Ogłoszenie nr 613505-N-2019 z dnia 2019-10-23 r.
Gmina
Golina: Rewitalizacja Osiedla Starówka w miejscowości Golina – rewitalizacja
zabytkowego Parku Miejskiego w Golinie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 - 2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający
powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Golina, krajowy numer
identyfikacyjny 31101905900000, ul. ul. Nowa 1 , 62-590 Golina,
woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 063 2418095 w. 50, 51, e-mail
inwestycje@golina.pl, faks 63 241 80 95 wew. 232.
Adres strony internetowej (URL): www.golina.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez
każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu
i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.golina.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
www.golina.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem
posłańca
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja Osiedla
Starówka w miejscowości Golina – rewitalizacja zabytkowego Parku Miejskiego w
Golinie
Numer referencyjny: Zp.271.12.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia
łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1.
Rewitalizacja zabytkowego Parku Miejskiego w Golinie obejmuje: Roboty
rozbiórkowe: Usunięcie drzew o średnicy od 16 do 75 cm - 131 szt., frezowanie
pni o średnicy od 10 do 75 cm - 57 szt., karczowanie pni o średnicy od 26 do 75
cm - 101 szt., ręczne ścinanie i karczowanie gęstych krzaków i podszycia wraz z
oczyszczeniem po wykarczowaniu i wywiezieniem - 0,135 ha., demontaż ławek
parkowych z prefabrykatów żelbetowych - 62,5 m, demontaż ławek parkowych z
prefabrykatów żelbetowych obudowa siedzeniowa drewniana - 62,5 m, rozebranie
ław fundamentowych betonowych - 44,3 m3, stopy fundamentowej betonowej - 15,7
m3, demontaż urządzeń istniejącego placu zabaw - 8 kpl., wywiezienie dłużyc na
odległość 5 km - 15,6 m3, wywiezienie gruzu spryzmowanego na odległość 10 km -
59,99 m3. Tereny zielone Pielęgnacja drzew i krzewów - odmładzanie starszych
drzew o średnicy pni od 16 do 40 cm - 10 szt., odmładzanie starszych drzew o
średnicy pni ponad 41 cm - 38 szt. odmładzanie pojedynczych krzewów o średnicy
korony do 2 m – 1 115 szt. Sadzenie drzew - liściastych form piennych (różne
gatunki) - 89 szt. Sadzenie krzewów - ręczne przekopanie gleby na terenie zadarnionym
- 4 310 m2. Sadzenie krzewów - liściastych form piennych(różne gatunki) - 4 372
szt. Rozścielenie warstwy kory o grubości 5 cm - 215,5 m3. Trawniki -
oczyszczenie i wywiezienie z terenu resztek budowlanych, gruzu i śmieci - 15,45
m3, wykaszanie chwastów i jednorocznych samosiewów na terenie niezadrzewionym -
67 473,17 m2, ręczne rozrzucenie 5 cm warstwy ziemi żyznej lub kompostowej na -
4,723 ha, pielęgnacja trawników parkowych - 2,024 m2. Nawierzchnie Nawierzchnia
z betonowej kostki brukowej - główny ciąg komunikacyjny o szerokości 2,5 m
obejmuje wykonanie koryta o głębokości 38 cm, profilowanie i zagęszczenie
podłoża, podbudowa z kruszywa łamanego o grubości warstwy 25 cm, nawierzchnia z
kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo piaskowej -
858,31 m2, roboty ziemne koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku na
odległość 1 km - 326,16 m3, obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 - 612,38 m.
