"Rozbudowa świetlicy w Barbarce...- dostawa wyposażenia" OOZ Nr ZPiI 340/09/ 2010

 

Numer ogłoszenia: ZPiI 340/09/ 2010; data zamieszczenia: 13.05.2010 nr 128522

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Golinie, ul. Nowa 1, 62-590 Golina, woj. wielkopolskie, tel. 063 241 80 95, faks 063 241 80 95.

         Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.golina.pl         Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I.  2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II. 1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa świetlicy w Barbarce oraz remont świetlic w Kolnie, Węglewie, Myśliborzu celem utworzenia wiejskich ośrodków upowszechniania kultury, sztuki, rekreacji i integracji społecznej-dostawa wyposażenia .

II. 1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II. 1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia do świetlic w Barbarce Kolnie, Węglewie, Myśliborzu. Szczegółowe parametry przedmiotu dostaw opisano w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik Nr 4 do SIWZ.(dostępne pod adresem http://www.golina.pl).

II. 1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II. 1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2,

II. 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2010.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

111.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

111.2) ZALICZKI

    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

111.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Oświadczenie - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

    III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Przedstawią dokumentację opisującą przedmiot zamówienia, która swym zakresem umożliwi zamawiającemu stwierdzenie, iż oferowany przedmiot dostawy spełnia wymagania i parametry techniczne. Oświadczenie - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

    III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym. Oświadczenie - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


o Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Oświadczenie -stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Oświadczenie - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III. 5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi  odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    inne dokumenty

Dokumentację opisującą przedmiot zamówienia, która swym zakresem umożliwi zamawiającemu stwierdzenie, iż oferowany przedmiot dostawy spełnia wymagania i parametry techniczne

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt. III.4) albo w pkt III.5)



Formularz oferty - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, formularz cenowy - stanowiący załącznik nr 1.1 do SIWZ, Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, projekt umowy parafowany przez osobę podpisującą ofertę - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeśli dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:

nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV. 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.golina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Golinie, ul. Nowa 1, 62-590 Golina, pokój nr 3.4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Golinie, ul. Nowa 1, 62-590 Golina, pokój nr 11 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Rozbudowa świetlicy w Barbarce oraz remont świetlic w Kolnie, Węglewie, Myśliborzu celem utworzenia wiejskich ośrodków upowszechniania kultury, sztuki, rekreacji i integracji społecznej w ramach działania 313,  Odnowa i rozwój wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

  

Załączniki

SIWZ

FORMULARZ OFERTY

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

FORMULARZ CENOWY

WZÓR UMOWY

OŚWIADCZENIE