OOZ/UNIEWAŻNIENIE post. "Zakup samoachodu do wywozu nieczystości stałych" Nr ZPiI340/02/2010"

Golina: Zakup samochodu do wywozu nieczystości stałych
Numer ogłoszenia: 14991- 2010;
data zamieszczenia: 22.01.2010


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Golina, ul. Nowa 1, 62-590 Golina, tel. (63) 241 80 95, faks (063) 241 80 95.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Zakup samochodu  do wywozu nieczystości stałych”.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup fabrycznie nowego samochodu do wywozu nieczystości stałych - szt. 1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10-6, 34.14.45.11-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

 Zakończenie: 15.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnosić w formie pieniądza. Wykonawca wniesie na konto Zamawiającego:  Bank Spółdzielczy Konin nr: 79 8530 0000 0700 0619 2000 0224. Na pozostałe formy wniesienia wadium Zamawiający nie wyraża zgody. Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia 19.02.2010 r. do godz. 10:00. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu otwarcia ofert. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy o zamówieniach publicznych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·         Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki art.22 ust. 1-4 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4.Dysponują ilością sprzętu i pracowników, która zapewni realizację przedmiotu zamówienia, 5.Są podmiotem zajmującym się prowadzeniem działalności handlowej w zakresie obrotu samochodami i elementami specjalistycznego ich wyposażenia, co winno wynikać z załączonego do oferty odpisu z rejestru przedsiębiorców..

·         Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ustawowe oraz dodatkowe zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817 z dnia 31.12.2009 r.) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności: 1.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz zgodnie z art. 44 spełnia warunki art. 22 ust. 1 (Prawo zamówień publicznych). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. Umowa ta musi zawierać postanowienie o solidarnej odpowiedzialności stron umowy za skutki niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia publicznego objętego niniejszą specyfikacją. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 ÷8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.golina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Golinie, ul. Nowa 1, 62-590 Golina.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Golinie, ul. Nowa 1, 62-590 Golina.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie z EFRROW w wysokości 200000,00 zł.

Zamawiający:                                                                         Sprawa nrZPiI 340/ 02/2010

Gmina Golina

Ul. Nowa 1.

62-590Golina

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

ZAMAWIAJĄCY

Gmina Golina

ul. Nowa 1

62-590 Golina

Tel. (63)241 80 95; fax. (63)241 80 95

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

Przetarg nieograniczony

„Procedura krajowa”: wartość zamówienia dla robót budowlanych poniżej 4 845 000 euro,

w przypadku dostaw i lub usług niższa niż 193 000 euro.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

„Zakup samochodu do wywozu nieczystości stałych”

Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ

Kod CPV: 34144510-6, 34144511-3

TERMIN REALIZACJI

Zamówienie należy zrealizować do dnia 15.04.2010 r.

WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW

załącznik nr 1:           Opis przedmiotu zamówienia

załącznik nr 2:           Formularz oferty

załącznik nr 3:           Oświadczenie

załącznik nr 4            Wzór Umowy

    

 WSTĘP

I.     INFORMACJE OGÓLNE

  1. Niniejszą SIWZ można wykorzystać wyłącznie zgodnie z jej przeznaczeniem, nie można udostępniać jej osobom trzecim.
  2. Każdy Wykonawca złoży tylko jedną ofertę (wypełniony „FORMULARZ OFERTY” wraz z wymaganymi przez SIWZ dokumentami).
  3. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
  4. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

II.     WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

    1.      Spełniają warunki art.22 ust. 1-4 pkt.1-4 ustawy„Prawo zamówień publicznych”.

2.      Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy „Prawo zamówień publicznych”.

    3.      Spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

4.      Dysponują ilością sprzętu i pracowników, która zapewni realizację przedmiotu zamówienia,

5.      Są podmiotem zajmującym się prowadzeniem działalności handlowej w zakresie obrotu samochodami i elementami specjalistycznego ich wyposażenia, co winno wynikać z załączonego do oferty odpisu z rejestru przedsiębiorców.

III.                                         III   SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

         DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW

A.    Ustawowe oraz dodatkowe zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków uprawniających do udziału w postępowaniu
o zamówienie publiczne /Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817 z dnia 31.12.2009 r./

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności:

1.      Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz zgodnie z art. 44 spełnia warunki art. 22 ust. 1 „Prawo zamówień publicznych”.

2.      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.      Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. Umowa ta musi zawierać postanowienie o solidarnej odpowiedzialności stron umowy za skutki niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia publicznego objętego niniejszą specyfikacją.

4.      Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 ÷8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.      Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

6.      Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

B.    Wynikające z SIWZ

1.   Druk „FORMULARZ OFERTY” – załącznik nr 2 - wypełnione wszystkie pozycje.

       2.      Oświadczenie, że Wykonawcy znana jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia                 i po zapoznaniu się z wymaganymi warunkami realizacji zamówienia zobowiązuje   się do ich przestrzegania.