Nawierzchnia mineralna wodoprzepuszczalna na podbudowie tłuczniowej - o
szerokości 2,5 m, 2 m, 1,5 m obejmuje wykonanie koryta o głębokości 18 cm,
profilowanie i zagęszczenie podłoża, podbudowa z kruszywa łamanego o grubości
warstwy 15 cm, nawierzchnia gruntowa z mieszanek piaszczysto gliniastych na
gliniastym gruncie rodzimym grubość warstwy 10 cm, nawierzchnia z tłucznia
kamiennego (warstwa górna z tłucznia) grubość warstwy 7 cm - 2 837,03 m2,
roboty ziemne koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku na odległość 1 km
- 510,66 m3, obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 - 612,38 m. Nawierzchnia z
kamienia polnego - o szerokości 2 m i 1,5 m obejmuje wykonanie koryta o
głębokości 35 cm, profilowanie i zagęszczenie podłoża, podsypka piaskowa o
grubości warstwy 20 cm, nawierzchnia z brukowca z kamienia narzutowego o
wymiarach 16-20 cm - 75,11 m2, roboty ziemne koparkami przedsiębiernymi z
transportem urobku na odległość 1 km - 26,29 m3, Nawierzchnia trawiasta
wzmacniana kratą trawnikową - wykonanie koryta o głębokości 34 cm, profilowanie
i zagęszczenie podłoża, podbudowa z kruszywa łamanego o grubości warstwy 25 cm,
podsypka piaskowa o grubości warstwy 5 cm, wzmocnienie podłoża geokratami o
wysokości 4 cm, wykonanie trawników dywanowych z nawożeniem - 243,37 m2, roboty
ziemne koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku na odległość 1 km -
82,75 m3. Oczyszczenie zbiorników wodnych - oczyszczenie dna stawów i basenów z
roślin i namułów wraz z wywiezieniem - 1117,73 m3, biologiczna rewitalizacja
stawów - 7 451,53 m2, wykonanie płotków faszynowych o wysokości 30 cm - 2,6 m.
Odwodnienie liniowe - wykonane z polimerobetonu o szerokości w świetle 100 mm i
wysokości ponad 150 do 200 mm - 6 m. Plac zabaw Nawierzchnia placu zabaw,
strefa bezpieczna - wykonanie koryta o głębokości 30 cm, profilowanie i
zagęszczenie podłoża, wzmocnienie podłoża geowłókninami, podbudowa z kruszywa
naturalnego o grubości warstwy 10 cm, nawierzchnia piasek rzeczny
drobnoziarnisty grubość warstwy 20 cm - 221,38 m2, roboty ziemne koparkami
przedsiębiernymi z transportem urobku na odległość 1 km - 66,41 m3. Elementy
placu zabaw: Bujak "krokodyl" Postać krokodyla z litego drewna
robinii, rzeźbiona, lazurowana, woskowana. Długość ok. 3,5 m, szerokość ok.1,0
m, wysokość ok. 0,7 m, 3 sprężyny ze stali wysokowartościowej (kolor żółty), 3
kotwy ziemne, malowany kolorowo. Kombinacja "Puszcza". • wieża do
zabawy 5-kątna z daszkiem stożkowym, nieregularna, wysokość podestu 1,8 m,
średnica ok. 2,0 m – 1 szt. • zjeżdżalnia (stal szlachetna), szerokość 0,5 m,
wysokość 1,8 m, ścianki po obu stronach zjeżdżalni – 1 szt. • wieża do zabawy
3-kątna, nieregularna, wysokość podestu 1,65 m – 1 szt. • rura do zjeżdżania
(stal szlachetna), wysokość 3,1 m – 1 szt. • wieże 4-kątne, nieregularne,
wysokość podestów: 1,35 m i 1,5 m – 2 szt • wieże do zabawy 3-kątne,
nieregularne, wysokość podestów: 0,9 m, 0,9 m, 1,2 m – 3 szt. • drabinki
szerokość 1,5 m, wysokość 1,5 m i 0,9 m – 2 szt. • rzeźba „Myszołów” – 1 szt. •
chwiejący się mostek, długość 3,0 m, szerokość 0,8 m – 1 szt. • sieć 3-kątna,
3,0x3,0x3,0 m, otwory 25/25 cm – 1szt. • słup z elementem dekoracyjnym, wysokość
3,0 m – 1 szt. • podest 3-kątny, 1,2/1,0/1,0 m, wysokość podestu 0,8 m – 1 szt.
• kładka falowa, długość 3,0 m, szerokość ok. 0,8 m – 1 szt. • podest 3-kątny,
1,0/1,0/1,0 m, wysokość podestu 0,6 m – 1 szt. słupy częściowo z
rozgałęzieniem, kolor jasna robinia. Kombinacja „Zosia” • wieża do zabawy
6-kątna, średnica ok. 2,0 m, wysokość podestu 0,6/0,9 m – 1 szt. • ścianka
boczna, długość 1,0 m, wysokość 0,8 m – 1 szt. • zestaw sportowy długość 3x1,0
m, w formie łuku – 1 szt. • drabinka, szerokość 1,0 m, wysokość 0,9 m – 1 szt.
