Nr ZPiI 340/01/2010 Golina, 21.01.2010
OGŁOSZENIE
o zamówieniu publicznym - roboty budowlane
Nr ogłoszenia 17704 -2010; data zamieszczenia 21.01.2010r.
I. ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa i adres;. Gmina Golina, ul. Nowa 1, 62-590 Golina, tel (O63)241 80 95
fax: (063)241 80 95
.Rodzaj zamawiającego; Jednostka samorządu terytorialnego
II TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA; Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 tys. euro.
Strona internatowa na której jest umieszczona SIWZ: www.golina.pl
SIWZ można uzyskać również na wniosek wykonawcy w siedzibie Zamawiającego
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1 Nazwa zadania; „Przebudowa drogi gminnej Golina - Spławie".
2 Zakres prac:
- wykonanie robót ziemnych
- budowa podbudowy i proj. nawierzchni
- wykonanie nakładki mineralno-bitumicznej na istniejącej nawierzchni z betonu
asfaltowego
- wykonanie oznakowania drogi
Szczegółowy opis przedmiotu i przedmiar robót zawierają załączniki do SIWZ
3 Wspólny słownik główny CPV: 45233140-2 roboty drogowe
4 Czy dopuszcza się składania ofert wariantowych; nie
5 Czy przewiduje się możliwość udzielenia zamówień uzupełniających; zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień dodatkowych i uzupełniających (na podstawie art. 67 ust. 1 pkt.5 i 6 ustawy Prawa zamówień publicznych.
IV TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA; do 30 czerwca 2010r,
V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
b) zapewnią przynajmniej 3 letni okres gwarancji na wykonane zamówienie.
c) wykonają zamówienie w terminie do 30 czerwca 2010r.
d) spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy
f) spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 w/w ustawy
g) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności
h) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia
i) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia
j) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
k) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
l) wnieśli wadium w wysokości 15 000,00 zł;
VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.Wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku - Załącznik Nr 1.
2. Oświadczenie zgodnie z art. 24 ust. 1 i w/w ustawy - Załącznik Nr 2.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z póżniejszymi zmianami zamawiający żąda, następujących dokumentów:
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
b) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
3. Oświadczenie zgodnie art. 24 ust. 2 w/w ustawy - Załącznik Nr 3.
4. Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 i 2 w/w ustawy - Załącznik Nr 4.
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. budowa lub przebudowa drogi lub innych robót o podobnym charakterze w ilości minimum 3 (trzy) o wartości co najmniej 50% przedmiotu zamówienia każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów (referencje) potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 5.
b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - Załącznik Nr 6.
c) wykaz zakresu zamówienia, którego wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcy - Załącznik Nr 7.
Zamawiający wymaga udokumentowania posiadania stosownych uprawnień osoby pełniącej obowiązki kierownika budowy odpowiednich do charakteru i zakresu prac określonych niniejszym zamówieniem oraz posiadania aktualnego wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający żąda, następujących dokumentów:
a) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to znaczy:
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 PLN.
- przedstawią informację z banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do składania oferty.
5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 w/w ustawy - Zał. Nr 8
6. Kosztorys ofertowy
7. Podpisany projekt umowy. Zał. nr 9
Sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły:
spełnia - nie spełnia.
VII. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
1.Porozumiewanie się pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą oraz przekazywanie oświadczeń i dokumentów odbywać się będzie pisemnie lub faksem potwierdzonym formą pisemną.
2. Uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są następujące osoby, które wyjaśnień udzielać będą w godz. 8 -14 w siedzibie:
Urząd Miejski w Golinie, ul. Nowa 1,
Jan Krupczyński tel. 0 63 241 80 95, pokój nr 3/4
Teresa Golis tel. 0 63 241 80 95, pokój nr 3/4
3. Wykonawca może zwrócić się wyłącznie na piśmie do Zamawiającego o wyjaśnienie dot. SIWZ
4. Zamawiający odpowie niezwłocznie na każde zapytanie w formie elektronicznej, które zostanie zamieszczone na stronie internetowej www.golina.pl.
5. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców.
VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 15 000,-zł
IX. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
Najniższa cena 100 %
X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Urząd Miejski w Golinie, ul. Nowa 1, sekretariat do dnia 12 lutego 2010r. do godz. 10:00.
XI. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT ;
Urząd Miejski w Golinie, ul. Nowa 1 sala nr 13, w dniu 12 lutego 2010r. o godz. 10:15.
XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
ZAŁĄCZNIKI :
ODPOWEIDZI NA ZAPYTANIA:
Golina 29.01.2010
Ldz ZPiJ340/01/10
Dotyczy : Przetargu nieograniczonego na ,,Przebudowę drogi gminnej Golina –Spławie” odpowiedzi na pytania;
Pytanie;W poz.5.3.przedmiaru robót jest podana podstawa wyceny dla w-wy wiążącej, czy ma być inna podstawa wyceny?
Odpowiedź;W poz.5.3 przedmiaru podstawa wyceny „ KNNR 6 0308-01” zmienia się na„KNNR 6 0309-02”
Pytanie;W poz..8.3.przedmiaru jest podany obmiar 92m² natomiast w poz.8.1 i 8.2 związanych z poz. 8.3 jest 52m². Jaki obmiar powinien być w poz.8.3?
Odpowiedz;W poz. 8.3 przedmiaru podstawa „KNNR 6 0502-o2” opis: Nawierzchnia z brukowej kostki betonowej szarej grubości 6 cm na podsypce cemontowo-piaskowej 1:4 gr. 3 cm z wypełnieniem spoin piaskiem”. Wyraz „szarej” zmienia się na „kolorowej” natomiast wartość obmiaru do wyceny wynosi 52,0m².