  1. kopia dowodu wniesienia wadium,
  2. Druk „OŚWIADCZENIE” – załącznik nr 3

Nie załączenie któregoś z w/w dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy.

IV.  ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

     

 Zamawiający nie wymaga składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

V.    KRYTERIA WYBORU OFERTY I ICH ZNACZENIE

    Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie kryterium ceny.

1.      Obliczenie ceny oferty

Wykonawca poda cenę oferty w złotych netto i brutto w sposób określony w załączniku nr 2 do SIWZ.

W cenie oferty Wykonawca ujmie wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia

2.      Określenie ilości punktów ceny netto oferty (waga 100 %).

3.      Kryterium wyboru oferty. 

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:

          -    odpowiada wymaganiom określonym w ustawie o zamówieniach publicznych.

          -    odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w SIWZ.

          -    została uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą – ma najniższą cenę.

   

VI.     ZASADY UCZESTNICTWA W POSTĘPOWANIU I WYBORU OFERT 

  1. Wadium

Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).

Wadium należy wnosić w formie pieniądza

Wykonawca wniesie na konto Zamawiającego:

Bank Spółdzielczy w Koninie nr:79 8530 0000 0700 0619 2000 0224

Na pozostałe formy wniesienia wadium Zamawiający nie wyraża zgody.

Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia 19.02.2010 r. do godz. 10;00. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu otwarcia ofert.

Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy
o zamówieniach publicznych.

  1. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

      3.   Opis sposobu przygotowania oferty

3.1.Oferta winna być złożona z zachowaniem formy pisemnej w języku polskim pod rygorem nieważności.

3.2.Oferta winna być przygotowana według wzoru określonego w załączniku „FORMULARZ OFERTY” stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.

3.3.Do oferty winny być dołączone wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami zawartymi
w niniejszej specyfikacji.

3.4.W przypadku, gdy Wykonawca załącza do oferty, jako załącznik kopię jakiegoś dokumentu, kopia winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
W przypadku przedstawienia kopii nieczytelnej lub budzącej wątpliwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnego potwierdzenia.

3.5.Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu firmy.

3.6.Umocowanie do złożenia oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono wprost
z innych dokumentów załączonych do oferty.

3.7.Oferta winna być sporządzona czytelnie oraz oprawiona w sposób uniemożliwiający dekompletację.

3.8.Wykonawca umieści ofertę w kopercie i opisze w następujący sposób: 

koperta zewnętrzna - zaadresowana na Zamawiającego, opisana nazwą i adresem Wykonawcy
z zaznaczeniem „Przetarg nieograniczony na „ Zakup samochodu do wywozu nieczystości stałych” nie otwierać przed dniem 19.02.2010r. godz. 10:15
 

4.                                                          Miejsce i termin składania ofert.

         Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, lub dostarczyć za pośrednictwem poczty pod adres: Urząd Miejski w Golinie, ul. Nowa 1, 62-590 Golina w terminie najpóźniej do dnia 19 lutego 2010 r. do godz. 10:00

5. Opis sposobu udzielania wyjaśnień.

5.1.   Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:

 Jan Krupczyński, Teresa Golis  tel. (63) 241 80 95

5.2.     Wykonawca może zwrócić się, wyłącznie na piśmie do Zamawiającego o wyjaśnienie zapisów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

5.3.     Zamawiający udzieli wyjaśnień Wykonawcy, jeżeli pytanie wpłynie do Zamawiającego nie później niż 6 dni przed terminem otwarcia ofert. Zamawiający prześle odpowiedź na zadane pytania, nie ujawniając źródła zapytania, wszystkim Wykonawcom, którzy pobrali SIWZ
od Zamawiającego.

5.4.           Zamawiający nie przewiduje możliwości zwołania zebrania wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących SIWZ.

6.   Miejsce i termin otwarcia ofert.

       Otwarcie ofert nastąpi dnia 19.02.2010 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego; Urząd Miejski w  Golinie przy ul. Nowej 1, 63-590 Golina

7. Tryb otwarcia ofert i oceny ofert.

7.1.    Wykonawcy mogą być obecni przy otwarciu ofert. W przypadku, gdy Wykonawca nie będzie obecny przy otwieraniu ofert, na jego pisemny wniosek Zamawiający prześle mu informację, zawierającą nazwy i adresy Wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz ceny tych ofert.

7.2.    W części jawnej posiedzenia komisji – bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający ogłosi Wykonawcom:

        -   kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania,

-    nazwę i adres wykonawcy, którego oferta jest otwierana,

              -      cenę oferty,

              -       termin realizacji zamówienia,

7.3.    Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.