• winda piaskowa ruchoma – 1 szt. • zsypywarka do piasku, długość 0,5 m,
średnica ok. 20 cm – 1 szt. • chwiejący się mostek, długość 2,5 m, szerokość
0,8 m – 1 szt. • zakończenie konstrukcji, szerokość 1,2 m, wysokość 0,4 m – 1 szt.
• mostek linowy, długość 2,0 m, szerokość 0,8 m – 1 szt. • wieża do zabawy
6-kątna z daszkiem stożkowym, średnica ok. 2,0 m, wysokość podestu 1,5 m – 1
szt. • 2 ścianki boczne, długość 1,0 m, wysokość 0,8 m • hamak, długość 3,7 m –
1 szt. • schodki, szerokość 0,8 m, wysokość 1,5 m – 1 szt. • zjeżdżalnia (stal
szlachetna), szerokość 0,5 m, wysokość 1,5 m, ścianki po obu stronach
zjeżdżalni – 1 szt. • sieć pochyła 0,6/2,1 m, wielkość otworów 30/30 cm – 1
szt. Kolor jasna robinia. Bujak „Konik polny” Postać konika polnego z litego
drewna robinii, rzeźbiona, lazurowana, woskowana. Długość ok. 0,6 m, szerokość:
ok. 0,3-0,4 m, wysokość: ok. 0,5 m, 1 podnóżek, 1 sprężyna ze stali
wysokowartościowej, 1 kotwa ziemna, malowany kolorowo. Bujak „Biedronka” Postać
biedronki z litego drewna robinii, rzeźbiona, lazurowana, woskowana. Długość
ok.0,6 m, szerokość: ok. 0,3-0,4 m, wysokość: ok. 0,5 m, 1 podnóżek, 1 sprężyna
ze stali wysokowartościowej, 1 kotwa ziemna, malowany kolorowo. Słup drewniany
z tablicą regulaminową placu zabaw, wysokość 2 m, drewno robiniowe, kolor jasna
robinia, utrzymany w estetyce pozostałych elementów. Wymiary tablicy 50 x 70 cm
- 1 szt. Ogrodzenie - malowanie dwukrotne farbą olejną siatek ciągnionych i
plecionych z ramkami stalowymi ogrodzenia - 77,63 m2. Mała architektura Ławka
parkowa z oparciem - konstrukcja stalowa lakierowana proszkowo, kolor ciemny
grafit (RAL 7022). Siedzisko i oparcie drewniane jesionowe, lakierowane w
kolorze jasny dąb, grubość deski min. 4 cm. Długość ławki 190 cm, szerokość 82
cm, wysokość 90 cm - 35 szt. Ławka parkowa bez oparcia - konstrukcja stalowa
lakierowana proszkowo, kolor ciemny grafit (RAL 7022), siedzisko drewno
jesionowe, lakierowane w kolorze - jasny dąb, grubość deski min. 4 cm. Długość
ławki 192,5 cm, szerokość 46 cm, wysokość 49 cm - 15 szt. Kosz na śmieci -
obudowa stal malowana proszkowo, ciemny grafit (RAL 7022), pojemnik – stal
ocynkowana. Wysokość kosza 82 cm, szerokość 39 cm, długość 40 cm, pojemność 40
l. - 22 szt. Leżak parkowy - konstrukcja stalowa, stal lakierowana proszkowo,
kolor ciemny grafit (RAL 7022) siedzisko i oparcie drewno jesionowe,
lakierowane w kolorze - jasny dąb, grubość deski min. 4 cm. Długość 156 cm,
szerokość 80 cm, wysokość 89 cm - 6 szt. Stół szachowy z siedziskami - konstrukcja
stalowa, stal lakierowana proszkowo, kolor ciemny grafit (RAL 7022) siedzisko
drewno jesionowe, lakierowane w kolorze - jasny dąb, grubość deski min. 4 cm,
wymiary 45x45x50 cm. Blat z szachownicą granitowy 60x60 cm montowany w
metalowym blacie o wymiarach 85x85 cm (kolor jw.). Bariera przy stawie -
konstrukcja stalowa malowana proszkowo, kolor ciemny grafit (RAL 7022).
