"Przebudowa drogi gminnej Golina-Spławie" OOZ Nr ZPiI 340/01/2010

Nr ZPiI 340/01/2010                                                                                 Golina, 21.01.2010

OGŁOSZENIE

o zamówieniu publicznym - roboty budowlane

                                     Nr ogłoszenia  17704 -2010;      data zamieszczenia 21.01.2010r.

I. ZAMAWIAJĄCY:

     Nazwa i adres;. Gmina Golina, ul. Nowa 1, 62-590 Golina, tel (O63)241 80 95

      fax:  (063)241 80  95

   .Rodzaj zamawiającego; Jednostka samorządu terytorialnego

 

  II TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA; Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone    w trybie  przetargu   nieograniczonego o wartości powyżej 14 tys. euro.

      Strona internatowa na której jest umieszczona SIWZ: www.golina.pl

      SIWZ można uzyskać również na wniosek wykonawcy w siedzibie Zamawiającego

  III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

        1 Nazwa zadania; „Przebudowa drogi gminnej Golina - Spławie".

        2 Zakres prac:

        - wykonanie robót ziemnych

        - budowa  podbudowy  i proj. nawierzchni

        - wykonanie nakładki mineralno-bitumicznej na istniejącej nawierzchni z betonu     

           asfaltowego

          - wykonanie oznakowania drogi              

           Szczegółowy opis przedmiotu i przedmiar robót zawierają załączniki do SIWZ

       3 Wspólny słownik główny CPV: 45233140-2  roboty drogowe

       4 Czy dopuszcza się składania ofert wariantowych;  nie  

       5 Czy przewiduje się możliwość udzielenia zamówień  uzupełniających;  zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień dodatkowych i uzupełniających (na podstawie art. 67 ust. 1 pkt.5 i 6 ustawy Prawa zamówień publicznych.

 

   IV TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA;   do 30 czerwca 2010r,

V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY  SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

a)                   spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

b)                  zapewnią przynajmniej 3 letni okres gwarancji na wykonane zamówienie.

c)                   wykonają zamówienie w terminie do  30 czerwca 2010r.

d)                  spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

e)                   nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy

f)                    spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44  w/w ustawy

g)                   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności

h)                   posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia

i)                     posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia

j)                    dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

k)                  posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

l)                 wnieśli wadium w wysokości 15 000,00 zł;

VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW  JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1.Wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku   -  Załącznik Nr 1.

2. Oświadczenie zgodnie z art. 24 ust. 1 i  w/w ustawy              -  Załącznik Nr 2.

 

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z póżniejszymi zmianami zamawiający żąda, następujących dokumentów:

a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie  do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu  do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

b)   zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu  Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub  społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego  - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

3. Oświadczenie zgodnie art. 24  ust. 2 w/w ustawy   -   Załącznik Nr 3.

4. Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 i 2 w/w ustawy - Załącznik Nr 4.

W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  zamawiający żąda następujących dokumentów:

a)    wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. budowa  lub przebudowa drogi lub innych robót o podobnym charakterze  w ilości minimum 3 (trzy) o wartości co najmniej 50% przedmiotu zamówienia każda,  z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów (referencje) potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie   - Załącznik Nr 5. 

b)   wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia                                 -  Załącznik Nr 6. 

c)    wykaz zakresu zamówienia,  którego wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcy -  Załącznik Nr 7. 

 

Zamawiający wymaga udokumentowania posiadania stosownych uprawnień  osoby pełniącej obowiązki kierownika  budowy  odpowiednich do charakteru i zakresu prac określonych niniejszym zamówieniem oraz posiadania aktualnego wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

 

W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający żąda, następujących dokumentów:

a) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to znaczy:

       - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 PLN.

  - przedstawią informację z banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do składania oferty.

5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44  w/w ustawy - Zał. Nr  8

 6. Kosztorys ofertowy

 7. Podpisany projekt umowy.  Zał. nr 9


Sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły:
spełnia - nie spełnia.

VII. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:

1.Porozumiewanie się pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą oraz przekazywanie oświadczeń i dokumentów odbywać się będzie pisemnie lub faksem potwierdzonym formą pisemną.

 

2. Uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są następujące osoby, które wyjaśnień  udzielać będą w godz. 8 -14  w siedzibie:

Urząd Miejski w Golinie, ul. Nowa 1, 

Jan Krupczyński               tel. 0 63 241 80 95, pokój nr 3/4

       Teresa Golis                      tel. 0 63 241 80 95, pokój nr 3/4

3. Wykonawca może zwrócić się wyłącznie na piśmie do Zamawiającego o wyjaśnienie dot. SIWZ

4. Zamawiający odpowie niezwłocznie na każde zapytanie w formie elektronicznej, które zostanie zamieszczone na stronie internetowej www.golina.pl.

5. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców.

VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM:

Zamawiający  wymaga wniesienia wadium w kwocie 15 000,-zł

IX. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE

Najniższa cena  100 %

X.  MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

Urząd Miejski w Golinie, ul. Nowa 1, sekretariat do dnia 12 lutego 2010r.  do godz. 10:00.

XI. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT ;

Urząd Miejski w Golinie, ul. Nowa 1 sala  nr 13, w dniu 12 lutego 2010r. o godz. 10:15.

XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 ZAŁĄCZNIKI :

SIWZ

OPISY

PRZEDMIARY

SPECYFIKACJE

RYSUNKI CZ1

RYSUNKI CZ2

RYSUNKI CZ3

RYSUNKI CZ4

RYSUNKI CZ5

RYSUNKI CZ6

RYSUNKI CZ7

RYSUNKI CZ8

RYSUNKI CZ9

 

ODPOWEIDZI NA ZAPYTANIA:

                                                                                                      Golina 29.01.2010

   Ldz ZPiJ340/01/10                                                                                  

Dotyczy : Przetargu nieograniczonego na ,,Przebudowę drogi gminnej Golina –Spławie” odpowiedzi na pytania;  

Pytanie;W poz.5.3.przedmiaru robót jest podana podstawa wyceny dla w-wy wiążącej, czy ma być inna podstawa wyceny?

Odpowiedź;W poz.5.3 przedmiaru podstawa wyceny „ KNNR 6 0308-01” zmienia się na„KNNR 6 0309-02” 

Pytanie;W poz..8.3.przedmiaru jest podany obmiar 92m² natomiast w poz.8.1 i 8.2 związanych z poz. 8.3 jest 52m². Jaki obmiar powinien być w poz.8.3?

Odpowiedz;W poz. 8.3 przedmiaru podstawa „KNNR 6 0502-o2” opis: Nawierzchnia z brukowej kostki betonowej szarej grubości 6 cm na podsypce cemontowo-piaskowej 1:4 gr. 3 cm z wypełnieniem spoin piaskiem”. Wyraz „szarej” zmienia się na „kolorowej” natomiast wartość obmiaru do wyceny wynosi 52,0m².