8.   Oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny :

8.1. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny i niezwłocznie zawiadomi o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty. 

8.2. Przyjmuje się następujące zasady korekty oczywistych omyłek - poprawia się tylko oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe ceny zgodnie z art. 87 ustawy „Prawo zamówień publicznych”

9.Dopuszczalność zmian „Specyfikacji istotnych warunków zamówienia”.

9.1. W szczególnie uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu do składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść dokumentów, składających się na Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia. Każda wprowadzona przez Zamawiającego zmiana stanie się częścią Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zostanie doręczona wszystkim Wykonawcom i będzie dla nich wiążąca.

9.2. Zamawiający w razie potrzeby, przedłuży termin składania ofert w celu umożliwienia Wykonawcom uwzględnienia w przygotowanych ofertach otrzymanych wyjaśnień i uzupełnień SIWZ.

VII.    WYNIKI POSTĘPOWANIA I WARUNKI ZAWARCIA UMOWY.

1.     Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania wszystkich wykonawców, zamieszczając ogłoszenie o wyborze oferty w miejscu ogłoszenia w swojej siedzibie, na stronie internetowej – www.golina.pl oraz przez publikację ogłoszenia o wyborze oferty w Biuletynie Zamówień Publicznych i przesyłając niezwłocznie zawiadomienie o wyniku postępowania do wszystkich Wykonawców.

2.     Zamawiający w informacji o wyniku postępowania wskaże nazwę i siedzibę Wykonawcy, którego oferta została wybrana oraz cenę.

3.     Zamawiający doręczy niezwłocznie zawiadomienie o wyborze oferty do Wykonawcy, którego oferta została wybrana, określając w nim termin i miejsce zawarcia umowy.

             VIII.        POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ

1.     Wykonawcom, których interes prawny doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego określonych w ustawie „Prawo zamówień publicznych” zasad udzielania zamówień, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w/w ustawą.

2.    Wykonawca może złożyć protest do Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia, w którym Wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę protestu.

3.     Protest musi być umotywowany i złożony na piśmie w siedzibie Zamawiającego.

Protest musi zawierać:

      -        wskazanie przepisu ustawy, który zdaniem protestującego został naruszony przez            Zamawiającego,

      -        wskazanie naruszenia interesu prawnego Wykonawcy,

      -        wskazanie związku przyczynowego pomiędzy naruszeniem ustawy, a naruszeniem interesu prawnego protestującego Wykonawcy,

      -        żądanie protestującego,

       -        uzasadnienie.

4.      Wniesienie protestu jest możliwe tylko przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego.

5.      Protest wniesiony po terminie zostanie odrzucony.

      6.      Zamawiający powiadomi niezwłocznie o złożeniu protestu pozostałych Wykonawców. uczestniczących w postępowaniu.

7.      Rozstrzygnięcie protestu przez Zamawiającego następuje w terminie 5 dni od dnia jego wniesienia .

     Od rozstrzygnięcia lub odrzucenia protestu oraz w przypadku braku rozpatrzenia w terminie  przysługuje Wykonawcy prawo wniesienia odwołania do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, z jednoczesnym obowiązkiem powiadomienia Zamawiającego. Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia rozstrzygnięcia lub upływu terminu rozpatrzenia.

                                            Załącznik 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Zakup samochodu do wywozu nieczystości stałych”

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

DOSTAWA SAMOCHODU SPECJALISTYCZNEGO TYPU ŚMIECIARKA

1. Przedmiot zamówienia.

1.1. Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z przeznaczeniem do wywozu śmieci, typu śmieciarka na podwoziu samochodu dwuosiowego z kabiną dla kierowcy i dwóch osób obsługi, w tym:

Ø -zabudowa śmieciarki wg normy Euro o pojemności 16 m3 z aparatem zasypowym przystosowanym do opróżniania pojemników 80, 110, 120, 140, 240 i 1100 litrów z możliwością włączenia funkcji tzw. wytrzepywania pojemników, z regulacją zgniotu,

1.2. Szczegółowe określenie i zakres przedmiotu zamówienia – wymagane parametry techniczne przedmiotu zamówienia:

A. Rok produkcji podwozia- fabrycznie nowa, nie wcześniej niż styczeń 2009 r., o następującej charakterystyce i wyposażeniu:

Ø Dopuszczalna masa całkowita minimum 18 ton.

Ø Silnik wysokoprężny, norma emisji spalin Euro 5, moc minimalna 120 kW

Ø Skrzynia biegów manualna

Ø Układ zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS).

Ø Przedni zderzak stalowy.

Ø Immobiliser z blokadą wtrysku paliwa.

Ø Kabina dla kierowcy i dwóch osób obsługi – kolor kabiny biały lub pomarańczowy

Ø Pneumatyczny fotel kierowcy.