Wysokość 100 cm, długość 120 cm - 13 szt. Tablica edukacyjna - stelaż wykonany
z drewna dębowego (kolor jasny dąb). Wymiary tablic 100 cm x 75 cm, nośnik –
blacha ocynkowana o grubości 1 mm, dodatkowe zabezpieczenie z folii
antygraffiti z filtrem UV, parametry wydruku: wodoodporny, wysokojakościowy,
cyfrowy wydruk wielkoformatowy, pełny kolor 4 + 0, kolory CMYK, jakość wydruku
co najmniej 1440 dpi, ilość - 4 szt. Scena letnia Roboty ziemne - wykopy ze
skarpami o szerokości dna 1,5 m i głębokości do 1,5 m - 23,09 m3, Podkłady
betonowe na gruncie - 8,53 m3, Stopy fundamentowe żelbetowe - 2,43 m3,
wykonanie zbrojenia prętami żebrowanymi o średnicy 12 mm - 0,114 t, obsadzenie
kotew w stopach - szt. 10, gruntowanie powierzchni betonowych poziomych - 6,3
m2, gruntowanie powierzchni betonowych pionowych - 16,8 m2, izolowanie
powierzchni pionowych masą bitumiczną (dwie warstwy) - 16,8 m2, Obrzeża - wykonanie
palisady betonowej o długości 65 cm na łukach o promieniu 10 m - 31,4 m,
palisady betonowej o długości 45 cm na łukach o promieniu 10 m - 16,64 m,
podbudowa z Posadzka - podbudowa z kruszywa łamanego o grubości 15 cm, podsypka
cementowo-piaskowa o grubości 4 cm - 82,87 m2, Konstrukcja drewniana z tarcicy
dębowej: słupy 20x20 cm - 30,5 m, płatwie 20x20 cm - 12,5 m, stężenia 6x20 cm -
24,56 m. Instalacje oświetlenia drogowego Zasilanie energetyczne z rozdzielnicą
oświetleniową i rozdzielnicą sceny - wykonanie rowu pod kable o głębokości 0,8
m i szerokości 0,4 m - 182 m, ułożenie rur ochronnych z PCW o średnicy do 50 mm
- 12 m, zasypanie dna rowu warstwą piasku - 60 m, układanie w rowach kabli
wielożyłowych ziemnych z przykryciem folią 5x16 mm2 1000V - 170 m, w rurach
osłonowych kabli wielożyłowych 5x16 mm2 1000V - 20 m, zagęszczenie nasypów -
58,24 m3, montaż rozdzielnicy oświetleniowej wolnostojącej RO - 1 kpl, montaż
rozdzielnicy sceny RS - 1 kpl, montaż w istniejącej rozdzielnicy T1 rozłącznika
bezpiecznikowego 3 fazowego 63A - 1 szt., ułożenie w szafach i na tablicach (w
wiązkach) przewodów o przekroju 16 mm2 typu LgY-750 V - 3 m, montaż końcówek na
żyłach o przekroju do 16 mm2 - 6 szt., podłączenie przewodów pojedynczych w
izolacji polwinitowej pod zaciski lub bolce przekrój żył do 16 mm2 - 6 szt.,
obróbka na sucho kabli energetycznych, na napiecie do 1 kV, zarobienie końca
kabla o przekroju do 16 mm2 kabel 5-żyłowy - 4 szt., układanie uziomów w rowach
kablowych - 2 m, montaż metodą udarową uziomu ze stali profilowanej - UPB 16
Bezpol (lub GALMAR) - 3x1,5m - 2 uziomy, badanie linii kablowej nn o ilości żył
do 5 - 2 odcinki, badanie i pomiar uziemienia ochronnego lub roboczego 1
pomiar, obsługa geodezyjna 0,18 km. Wymiana istniejących stanowisk oświetleniowych
(9 kpl.) - Demontaż (wyciąganie) z odłączeniem istniejących kabli ze słupów -
18 m, wymiana słupów oświetleniowych o masie do 100 kg - slup oświetleniowy
aluminiowy okrągły malowany na kolor patynowany, słup stal. -3,45 m np. WS6 lub
równoważny, montaż opraw LED E27 na słupach np. Luminary 16 (Pluton) lub
równoważnych, powtórne układanie na słupach istniejących kabli po ich
zdemontowaniu - 18 m, zagęszczanie nasypów - 4,5 m3, montaż tabliczek
bezpiecznikowych na konstrukcji słupa np. Fuse box lub równoważnych, powtórna
obróbka z przyłączeniem istniejących kabli do zacisków 17 szt., demontaż
istniejącej oprawy oświetlenia zewnętrznego zainstalowanej na trzpieniu słupa
lub wysięgniku - do transportu, badanie linii kablowej nn – 9 odcinków, badanie
i pomiar uziemienia ochronnego lub roboczego 1 pomiar, badanie i pomiar
skuteczności zerowania 1 pomiar, badanie i pomiar skuteczności zerowania 8,00
pomiarów. Budowa oświetlenia nowego - wykopanie rowów dla kabli o szerokości
