresowani tą formą dostępu powinni zgłosić się w naszym Urzędzie w pokoju nr 3.3 w godzinach: 8.00 - 15.00 by otrzymać wymagane dane. Informacji udziela p. Kinga Szykowna, tel.: 2418-095 wew. 273, e-mail: k.szykowna@golina.pl

Pozostając w przekonaniu, że powyższa funkcjonalność ułatwi Państwu kontakt z naszym samorządem, zapraszamy do korzystania z powyższej usługi.