OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr ZP271/05/2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Nr ZP271/05/2011

Golina: Pełnienie funkcji koordynatora projektu
„W trosce o wszechstronny rozwój dziecka przedszkolnego”
Numer ogłoszenia: 312420 - 2011;
data zamieszczenia: 29.09.2011 rok

ZP271/05/2011


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Golinie, ul. Nowa 1, 62-590 Golina, woj. Wielkopolskie, tel. 63 241 80 95, faks 63 241 80 95
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.golina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór wykonawcy usługi: Pełnienie funkcji koordynatora projektu „W trosce o wszechstronny rozwój dziecka przedszkolnego” Nr KSI: POKL.09.01.01-30-020/11, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, który realizowany będzie w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Radolinie, w okresie od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2013 r.
II.1.2)Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.
Przedmiotu zamówienia jest: pełnienie obowiązków koordynatora projektu, do których należy:
– przejęcie odpowiedzialności za realizację całości projektu zgodnie z harmonogramem
– koordynowanie działań projektowych
– nadzór nad zgodnością z zapisami zawartymi we wniosku dotyczącymi prowadzonych działań, w tym budżetem i harmonogramem
– kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz   przepisami krajowymi i Unii Europejskiej
– nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu zgodnie z harmonogramem
– nadzór nad monitoringiem i ewaluacją postępu rzeczowego
– nadzór nad działaniami promocyjno – informacyjnymi
– nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu
– koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem
– utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w instytucji pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów
– nadzorowanie terminowego sporządzania wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników
– przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych w zakresie działań projektowych
– koordynacja korespondencji związanej z projektem do instytucji pośredniczącej
– nadzór nad zakupem urządzeń i materiałów dydaktycznych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):79421000-1 usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robót budowlanych
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
od października 2011r do 31 sierpnia 2013r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłaty wadium.
111.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
111.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Warunki udziału w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
– Wykształcenie pedagogiczne.
– Co najmniej 15 – letni staż pracy w placówkach oświatowych.
– Co najmniej 3 – letni staż pracy na samodzielnym stanowisku kierowniczym
– Przeszkolenie w zakresie tworzenia i realizacji projektów POKL.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Posiada doświadczenie polegające na tym, że w okresie trzech lat pracował na samodzielnym stanowisku kierowniczym.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Z uwagi na to, iż zamawiający nie nakłada na wykonawcę żadnych wymogów dotyczących dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym warunek ten będzie spełniony przez każdego z wykonawców. 
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
– Wykształcenie pedagogiczne.
– Co najmniej 15 – letni staż pracy w placówkach oświatowych.
– Co najmniej 3 – letni staż pracy na samodzielnym stanowisku kierowniczym
– Przeszkolenie w zakresie tworzenia i realizacji projektów POKL
             -    nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Z uwagi na to, iż zamawiający nie nakłada na wykonawcę żadnych wymogów dotyczących jego sytuacji ekonomicznej i finansowej warunek ten będzie spełniony przez każdego z wykonawców.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których
mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oprócz  oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia /zał. nr 4/
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.6) INNE DOKUMENTY
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.golina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Golinie, ul. Nowa 1, 62-590 Golina.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 07.10.2011 roku, do godziny 10,00, miejsce: Urząd Miejski w Golinie, ul. Nowa 1,  62-590 Golina, sekretariat  pokój nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wybór wykonawcy usługi: Koordynator projektu.
 IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załączniki do SIWZ od Nr 1 do Nr 5

(Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy; Załącznik Nr 2 Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania;
Załącznik Nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp;
Załącznik Nr 4 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy pzp; Załącznik Nr 4 - Oświadczenie osoby fizycznej o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp; Załącznik Nr 5 Projekt umowy)