dna wykopu do 0,4 m i głębokości rowu do 0,8 m – 325 m, zasypanie dna rowu
kablowego warstwą piasku - 650 m, ułożenie kabli wielożyłowych z przykryciem
folią - np. YAKY 5x25 mm2 lub równoważny – 310 m, ułożenie kabli wielożyłowych
z przykryciem folią - kabel miedziany 1000V np. YKY 3x4 mm2 lub równoważny - 20
m, ułożenie w wykopie rur ochronnych z PCW, o średnicy do 75 mm np. DVK 50 lub
równoważnych - 18 m, ułożenie w rurach i słupach kabli wielożyłowych np. YAKY
4x25 mm2 lub równoważnych 49 m, ułożenie w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych,
kabli wielożyłowych - kabel miedziany 1000V np. YKY 3x4 mm2 lub równoważny - 10
m, zasypanie rowów dla kabli o głębokości rowu do 0,8 m - 325 m, zasypanie
rowów dla kabli o głębokości rowu do 0,6 m - 10 m, zagęszczanie nasypów - 97,60
m3, mechaniczne stawianie słupów oświetleniowych o masie do 300 kg, słup stal.
- 4,5 m np. C4,5/3/60 Elmonter Zagórów lub równoważny – 11 szt., wciąganie
przewodów z udziałem podnośnika samochodowego w słup lub rury osłonowe - np.
YDY 750V 3x1,5 mm2 lub równoważnych - 44 m/przew., montaż opraw LED E27 na
słupach np. Luminary 16 (Pluton) lub równoważnych - 11 szt., montaż tabliczek
bezpiecznikowych na konstrukcji słupa np. Fuse box lub równoważnych 10 szt.,
montaż metodą udarową uziomu ze stali profilowanej UPB 16 Bezpol (lub GALMAR) -
3x1,5m - 4 uziomy, obróbka na sucho kabli wielożyłowych na napięcie do 1 kV,
zarobienie końca kabla o przekroju ponad 16 do 50 mm2, kabel 4-żyłowy YAKY 4x25
mm2 - 17 szt., badanie linii kablowej - nn 9 odcinków, badanie i pomiar uziemienia
ochronnego lub roboczego 1 pomiar, badanie i pomiar uziemienia ochronnego lub
roboczego następny pomiar po pierwszym - 3 pomiary, badanie i pomiar
skuteczności zerowania - 1 pomiar, badanie i pomiar skuteczności zerowania
każdy następny pomiar - 10 pomiarów, obsługa geodezyjna - 0,33 km. 3.2. Roboty
będą prowadzone w strefie ochrony konserwatorskiej - na terenie występowania
archeologicznych nawarstwień kulturowych 3.3. Szczegółowy zakres przedmiotu
zamówienia, określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, tj. projekt
zagospodarowania terenu, projekt budowlany, przedmiary robót oraz szczegółowe
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (dalej STWiOR), będące
załącznikami do niniejszej SIWZ i stanowiące jej integralną część. 3.4.
Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z
dokumentacją, o której mowa w pkt 3.3., obowiązującymi przepisami prawa, w tym
zwłaszcza zgodnie z ustawą Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118
ze zm.). W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm,
europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów
referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp,
zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje
się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany
wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane
spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W związku z powyższym, w
celu realizacji zamówienia, wykonawca nie może użyć urządzeń ani materiałów
budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż te wskazane
(opisane) w dokumentacji projektowo - kosztorysowej i STWiORB. Oznacza to, że
Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i że może
on stosować inne pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji
pod względem: 3.4.1. gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj i liczba
elementów składowych), 3.4.2. charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3.4.3.
charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość tworzywa), 3.4.4. parametrów
technicznych (np. wytrzymałość, trwałość, konstrukcja, itp.), 3.4.5. wyglądu
(struktura, faktura, barwa).