Ø Akustyczny, ostrzegawczy sygnał cofania z wyłącznikiem bezpieczeństwa.

Ø Elektrycznie sterowane szyby boczne.

Ø Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka główne i szerokokątne.

Ø Belka sygnalizacyjna na dachu kabiny, zawierająca żółte światła ostrzegawcze.

Ø Złącze ograniczające obroty silnika na podwoziu. Funkcje regulacji obrotów silnika, wstępnie ustawione prędkości silnika, ogranicznik prędkości do zastosowań specjalnych oraz funkcja automatycznego wyłączania /rozruchu silnika/.

Ø Ręczny wyłącznik prądu na ramie podwozia.

Ø Pojazd przystosowany do zimowych warunków pracy w temperaturach poniżej -18C.

B. Rok produkcji zabudowy śmieciarki o pojemności minimalnej 16 m3 – fabrycznie nowa, nie wcześniejszy niż styczeń 2009r., o następującej charakterystyce:

 

Ø Zabudowa połączona elastycznie z podwoziem, mocowana na dzielonej ramie pośredniej zapobiegającej przenoszeniu obciążeń spowodowanych dużą wagą ładunku bezpośrednio na podzespoły podwozia.

Ø Ściany skrzyni ładunkowej oraz jej podłoga  wykonane  z blachy o podwyższonej odporności na ścieranie.

Ø Objętość wanny załadunkowej min. 2 m3.

Ø Liniowo-płytowy mechanizm zgniatania odpadów do stopnia zagęszczenia, co najmniej 5:1..

Ø Urządzenie załadowcze uniwersalne dostosowane do współpracy z pojemnikami 80 – 1100 l z możliwością regulacji prędkości załadunku.

Ø Możliwość wysunięcia płyty wypychowej poza skrzynię zbiornika celem dokładnego oczyszczenia z odpadów.

Ø Siłowniki płyt prasujących umieszczone wewnątrz skrzyni załadunkowej.

Ø Automatyczna, szczelna blokada odwłoka, sworzeń blokady z odpowiednim łożyskiem oraz uszczelką pomiędzy zbiornikiem a odwłokiem zapobiegającą przedostawaniu się odpadów poza płytę wypychową.

Ø Urządzenie bezpieczeństwa /automatyczne zatrzymania systemu zgniatającego/ na krawędzi załadowczej.

Ø Tylny panel sterowniczy z funkcjami pracy płyt pracujących po prawej i lewej stronie odwłoka.

Ø Włącznik do rozpoczęcia cyklu ładowania.

Ø Włącznik wyładowania skrzyni po lewej stronie z przodu zabudowy.

Ø Wyłącznik bezpieczeństwa po obu stronach.

Ø Włącznik dzwonka po obu stronach.

Ø Światło alarmowe „kogut” z tyłu pojazdu.

Ø Dwa stopnie uchylne wyposażone w czujnik. Opuszczenie do pozycji poziomej powoduje: ograniczenie prędkości jazdy do 30 km/h, rozłączenie ukł. ugniatania, uniemożliwia manewr cofania pojazdu. Położenie stopnia „pionowo” odwołuje w/w ograniczenia.

Ø System centralnego smarowania, obsługujący niezależnie wszystkie punkty smarne podwozia i zabudowy. Przewody smarne wzmocnione w newralgicznych miejscach. Ciśnienie robocze rzędu 70 Barów w całym układzie.

Ø Instalacja w dnie skrzyni ładunkowej na odcieki. Zawory spustowe zbiornik-wanna.

Ø Funkcja „wytrzepywania” pojemników wraz z wyłącznikiem funkcji.

Ø Zabudowa odpowiadająca najnowszym wytycznym CE.

Ø Kolor zabudowy RAL 5015 (pomarańczowy).

 

2. Wymagania i warunki realizacji.

2.1. Oferowany samochód-śmieciarka winien spełniać wymagania polskich przepisów w sprawie dopuszczenia do ruchu (w tym warunków technicznych i badań pojazdów), wydanych na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Nr 98, poz. 602 z późniejszymi zmianami).

2.2. Wymagane udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy

2.3. Oferowany samochód-śmieciarka winien być wyposażony w koło zapasowe zamocowane w pojeździe.

2.4. Oferowany samochód-śmieciarka winien mieć zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny – zlokalizowany w odległości nie większej niż 100km od siedziby zamawiającego, czynny przez 24 godziny na dobę.

2.5. W okresie gwarancyjnym koszty serwisowania /z wyjątkiem kosztu użytych materiałów eksploatacyjnych/ wraz z kosztem dojazdu serwisu do uszkodzonego pojazdu wliczone w cenę pojazdu.

