Jesteś tutaj:   

OGŁOSZENIE o zamówieniu publicznym„Przebudowa obwodnicy północno-zachodniej Goliny o długości 1,095 km”

Nr ZPiI 340/02/2009                                                                                 Golina, 30.01.2009

  

 

OGŁOSZENIE

o zamówieniu publicznym

 

1. Zamawiający:

 Gmina Golina, ul. Nowa 1, 62-590 Golina, tel (O63)241 80 95 wew. fax: (063)241 80 95.

2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14.000,00 euro. .

3. Strona internatowa na której jest umieszczona SIWZ: www.golina.pl

SIWZ można uzyskać również na wniosek wykonawcy w siedzibie Zamawiającego

4. Przedmiot zamówienia:

„Przebudowa obwodnicy północno-zachodniej Goliny o długości 1,095 km”.

Zakres prac:

- wykonanie robót ziemnych

- budowa odwodnienia      

- budowa jezdni ulicy

- budowa chodników dla pieszych

- budowa ścieżki rowerowej

- budowa wjazdów do zabudowań i na planowane osiedla

- budowa zatok postojowych

- budowa zatok autobusowych

- urządzenie terenów zieleni ulicznej

- wykonanie oznakowania ulicy jw.

 

Słownik główny CPV: 45233140-2  roboty drogowe

 

5. Nie przewiduje się składania ofert wariantowych i nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej

6. Przewiduje się możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

7. Termin wykonania zamówienia   do 31 pażdziernika 2009r,

 

8. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz inne dokumenty wymagane w ofercie:

8.1.Wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku   -  Załącznik Nr 1.

8.2. Oświadczenie zgodnie z art. 24 ust.1 w/w ustawy              -  Załącznik Nr 2.

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda, następujących dokumentów:

 

a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie  do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu  do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

b)   zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu  Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub  społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego  - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

8.3. Oświadczenie zgodnie art. 24  ust. 2 w/w ustawy   -   Załącznik Nr 3.

8.4. Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 w/w ustawy - Załącznik Nr 4.

 

W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów:

 

a)    wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. budowa  lub przebudowa drogi lub innych robót o podobnym charakterze  w ilości minimum 3 (trzy) o wartości co najmniej 50% przedmiotu zamówienia każda,  z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów (referencje) potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie   - Załącznik Nr 5. 

b)   wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia                                 -  Załącznik Nr 6. 

c)    wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń                   -  Załącznik Nr 7. 

d)   wykaz zakresu zamówienia,  którego wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcy - Załącznik Nr  8. 

 

Zamawiający wymaga udokumentowania posiadania stosownych uprawnień  osoby pełniącej obowiązki kierownika  budowy  odpowiednich do charakteru i zakresu prac określonych niniejszym zamówieniem oraz posiadania aktualnego wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

 

W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający żąda, następujących dokumentów:

 

a) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to znaczy:

       - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 PLN.

  - przedstawią informację z banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 1000 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

 

Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do składania oferty.

8.5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44  w/w ustawy – Załącznik nr 9

8.6 Kosztorys ofertowy

8.7 Podpisany projekt umowy
Sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły:
spełnia - nie spełnia.

 

9. Informacja na temat wadium

Zamawiający  wymaga wniesienia wadium w kwocie 40 000,-zł

10.Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

cena 100 %

11.   Miejsce i termin składania ofert

Urząd Miejski w Golinie, ul. Nowa 1, sekretariat do dnia 26 lutego 2009r.     do godz. 10:00.

12. Miejsce i termin otwarcia ofert

Urząd Miejski w Golinie, ul. Nowa 1 sala posiedzeń nr 13, w dniu 26 lutego 2009r. o godz. 10:15.

13. Termin związania ofertą

Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

14. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami

Teresa Golis                - Urząd Miejski w Golinie, pokój nr 3/4, tel. 0 63 241 80 95    e-mail :inwestycje_golina@wp.pl

Jan Kruprzyński          - Urząd Miejski w Golinie, pokój nr 3/4, tel. 0 63 241 80 95    e-mail: inwestycje_golina@wp.pl

 

                                        Dnia 23.02.2009  w załącznikach dodano istotne wyjaśnienia dotyczące SIWZ      zał. 20  

                            Dnia 24.02.2009  w załącznikach dodano odpowidzi na pytania dotyczące SIWZ zał. 21 

 

    ZPiI340/02/09                                                                                   Golina, dn 20.03.2009r.

 

Ogłoszenie o wyniku postępowania

           

 

1.

 

Zamawiający

Pełna nazwa zamawiającego:

Gmina Golina

Adres:

URZĄD Miejski w Golinie

Ul. Nowa 1, 62-590 Golina

REGON: 000528043                       NIP:   665 22 76 783

Telefon  (063)24180 95                    faks          (063)24180 95 

e-mail: inwestycje_golina@wp.pl                   …………………

 

2.

 

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na :” Przebudowa obwodnicy północno-zachodniej Goliny”

 

 

Miejsce realizacji zamówienia :Golina

 

3.

 

Dane o ofertach :

 

     Liczba złożonych ofert  7

     Liczba ofert odrzuconych lub zwróconych bez rozpatrywania 2..

 

 

4.

 

 

Ceny ofert :

     Cena najtańszej oferty:       3 243 612,47. PLN brutto

     Cena najdroższej oferty:    4 396 963,03   PLN brutto

 

 

5.

 

Wybrano następującą ofertę :

Firma:

POL-DRÓG SŁUPCA” S.A. ul. Piastów 1, 62-400 Słupca

Cena wybranej oferty: :        3 243 612,47 PLN brutto

(słownie;  trzy miliony dwieście czterdzieści trzy tysiące sześćset dwanaście 47/100 złotych). brutto

 

 

 

Burmistrz Goliny

Tadeusz Nowicki

 

          ...

 

numer strony  1.