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45111300-1 |
45262300-4 |
45111291-4 |
45112710-5 |
45422000-1 |
45311100-1 |
45317300-5 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-11-15
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2020-11-15 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego
warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego
warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 5.3.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,
którzy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wykonali należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i
prawidłowo ukończyli co najmniej robotę lub roboty polegające na: a) budowie,
przebudowie, rozbudowie lub remoncie ciągów pieszych lub rowerowych lub
pieszo-rowerowych lub placów o nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej, oraz
b) budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie placu zabaw dla dzieci, oraz
c) zagospodarowaniu terenu, w ramach której wykonano montaż elementów małej
architektury oraz nasadzenia lub przesadzenia elementów zieleni, oraz d)
budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie (modernizacji) instalacji
oświetleniowej - o wartości łącznej robót nie mniejszej niż 2 500.000,00 zł.
brutto (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych brutto). UWAGA!
Zamawiający nie ogranicza liczby robót budowlanych wskazanych przez wykonawców
w celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu, tym
samym potwierdzeniem warunku będzie wskazanie jednej roboty obejmującej swoim
zakresem roboty z pkt 5.3.1 lit. a-d o wartości nie mniejszej niż 2 500.000,00
zł. brutto (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych brutto), lub większej
ilości robót obejmujących swoim zakresem roboty z pkt 5.3.1 lit. a-d, których
łączna wartość wynosi nie mniej niż 2 500.000,00 zł. brutto (słownie: dwa
miliony pięćset tysięcy złotych brutto). Zamawiający zastrzega sobie prawo do
ewentualnego sprawdzenia prawdziwości przedstawianych danych, wyszczególnionych
w ofercie. 5.3.2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy
skierują do realizacji zamówienia po jednej osobie posiadającej uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:
architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, inżynieryjnej drogowej,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych oraz posiadającej doświadczenie w pełnieniu funkcji
kierownika budowy na przynajmniej jednej budowie dla powyższego zakresu
uprawnień. Zamawiający dopuszcza łączenie ww. specjalności. W przypadku, gdy
jedna osoba posiadająca kwalifikacje w kilku specjalnościach wykonywała
wymagane czynności w jednym zadaniu, to spełnienie warunku będzie liczone
odrębnie dla wykonywanych czynności w ramach każdej z osobna samodzielnej
funkcji w budownictwie. Ww. osobę/-y należy wskazać w wykazie, którego wzór
stanowi załącznik nr 6 do siwz. Kierownik robót powinien posiadać uprawnienia
budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z
2016 r. poz. 290) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia
11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
(Dz. U. z 2014 r., poz. 1278 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia
budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów. Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień
budowlanych, dopuszcza zgodnie z art. 12a ww. ustawy Prawo budowlane,
odpowiadające im uprawnienia osób, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe
zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (m.in. ustawa z
dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w
państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65 ze zm).
5.4. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie
posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub
zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć
negatywny wpływ na realizację zamówienia. 5.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać warunki określone w pkt.
5.3. siwz.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust.
1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp b) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat
przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,
miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. Do
wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody, określające czy te roboty
zostały wykonane należycie, w szczególności informację o tym czy roboty
budowlane będące przedmiotem zamówienia zostały wykonane zgodnie z przepisami
prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami tymi są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty te były wykonywane,
a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty). b) wykaz osób, skierowanych
przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informację o dysponowaniu tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) wypełniony formularz ofertowy – wzór stanowi załącznik nr 1 do siwz; b) wypełniona tabela elementów rozliczeniowych, wg. wzorów stanowiących: załącznik nr 2 do siwz, c) oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1. siwz - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz; d) pełnomocnictwo (o ile ofertę składa pełnomocnik) do reprezentowania wykonawcy, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy; e) zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu; f) dokument potwierdzający wniesienie wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
10.2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, przed upływem terminu składania
ofert, w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
10.3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz.