2.6. W przypadku importu samochód-śmieciarka winien być oclony i gotowy do zarejestrowania w dniu dostawy.

   

2.7. Do oferty należy dołączyć:

A. Opis techniczny oferowanego samochodu- śmieciarki– wskazując markę, typ i model lub załączając odpowiednio karty katalogowe, zdjęcia, certyfikaty itd., itp. dokumenty potwierdzające parametry techniczne oferowanego samochodu i nadbudowy.

B. Wykaz punktów serwisowych – w tym informację o warunkach gwarancji, obsługi serwisowej wraz z adresem najbliższej stacji obsługi prowadzącej serwis

                                             Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „ Zakup samochodu do wywozu nieczystości stałych”

.............................., dnia .................... 2010 r.

                                                F O R M U L A R Z    O F E R T Y

Nazwa wykonawcy .......................................................................................................

…………………..........................................................................................................

Adres wykonawcy: ........................................................................................................

…………………..........................................................................................................

............................................ i ...............................................

            (nr. telefonu)                                    (nr telefaxu)

            

NIP ..........................................         Regon ........................................

W nawiązaniu do ogłoszenia przetargu nieograniczonego z dnia……………… opublikowanego………………………………………………. na zakup samochodu do wywozu nieczystości stałych, oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia w postaci samochodu marki ………………… rok produkcji …………… moc silnika ………. ze specjalistycznym wyposażeniem określonym w załączniku nr 1 do niniejszej oferty.   

1/ Wartość kompletnego przedmiotu dostawy zgodnego z Opisem Przedmiotu Zamówienia:

a)    wartość netto : .............................. zł

podatek VAT 22 %

b)    wartość brutto : ............................. zł

słownie : ............................................................................................................................

2/ - oferowany termin dostawy pojazdu do …………………………………..,

3/ warunki gwarancji stanowią załącznik nr 2 do niniejszej oferty,

4/ Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z Opisem Przedmiotu Zamówienia i zapewniamy dostawę pojazdu spełniającego wszystkie jego wymogi,

5/ Oświadczamy, że jesteśmy związani ofertą przez okres …. dni od daty złożenia oferty, tj. do dnia …………………………………..   

6/ Oświadczamy, że projekt Umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wybrania naszej oferty do zawarcia Umowy na wyżej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego

Załącznikami do oferty są następujące dokumenty :

1. .......................................................................................................................................

2. .......................................................................................................................................

3. .......................................................................................................................................

4. .......................................................................................................................................

5.. .......................................................................................................................................

6. .......................................................................................................................................

7. .......................................................................................................................................

8.

......................................................................................................................................

9. .......................................................................................................................................

10. .......................................................................................................................................

11. .......................................................................................................................................

      ...................................................                       ........................................................

     imiona i nazwiska osób uprawnionych                podpisy osób uprawnionych do

     do reprezentowania wykonawcy                         reprezentowania wykonawcy

                         Załącznik 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Zakup samochodu do wywozu nieczystości stałych”

                                                            OŚWIADCZENIE

Data : .........................

Nazwa Wykonawcy : ..........................................................................................................

                                   ..........................................................................................................

Adres Wykonawcy : ..........................................................................................................

                                   ..........................................................................................................

Oświadczamy, że Firma, którą reprezentujemy :

jest uprawniona do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,

posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień,

dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym, oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia,

znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy, tj. :

- wykonawców, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przez wszczęciem postępowania nie wykonali zamówienia lub wykonali je z nienależytą starannością,

- wykonawców, w odniesieniu do których wszczęto postępowanie upadłościowe lub których upadłość ogłoszono,

- wykonawców, którzy zalegają z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego,

- osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione

w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,

- osoby prawne, których urzędujących członków władz prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,

- przedsiębiorców, na których w ciągu ostatnich trzech lat została nałożona kara pieniężna, o której mowa w przepisach o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, za czyn nieuczciwej konkurencji polegający na przekupstwie osoby pełniącej funkcję publiczną,

Niniejsze oświadczenie należy poświadczyć po wykreśleniu zapisów niezgodnych

ze stanem faktycznym. Oświadczamy ponadto, że wszystkie informacje, oraz oświadczenia są zgodne z prawdą.

 ………………………………………..                     ……………………………………….

...............................................................                     .............................................................

imiona i nazwiska osób uprawnionych                       podpisy osób uprawnionych do

do reprezentowania Wykonawcę                                reprezentowania Wykonawcę         

             

                                               

Załącznik 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Zakup samochodu do wywozu nieczystości stałych” 

                                     UMOWA NR ……./…………../20..,..r.  

Zawarta w dniu ……………………r w Golinie, pomiędzy:

Gminą Golina z siedzibą w  Golinie, ul. Nowa 1, 62-590 Golinie, ul. Nowa 1  reprezentowaną przez :

Burmistrza Goliny                     -  Tadeusza Nowickiego

 zwanym dalej „Zamawiającym"

a

…………………………………….…………………

……………………………………………….………

……………………………………………………….

