"Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Golina i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2011 r. do 30 września 2015 r." Nr 388376 - 2010

Golina: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Golina i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2011 r. do 30 września 2015 r.
Numer ogłoszenia: 388376 - 2010;
data zamieszczenia: 30.11.2010
 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.  
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina  Golinaul. Nowa 1 62-590 Golina
tel. fax (063) 241 80 95

adres strony internetowej www.golina.pl

E-mail:inwestycje_golina@wp.pl

Godziny urzędowania: 7.30 – 15.30
2.

Określenie trybu zamówienia:Przetarg nieograniczony
3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
   
- strona internetowa : www.golina.pl
   
- Urząd Miejski Golina, sekretariat, w godz. 7.30-15.30
   
- drogą pocztową

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.  
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Golina i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01 stycznia 2011r. do 30 września 2015r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Golina wraz z jej wszystkimi (jak poniżej) jednostkami organizacyjnymi:

1. Urząd Miejski w Golinie
2. Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Golinie,
3. Szkoła Podstawowa w Golinie,
4. Szkoła Podstawowa w Radolinie,

5. Szkoła Podstawowa w Przyjmie,

6. Szkoła Podstawowa w Kawnicach,
7. Gimnazjum w Golinie,
8. Przedszkole w Golinie,

9. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Golinie,

10. Biblioteka Publiczna w Golinie,

11. Dom Kultury w Golinie.

 OBSŁUGA BUDŻETU OBEJMUJE:
1. Obsługę bankową Gminy Golina w zakresie:

a)     
Otwarcie, prowadzenie i zamknięcie rachunków bankowych bieżących, pomocniczych, depozytowych, funduszowych dla w/w jednostek (łącznie do 45 rachunków)
b)     
Otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie wykonywania bankowej obsługi budżetu Gminy Golina,
c)     
Obsługi operacji finansowych budżetu Gminy Golina na poziomie Urzędu Miejskiego w Golinie i jednostek organizacyjnych z zastosowaniem jednolitych procedur,
d)      Realizacji przelewów w formie elektronicznej na rachunki prowadzone w innych bankach oraz w banku prowadzącym obsługę rachunku. Realizacja przelewów przez bank (obciążenie konta Zamawiającego) dokonywana będzie w danym dniu, przy ich złożeniu przez Zamawiającego do godziny 15.30. Przelewy złożone po tej godzinie zostaną przekazane do realizacji najpóźniej w następnym dniu roboczym,
e)     
Realizacja przelewów w formie papierowej na rachunki prowadzone w innych bankach oraz w banku prowadzącym obsługę rachunku Zamawiającego,
f)      
Przyjmowania bez opłat i prowizji wpłat gotówkowych od osób trzecich na wszystkie rachunki bieżące i pomocnicze Zamawiającego,
g)     
Wydawanie osobom upoważnionym wyciągów bankowych najpóźniej trzeciego dnia roboczego od dokonania transakcji,
h)     
Przyjmowania wpłat gotówkowych od Zamawiającego oraz dokonywania wypłat gotówkowych,
i)        Wydawanie blankietów czekowych (książeczki czekowej),
j)        Wydawanie oświadczeń, zaświadczeń i opinii na żądanie Zamawiającego oraz innych czynności bankowych np. zmiana karty wzorów i podpisów itp.,
k)      Oprocentowania środków (pozostałych) znajdujących się na wszystkich rachunkach Gminy Golina i jednostek organizacyjnych w oparciu o stopę WIBID 1M  +/- marża Banku.  

2. Udzielanie krótkoterminowego kredytu w rachunku bieżącym Gminy Golina.
    
W wyniku potrzeb Zamawiającego (na wyraźny, pisemny wniosek), Bank udzieli Zamawiającemu kredytu odnawialnego w ramach rachunku bieżącego Gminy Golina w wysokości wnioskowanej przez Zamawiającego (na okres 1 roku budżetowego do wysokości określonej w każdym roku uchwałą w sprawie budżetu Gminy Golina), b)      Koszty kredytu stanowić będzie jedynie oprocentowanie określone w oparciu o stopę WIBOR 1M  + /- marża Banku.  
3. Lokowanie środków:

a)     
Automatyczne lokowanie środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunkach bankowych Gminy - na rachunki typu overnight, o ile wysokość tych środków stanowić będzie kwotę co najmniej 50 000,00 zł,
b)     
Przyjmowania na autolokaty O/N (depozyty automatyczne, nocne, jednodniowe, weekendowe), zgodnie z dyspozycją jednostki (Zamawiającego) środków finansowych, przy czym minimalna wysokość autolokaty wynosi 50.000 zł,
c)     
Oprocentowanie lokat na dłuższe terminy będzie każdorazowo negocjowane pomiędzy Zamawiającym a Bankiem,
d)     
Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków w innych bankach, zgodnie z art. 264 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz.U. z 2009 r. Nr 157, poz. 1240).    

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.  
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Od 1.01.2011 do 30.09.2015.  SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie  
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełnienia w/w warunku nastąpi w oparciu o przedstawione zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na wykonanie działalności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe, a w przypadku podmiotu mającego siedzibę poza granicami RP - zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności lub licencję uprawniającą do wykonywania czynności bankowych; zgodnie z metodą spełnia lub nie spełnia
 
III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert usług obsługi bankowej budżetów gmin; zgodnie z metodą spełnia lub nie spełnia 

III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełnienia w/w warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późn. zm., oraz w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu kompleksowej obsługi Zamawiającego (z możliwością pobierania i odprowadzania gotówki) w oddziale, placówce, filii, punkcie kasowym (lub równoważnej jednostce organizacyjnej) na terenie miasta Golina; zgodnie z metodą spełnia lub nie spełnia. 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 Ocena spełnienia w/w warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późn. zm.; zgodnie z metodą spełnia lub nie spełnia  

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, gdy przedstawi aktualnezaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, żeWykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, żewykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub  zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; zgodnie z metodą spełnia lub nie spełnia. 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY  

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy należy przedłożyć: 
- Oświadczenie Wykonawcy, wyłącznie na druku stanowiącym Załącznik A do
Formularza ofertowego - jest to oświadczenie o spełnieniu warunków określonychprzepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także
realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r., Nr 72 poz. 665 z późniejszymi zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcia działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe z dnia 31.01.1989 r.;
- Oświadczenie Wykonawcy o wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – usług obsługi bankowej budżetów gmin.

 III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:  - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.

 III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty,  nie wymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, na druku stanowiącym Załącznik     Nr 1 do Specyfikacji.2) Pełnomocnictwo dla osoby / osób podpisujących ofertę - jeżeli podpisy na ofercie       i załącznikach nie wynikają z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru.  

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie  

SEKCJA IV: PROCEDURA
 
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.  
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
 
IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W trakcie realizacji zamówienia liczba rachunków, innych czynności bankowych, usług i produktów będzie zależała od określonych potrzeb Zamawiającego. W przypadku gdy zmieni się wykaz jednostek organizacyjnych w trakcie trwania umowy oraz liczba rachunków, czynności, usług i produktów, stosuje się ceny wynikające z przetargu i wcześniej ustanowionych warunków.  

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.golina.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Golinie, ul. Nowa 1, 62-590 Golina, I piętro sekretariat.

 IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Golinie, ul. Nowa 1, 62-590 Golina, I piętro sekretariat.  

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.  

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

SIWZ

Sprostowanie do SIWZ 

WYJAŚNIENIE DO SIWZ

 

Odpowiedzi na pytania:

1. Odp. 1

2. Odp. 2

3. Odp. 3

Odp. 4