Jesteś tutaj:   

Dostawa oleju opałowego dla placówek oświatowych gminy GolinaNumer ogłoszenia: 136045 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Dostawa oleju opałowego dla placówek oświatowych gminy Golina
Numer ogłoszenia: 136045 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.              1) NAZWA I ADRES:

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół , ul. Wolności 20, 62-590 Golina, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 249 36 27, faks 0-63 249 36 27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego dla placówek oświatowych gminy Golina.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych gminy Golina, w ilości szacunkowej 187 000 litrów, tj.:

-         Szkoła Podstawowa w Kawnicach - 52 000 litrów,

-         Szkoła Podstawowa w Radolinie - 20 000 litrów,

-         Gimnazjum w Golinie - 100 000 litrów,

-         Przedszkole w Golinie - 15 000 litrów,

2.    Wyżej wymienione ilości oleju opalowego należy traktować jako szacunkowe, Zamawiający ma prawo zmienić te ilości w zależności od potrzeb, np. warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym.

3.    Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek oleju.

4.    Dostawa oleju opałowego odbywać się będzie sukcesywnie, etapami w terminach, ilościach i miejscach wyznaczonych przez dyrektorów placówek oświatowych zgłoszonych telefonicznie z tygodniowym wyprzedzeniem. Dostawy nie będą łączone.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·         Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1)    posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanej z przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2)    posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3)    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4)    nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

5)    spełniają warunki określone art. 22 ust. 1 oraz inne wymagania określone w Pzp i SIWZ,

2.    Z ubiegania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy:

1)    nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 Pzp. opisanym w ww. ust. 1,

2)    podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.,

3)    nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3.

3.    Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli:

1)    jest niezgodna z ustawą,

2)    jej treść nie odpowiada treści SIWZ,

3)    jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

4)    zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

5)     została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,

6)    zawiera błędy w obliczeniu ceny,

7)    Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp.,

8)    jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia..

·         Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty:

1)    formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ) - wypełniony i podpisany,

2)    oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ),

3)    podpisany/parafowany projekt umowy (Załącznik Nr 3 do SIWZ),

4)    aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5)    aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.golina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Golinie ul. Wolności 20, 62-590 Golina tel./fax 063 249-36-27 emeil: zeas_golina@wp.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Golinie, ul. Wolności 20, 62-590 Golina.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki:

SIWZ.doc

Załącznik Nr 1_Formularz ofertowy.doc

Załącznik Nr 2_Oświadczenie.doc

Załącznik Nr 3_Umowa.doc