…………………………………….…………………

……………………………………………….………

zwanym dalej „Wykonawcą".

W rezultacie dokonania przez Zamawiającego wyboru oferty, w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego w trybie przetargu nieograniczonego, została zawarta umowa następującej treści:

                                                                 § 1

1.      Wykonawca zobowiązuje się do sprzedania Zamawiającemu samochodu:

-       marki………………………………….

-        model: ……………………………..

-        rok produkcji: …………………………….

-        przebieg:……………………

-        nr nadwozia: ……………………………………………..

-        nr silnika……………………..

-        moc silnika ……………………………….

-        podwozie …………..osiowe

-        typ wozu: ciężarowy z zabudową o dopuszczalnej masie całkowitej ……………….. kg

-        ładowność: …………….. kg.

-        pojazd zarejestrowany w Polsce,

-         wyposażony w tachograf z ważną legitymacją i odpowiadający przepisom o dopuszczeniu do ruchu.

-        samochód spełniać będzie warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej Umowy

2.              Wykonawca zobowiązuje się wydać Zamawiającemu samochód w terminie nie później niż do ……………………………………………..

3.              Zamawiający przed podpisaniem protokołu odbioru zastrzega sobie prawo sprawdzenia parametrów technicznych dostarczonego przez Wykonawcę samochodu,

w celu zbadania zgodności z wymaganymi parametrami technicznymi określonymi w

SIWZ oraz złożoną ofertą

                                                               §2

1. Wykonawca powiadomi Zamawiającego z trzydniowym wyprzedzeniem o terminie odbioru samochodu.

2.  Odbiór nastąpi w siedzibie firmy Zamawiającego

3. Wykonawca przekaże Zamawiającemu: książkę pojazdu i 2 komplety kluczyków, oraz

 inne niezbędne dokumenty.

4. Z czynności odbioru samochodu zostanie sporządzony i podpisany przez dwie strony Protokół odbioru, stwierdzający zgodność dostarczonego samochodu.

W Protokole odbioru zostaną także wymienione numery fabryczne: nadwozia i silnika

                                                               §3

1.      Strony ustalają cenę przedmiot Umowy w wysokości ……………………. złotych netto (słownie: …………………………………. ……/100 ) + podatek VAT w kwocie ………………,…. (słownie: ………………………  …../100) ,tj. brutto ……................,00 złotych (słownie ……………………… …../100).

2.      Wartość brutto jest ceną ostateczną oferty zawierającą zapłatę za przedmiot zamówienia, wszelkie inne koszty związane z jego realizacją wraz z podatkiem od towarów i usług VAT, w tym koszty dostawy.

                                                                §4

Zamawiający dokona zapłaty wynagrodzenia za przedmiot Umowy na podstawie Faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę w terminie 14 dni od wydania samochodu, przelewem z rachunku Zamawiającego na rachunek Wykonawcy. Za datę płatności przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego

                                                                §5

1. Wykonawca udziela Zamawiającemu na samochód objęty przedmiotem niniejszej

umowy gwarancji mechanicznej na okres ………. miesięcy licząc od daty odbioru.

2.  Zamawiający jest zobowiązany powiadomić Wykonawcę o powstałych wadach przedmiotu umowy w ciągu 10 dni od ich ujawnienia, natomiast Wykonawca jest zobowiązany do ich usunięcia w terminie uzgodnionym przez Strony.

3. Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad na swój koszt bez względu na wysokość związanych z tym kosztów.

4. Strony uzgadniają nie dłuższy niż 7- dniowy termin na usunięcie zgłoszonych wad. Termin biegnie od daty pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego.

                                                               §6

1. Za zwłokę w wydaniu samochodu objętego przedmiotem umowy Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,5% wartości samochodu brutto wydanego ze zwłoką za każdy dzień zwłoki

2.  Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych na zasadach ogólnych określonych w Kodeksie Cywilnym

3.  Zapłata kar umownych nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku wykonania umowy.

                                                                §7

1. Zamawiający może od niniejszej umowy odstąpić w przypadku, o którym mowa w art. 145 ust. l ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych.

2.  Zamawiający może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli

Wykonawca rażąco naruszy postanowienia umowy, niezależnie od zaistnienia przesłanek z art. 145 Prawa Zamówień Publicznych

3. Odstąpienie, wypowiedzenie umowy powinno nastąpić w formie pisemnej z podaniem uzasadnienia. Zamawiający rozwiązując umowę z przyczyn, o których mowa w ust. 2,nie jest zobowiązany do zapłaty Wykonawcy kary umownej.