359 ze zm.). 10.4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto zamawiającego,
tj. Bank Spółdzielczy w Koninie Oddział w Golinie Nr 79 8530 0000 0700 0619
2000 0224, z dopiskiem: Rewitalizacja Osiedla Starówka w miejscowości Golina –
rewitalizacja zabytkowego Parku Miejskiego w Golinie. (podać nr części, której
dotyczy wnoszone wadium) nr referencyjny: Zp.271.12.2019 10.5. Zamawiający nie
dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium
składanego w każdej z możliwych form. 10.6. Skuteczne wniesienie wadium w
pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym
zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert
(tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania
ofert). 10.7. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy
dołączyć do oferty. Ponadto w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż
pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć
przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd
Miejski w Golinie (Sekretariat), ul. Nowa 1, 62-590 Golina lub zamieścić w
osobnej kopercie - opisanej „wadium”, dołączonej do oferty. 10.8. W przypadku
składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być
one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie
zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać
następujące elementy: 10.8.1. Nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta
gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub
instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie
ich siedzib; 10.8.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona
gwarancją (poręczeniem); 10.8.3. kwotę gwarancji (poręczenia); 10.8.4. termin
ważności gwarancji (poręczenia); 10.8.5. zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia
kwoty gwarancji (poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego
zawierające oświadczenie, iż: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym
mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie
złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa
w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1
ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której
mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania
oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub b) wykonawca,
którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia
publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego
zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie
zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
wykonawcy Dopuszcza się zamiennie zapis odwołujący się do przypadków wskazanych
w ustawie Pzp (art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp) 10.9. Oferta
Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie
odrzucona.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi, co najmniej
jedna z następujących okoliczności: 1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu
o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci
jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w
szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, i charakter
oraz warunki wprowadzenia zmian; 2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót
budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym,
o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a)
zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub
technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności
sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b)
zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie
kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50%
wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 3) zostały spełnione
łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej
spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą
starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50%
wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 4) Wykonawcę, któremu
Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: a) na podstawie
postanowień umownych, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia,
upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego
przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu,
nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą
innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego
zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; 5) zmiany, niezależnie od ich
wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e; 6) łączna wartość zmian jest
mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
i wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na
roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej
pierwotnie w umowie. 1a. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 oraz
pkt 4 lit. b, Zamawiający nie może wprowadzać kolejnych zmian umowy w celu
uniknięcia stosowania przepisów ustawy. 1b. W przypadkach, o których mowa w
ust. 1 pkt 1, 3 i 6, zmiany postanowień umownych nie mogą prowadzić do zmiany
charakteru umowy. 1c. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3
Zamawiający, po dokonaniu zmiany umowy, zamieszcza w Biuletynie Zamówień
Publicznych ogłoszenie o zmianie umowy. 1d. Jeżeli umowa zawiera postanowienia
przewidujące możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy z powodu
okoliczności innych niż zmiana zakresu świadczenia Wykonawcy, dopuszczalną
wartość zmiany umowy, o której mowa w ust. 1 pkt 2 lit. c, pkt 3 lit. b i pkt
6, ustala się w oparciu o wartość zamówienia określoną pierwotnie, z
uwzględnieniem zmian wynikających z tych postanowień. 1e. Zmianę postanowień
zawartych w umowie lub umowie ramowej uznaje się za istotną, jeżeli: 1) zmienia
ogólny charakter umowy lub umowy ramowej, w stosunku do charakteru umowy lub
umowy ramowej w pierwotnym brzmieniu; 2) nie zmienia ogólnego charakteru umowy
lub umowy ramowej i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a)
zmiana wprowadza warunki, które gdyby były postawione w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział
inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, b) zmiana narusza równowagę
ekonomiczną umowy lub umowy ramowej na korzyść Wykonawcy w sposób
nieprzewidziany pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, c) zmiana znacznie
rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy lub
umowy ramowej, d) polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił
zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt
4. 2. Postanowienie umowne zmienione z naruszeniem ust. 1–1b, 1d i 1e podlega
unieważnieniu. Na miejsce unieważnionych postanowień umowy wchodzą
postanowienia umowne w pierwotnym brzmieniu. 3. Zmiana postanowień umowy w
stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez zmianę sposobu
wykonania przedmiotu umowy, wydłużenie czasu wykonania umowy w przypadku: 3.1.
gdy zmiana dotyczy zmiany terminu realizacji umowy strony dopuszczają możliwość
zmiany terminu i sposobu płatności poprzez zapłatę wynagrodzenia należnego za
pracę wykonaną do dnia podpisania aneksu; 3.2. wystąpienia wad dokumentacji
projektowej skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli
uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających
wpływ na termin wykonania umowy; 3.3. wystąpienia konieczności wykonania robót
zamiennych wstrzymujących lub opóźniających realizację robót będących
przedmiotem umowy; 3.4. wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych
czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy administracji państwowej,
które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi
odpowiedzialność; 3.5. wystąpienia opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień
itp. do wydania, których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów
prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w
którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności,
za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; 3.6. odmowy wydania przez właściwe
organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. z przyczyn niezawinionych przez
Wykonawcę; 3.7. odmowy udostępnienia nieruchomości przez jej właściciela do
celów wykonania robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; 3.8.
