"Budowa biosk sportowych wraz z zapleczem socjalnym... "MOJE BOISKO 2012" OOZ Nr ZPiI340/15/2010

 Przetarg unieważniony !!!

oznaczenie sprawy:ZPiI340/15/2010         

                                                                             OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM 

Gmina Golina Golina, ul. Nowa 1 62-590 Golina, woj. wielkopolskie, tel. (63) 241 80 95, faks: (63) 241 80 95, www.golina.pl– ogłasza przetarg nieograniczony  w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych w zakresie: 

BUDOWA BOISK SPORTOWYCH  WRAZ ZAPLECZEM SOCJALNYM W RAMACH PROGRAMU „MOJE BOISKO - ORLIK 2012”  z PŁYTĄ CHŁODNICZĄ LODOWISKA W  MIEJSCOWOŚCI GOLINA  

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:  
1.    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu ,,Moje Boisko- Orlik 2012”z płytą chłodniczą lodowiska 

CPV 45.21.22.21-1      Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych 

2.    Przedmiot zamówienia obejmuje: 
2.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m)
-                   podbudowa przepuszczalna z drenażem
-                   nawierzchnia do piłki nożnej
–              sztuczna trawa

Nawierzchnia syntetyczna typu „sztuczna trawa” o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ).
Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport)
1.   Typ włókna: monofil
2.   Skład chemiczny włókna; polietylen
3.   Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex,
4.   Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2 
-          obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)  
-          wyposażenie
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach                                          – 2 sztuki
- siatki do bramek                                                                                     – 2 sztuki

2.2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach:  30,0m x 50,0m o powierzchni 1500m2 (pole gry 20,0m x 40,0m),
-          podbudowa
-          nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego
Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)
technologia układania nawierzchni:
Nieprzepuszczalna podbudowa betonowa z  instalacją chłodniczą lodowiska . Nawierzchnia; dolna warstwa z granulatu  SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm.
-          wyposażenie do piłki koszykowej
- obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy                                  – 4 sztuki
- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm                        – 4 sztuki
- mechanizm regulacji wysokości                                                                 – 4 sztuki
- konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach              – 4 sztuki
-          wyposażenie  do piłki siatkowej
- słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne montowane w tulejach(badminton, tenis, siatkówka)  – 2 sztuki           
- siatka do siatkówki                                                                                    – 1 sztuka
-          wyposażenie do piłki ręcznej
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach                                                 – 2 sztuki
- siatki do bramek                                                                                         – 2 sztuki

2.3.  Ogrodzenie terenu
Ogrodzenie o wysokości 4,0 m systemowe z siatki ocynkowanej i powlekanej na słupkach ocynkowanych i powlekanych z zaślepkami, zwieńczonych rurami rozporowymi  oraz systemem wzmacniającym z drutu stalowego. 
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ).  

2.4.  Oświetlenie terenu
Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 12 masztach o wysokości 10 m i 2 masztach o wysokości 6m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWT) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ).    

2.5.  Chodniki
Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) – kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( zał. Nr 2 do SIWZ).  

2.6.  Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego
Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik
nr 2 do SIWZ)   
 

Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 2.1 do 2.6 stanowią załączniki:

Załącznik Nr 1 do SIWZ                                                           Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 2 do SIWZ                                                           Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 3 do SIWZ                                                            Dokumentacja projektowa
Załącznik Nr 4 do SIWZ                                                           Przedmiar robót 

Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach 2.1 do 2.6:
·           na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
·           na nawierzchnie syntetyczne oraz granulat użyty do wypełnienia nawierzchni ze sztucznej trawy – 60 miesięcy  

2.7  Budowa budynku sanitarno-szatniowego      
Z gotowych elementów modułowych  stalowych o powierzchni  82,9 m² z pełnym
wyposażeniem w instalacje  sanitarne, elektryczne, grzewcze, wentylacyjne.

Szczegółowy opis dla budynku sanitarno-szatniowego stanowią załączniki:

Załącznik Nr 1 do SIWZ                                            Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 2 do SIWZ                                              Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 3 do SIWZ                                            Dokumentacja projektowa
Załącznik Nr 4 do SIWZ                                            Przedmiar robót 

Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.  

Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według nomenklatury Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1 Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i oferty wariantowej na wykonanie zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje:
1)                  zawarcia umowy ramowej,
2)                  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
3)                  wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej,
4)                  udzielenia zamówień uzupełniających,
5)                  udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Termin wykonania zamówienia: do dnia 15 grudnia 2010 r.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia zamawiający udostępnia wykonawcom na stronie internetowej www.golina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia, zmawiający nieodpłatnie przekazuje w wersji elektronicznej na wniosek wykonawcy, w następujący sposób:
1.       bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Golinie – pokój nr 3.4;
2.       poprzez nadanie w placówce pocztowej operatora publicznego. 

O udzielenie zamówienia publicznego stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania, mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące:
1)       posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)       posiadania wiedzy i doświadczenia, to znaczy: 
udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych: co najmniej jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i co najmniej dwóch boisk z nawierzchnią poliuretanową (z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu(ów), że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone);
3)      dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy:
dysponowanie, w celu wykonania zamówienia, przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi udzielonymi w specjalności: 
   konstrukcyjno-budowlanej,
   instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,  wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
   instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;lub posiadającą uprawnienia budowlane udzielone w zakresie odpowiadającym zakresowi specjalności, o której mowa wyżej, uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, w szczególności na podstawie ustawy z dnia 18 marca 2008 r. w o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).   4)     sytuacji ekonomicznej i finansowej, to znaczy:ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych).  

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia warunek - nie spełnia warunku”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.  

Wymagane przez zamawiającego dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: Wraz z ofertą należy złożyć dokumenty wskazane w § 1 ust. 1 pkt 2, 6, 7, 10, w § 2 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817), z zastrzeżeniem wynikającym z § 4 ust. 1 pkt 1 lit. a) i b) w/w rozporządzenia.

Wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie przedmiotowych wymagań jakościowych, które należy dołączyć do oferty:

Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
1.     Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008 lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny.
2.     Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta.
3.     Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni.
4.    Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.

Dokumenty dotyczące systemu nawierzchni z trawy syntetycznej:
1.     Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf (dostępny na www.FIFA.com)
2.     Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008 lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB.
3.     Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta.
4.     Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia.
5.    Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.

W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający żąda wniesienia wadium przetargowego w wysokości  30.000,00 PLN (słownie złotych: trzezydzieści tysięcy)

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT: Oferty należy składać w terminie do dnia 25/08/2010 do godz. 10:00 do Urzędu Miejskiego w Golinie w pokoju 11 (sekretariat).

MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25/08/2010 o godz. 10:15 w Urzędzie Miejskim w Golinie  - pokój nr 13 sala posiedzeń (I piętro)

KRYTERIA OCENY OFERT WRAZ Z ICH ZNACZENIEM: cena oferty – 100 %

TERMIN ZWIĄZANIA WYKONAWCY OFERTĄ: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie zobowiązany wnieść przed podpisaniem umowy zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości  5 % ceny całkowitej podanej w ofercie. Osobami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami w sprawach dotyczących przedmiotu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest:

  1. Jan Krupczyński, Teresa Golis  - tel. /63/ 241 80 95

w Urzędzie Miejskim w Golinie, w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 15:30. 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09 08. 2010 r. – numer ogłoszenia  243546   - 2010

Pliki do pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik Nr 1 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych  

Załącznik Nr 2: Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych

UWAGA do Specyfikacji

Załącznik Nr 3 - Dokumentacja projektowa


Załącznik Nr 4 - Przedmiar robót