                                                               §8

1. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają w szczególności odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy Prawo Zamówień Publicznych

2. Wszystkie spory wynikłe z tytułu umowy będą rozstrzygane przez Strony w drodze negocjacji. W przypadku nie osiągnięcia porozumienia w drodze negocjacji, wszelkie spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego

3. Wszelkie zawiadomienia i inna korespondencja kierowana na ręce którejkolwiek ze Stron powinna być przesłana faksem lub pocztą elektroniczną i niezwłocznie potwierdzona w formie pisemnej listem poleconym lub doręczana osobiście na adres podany w umowie lub inny adres wskazany przez Stronę

4. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego zawiadomienia Zamawiającego w terminie 7 dni o:

-        zmianie siedziby lub firmy Wykonawcy

-        zmianie osób reprezentujących Wykonawcę

-        ogłoszeniu upadłości Wykonawcy

-        wszczęciu postępowania naprawczego wobec Wykonawcy

-        ogłoszeniu likwidacji Wykonawcy

5.      Osobami odpowiedzialnymi są realizację umowy są:

a)      ze strony Zamawiającego- ………………………………………..

b) ze strony Wykonawcy – …………………………………………….

6.      Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają dwustronnie podpisanego aneksu pod rygorem nieważności

7.      Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym

dla każdej ze stron

Załącznik nr 1: Opis Przedmiotu Zamówienia

                ZAMAWIAJĄCY                                                     WYKONAWCA

             

Załącznik 1 do Umowy

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

DOSTAWA SAMOCHODU SPECJALISTYCZNEGO TYPU ŚMIECIARKA

  1. Przedmiot zamówienia.
 

1.1. Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z przeznaczeniem do wywozu śmieci, typu śmieciarka na podwoziu samochodu dwuosiowego z kabiną dla kierowcy i dwóch osób obsługi, w tym:

Ø -zabudowa śmieciarki wg normy Euro o pojemności 16 m3 z aparatem zasypowym przystosowanym do opróżniania pojemników 80, 110, 120, 140, 240 i 1100 litrów z możliwością włączenia funkcji tzw. wytrzepywania pojemników, z regulacją zgniotu,

1.2. Szczegółowe określenie i zakres przedmiotu zamówienia – wymagane parametry techniczne przedmiotu zamówienia:

A. Rok produkcji podwozia- fabrycznie nowa, nie wcześniej niż styczeń 2009 r., o następującej charakterystyce i wyposażeniu:

Ø Dopuszczalna masa całkowita minimum 18 ton.

Ø Silnik wysokoprężny, norma emisji spalin Euro 5, moc minimalna 120 kW

Ø Skrzynia biegów manualna

Ø Układ zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS).

Ø Przedni zderzak stalowy.

Ø Immobiliser z blokadą wtrysku paliwa.

Ø Kabina dla kierowcy i dwóch osób obsługi – kolor kabiny biały lub pomarańczowy

Ø Pneumatyczny fotel kierowcy.

Ø Akustyczny, ostrzegawczy sygnał cofania z wyłącznikiem bezpieczeństwa.

Ø Elektrycznie sterowane szyby boczne.

Ø Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka główne i szerokokątne.

Ø Belka sygnalizacyjna na dachu kabiny, zawierająca żółte światła ostrzegawcze.

Ø Złącze ograniczające obroty silnika na podwoziu. Funkcje regulacji obrotów silnika, wstępnie ustawione prędkości silnika, ogranicznik prędkości do zastosowań specjalnych oraz funkcja automatycznego wyłączania /rozruchu silnika/.

Ø Ręczny wyłącznik prądu na ramie podwozia.

Ø Pojazd przystosowany do zimowych warunków pracy w temperaturach poniżej -18C.

B. Rok produkcji zabudowy śmieciarki o pojemności minimalnej 16 m3 – fabrycznie nowa, nie wcześniejszy niż styczeń 2009r., o następującej charakterystyce:

 

Ø Zabudowa połączona elastycznie z podwoziem, mocowana na dzielonej ramie pośredniej zapobiegającej przenoszeniu obciążeń spowodowanych dużą wagą ładunku bezpośrednio na podzespoły podwozia.

Ø Ściany skrzyni ładunkowej oraz jej podłoga  wykonane z jednolitego arkusza blachy o podwyższonej odporności na ścieranie.

Ø Objętość wanny załadunkowej min. 2 m3.

Ø Liniowo-płytowy mechanizm zgniatania odpadów do stopnia zagęszczenia, co najmniej 5:1..

Ø Urządzenie załadowcze uniwersalne dostosowane do współpracy z pojemnikami 80 – 1100 l z możliwością regulacji prędkości załadunku.

Ø Możliwość wysunięcia płyty wypychowej poza skrzynię zbiornika celem dokładnego oczyszczenia z odpadów.