niemożności wykonywania robót z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych
do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; 3.9. niemożności
wykonywania robót, gdy obowiązujące przepisy nie dopuszczają do wykonania robót
lub nakazują wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; 3.10.
wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z
jej postanowieniami; 3.11. zmian technologicznych - o ile są korzystne dla
Zamawiającego i o ile nie powodują zwiększenia kosztów realizacji inwestycji,
pod warunkiem, że są spowodowane szczególnie następującymi okolicznościami: a)
pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających
na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji
wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót,
b) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót
pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów
wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu
umowy; 3.12. konieczność zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętych
przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub
technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze
stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który
je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło
niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu umowy; 3.13. odbiegających
w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków
geologicznych, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń
niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy; 3.14. konieczność
zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych
lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; 3.15. wystąpienia
niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne
podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych
kolizji; 3.16. zaistnienia innych okoliczności prawnych, ekonomicznych lub
technicznych, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania
umowy zgodnie z jej postanowieniami; 3.17. nadzwyczajnej zmiany okoliczności, o
których mowa w art. 357[1] Kodeksu cywilnego, w zakresie niezbędnym do
usunięcia rażącej straty Wykonawcy. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy
wymagają uprzedniej akceptacji Stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem
nieważności, muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu
Stron. 5. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp,
następujące zmiany: 5.1. danych związanych z obsługą administracyjno -
organizacyjną umowy, w szczególności zmiana numeru rachunku bankowego; 5.2.
danych teleadresowych; 5.3. danych rejestrowych; 5.4. będące następstwem
sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2019-11-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język plski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: 19.1. Wykonawca, którego oferta
zostanie wybrana, jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego
wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej (brutto), podanej w ofercie.
19.2. Zabezpieczenie może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -
kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości, 19.3. Na pozostałe formy określone w art. 148 ust. 2 ustawy
Pzp, zamawiający nie wyraża zgody. 19.4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu
należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego, tj.: Bank
Spółdzielczy w Koninie Oddział Golina Nr 79 8530 0000 0700 0619 2000 0030 (za
datę wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, będzie uważany
dzień, w którym kwota wpłynęła na konto zamawiającego). 19.5. Zabezpieczenie
wnoszone w innej formie niż w pieniądzu musi być przed podpisaniem umowy
zaakceptowane przez zamawiającego. Wymaga się, aby zabezpieczenie należytego
wykonania umowy było bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie zamawiającego.
19.6. W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy
zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt. 19.2. niniejszego
rozdziału. 19.7. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem
ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości. 19.8. Zamawiający
dokona zwrotu wniesionego zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania
zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane. 19.9. Kwota
stanowiąca 30% wysokości zabezpieczenia służyć będzie na pokrycie roszczeń z
tytułu rękojmi. 19.10. Warunki i termin zwrotu zabezpieczenia należytego
wykonania umowy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do siwz
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO 23. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO, w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 23.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Goliny, mający swoją siedzibę w Urzędzie Miejskim w Golinie, ul. Nowa 1, 62-590 Golina, www.golina.pl, golina@golina.pl, tel. (63) 2418 095; 23.2. inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Golinie, jest p. Andrzej Andrzejewski, e-mail: iod8@wp.pl; 23.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. " Rewitalizacja Osiedla Starówka w miejscowości Golina – rewitalizacja zabytkowego Parku Miejskiego w Golinie ", nr referencyjny Zp.271.12.2019, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 23.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej ustawa Pzp; 23.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 23.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 23.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 23.8. posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 23.9. nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SIWZ z załącznikami Zp.271.12.2019
Pozwolenie konserwatora zabytków nr 59/2018/A
Odpowiedzi na pytania Zp.271.12.2019
Sprostowanie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn: Rewitalizacja Osiedla Starówka w miejscowości Golina – rewitalizacja zabytkowego Parku Miejskiego w Golinie.
Zamawiający informuje, że w załączniku nr 7 - Projekt umowy w §4 Terminy realizacji zamówienia błędnie wpisano datę.
Jest:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 15.11.2019 r.
Winno być:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 15.11.2020 r.
Burmistrz Goliny
/-/ Mirosław Durczyński