Ø Siłowniki płyt prasujących umieszczone wewnątrz skrzyni załadunkowej.

Ø Automatyczna, szczelna blokada odwłoka, sworzeń blokady z odpowiednim łożyskiem oraz uszczelką pomiędzy zbiornikiem a odwłokiem zapobiegającą przedostawaniu się odpadów poza płytę wypychową.

Ø Urządzenie bezpieczeństwa /automatyczne zatrzymania systemu zgniatającego/ na krawędzi załadowczej.

Ø Tylny panel sterowniczy z funkcjami pracy płyt pracujących po prawej i lewej stronie odwłoka.

Ø Włącznik do rozpoczęcia cyklu ładowania.

Ø Włącznik wyładowania skrzyni po lewej stronie z przodu zabudowy.

Ø Wyłącznik bezpieczeństwa po obu stronach.

Ø Włącznik dzwonka po obu stronach.

Ø Światło alarmowe „kogut” z tyłu pojazdu.

Ø Dwa stopnie uchylne wyposażone w czujnik. Opuszczenie do pozycji poziomej powoduje: ograniczenie prędkości jazdy do 30 km/h, rozłączenie ukł. ugniatania, uniemożliwia manewr cofania pojazdu. Położenie stopnia „pionowo” odwołuje w/w ograniczenia.

Ø System centralnego smarowania, obsługujący niezależnie wszystkie punkty smarne podwozia i zabudowy. Przewody smarne wzmocnione w newralgicznych miejscach. Ciśnienie robocze rzędu 70 Barów w całym układzie.

Ø Instalacja w dnie skrzyni ładunkowej na odcieki. Zawory spustowe zbiornik-wanna.

Ø Funkcja „wytrzepywania” pojemników wraz z wyłącznikiem funkcji.

Ø Zabudowa odpowiadająca najnowszym wytycznym CE.

Ø Kolor zabudowy RAL 5015 (pomarańczowy).

 

ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA:

  

                                                                                      Golina 01.02.2010

   Ldz ZPiJ340/02/10                                                                                 

Dotyczy : Przetargu nieograniczonego na ,,Zakup samochodu do wywozu nieczystości stałych”    - 

odpowiedzi na pytania;  

Pytanie; Pkt 1.2B Czy zamawiający dopuszcza kolor zabudowy 2011 jako pomarańczowy(5015-niebieski).

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza kolor pomarańczowy2011. Pomyłkowo wpisano nieprawidłowy numer. 

Pytanie; Czy Zamawiający określając odległość serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego od Zamawiającego miał na myśli serwis gwarancyjny i pogwarancyjny podwozia i zabudowy?

Odpowiedź; Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dotyczy podwozia i zabudowy. 

Pytanie; Czy Zamawiający wymaga potwierdzenia działającego w okresie co najmniej 12 miesięcy autoryzowanego serwisu podwozia i zabudowy?

Odpowiedz; Zamawiający wymaga potwierdzenia działającego  autoryzowanego serwisu podwozia i zabudowy  36 miesięcy w okresie gwarancyjnym 
i pogwarancyjnym.           

  

                                                                                      Golina 11.02.2010

   Ldz ZPiJ340/02/10                                                                                  

Dotyczy : Przetargu nieograniczonego na ,,Zakup samochodu do wywozu nieczystości stałych”    -  odpowiedzi na pytania; 

Pytanie;

Czy zamawiający dopuszcza zabudowę połączoną elastycznie z podwoziem, mocowaną na ramie niedzielonej , która lepiej przenosi siły skupione na ramie podwozia , co jest zgodne z zaleceniami europejskich producentów podwozi?

 

 Odpowiedź:Zamawiający podtrzymuje zapis  w punkcie B  Załącznika nr 1 do SIWZ. 

Pytanie;

Czy „Urządzenie bezpieczeństwa /automatyczne zatrzymanie systemu zgniatającego/ na krawędzi załadowczej” winno być zgodne z normą PN EN 1501 1??

 

 Odpowiedź;Urządzenie bezpieczeństwa ma być zgodne zobowiązującymi  normami.   

 

 

Golina, 25.02.2010r                                                                        

 

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania  ZPiI340/02/2010 - „Zakup samochodu do wywozu nieczystości stałych"

                                                                                                                                       

 

Na podstawie art. 93 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( „Ustawa") w imieniu Gminy Golina informuję, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „Zakup samochodu do wywozu nieczystości stałych" ( „Postępowanie") zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 4  pkt ___ [wskazać podstawę prawną] Ustawy.

 

Uzasadnienie

Zgodnie z art.93 ust 1  p 4 zamawiający unieważnia  postępowanie gdyż  oferta  z najniższą ceną  przewyższa kwotę którą zamawiający  przeznaczył na sfinansowanie zamówienia