Rok 2009

Ogłoszenie - zapytanie o cenę

O G Ł O S Z E N I E 

Urząd Miejski w Golinie ul. Nowa 1 62 – 590 Golina tel./fax  063 2418-095

ogłasza postępowanie  o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę.  

Przedmiotem zamówienia jest: "Zakup artykułów biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego
w Golinie na rok 2010
"
 wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu przetargowym prowadzonym w trybie zapytania o cenę na dostawę o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych                     w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Termin wykonania zamówienia : 4 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2010 r.  

W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki i wymagania określone
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art.22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177; Nr 96, poz. 959;
Nr 116, poz. 1207 i Nr 145, poz. 1537).

 

Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków na podstawie oświadczeń
i dokumentów złożonych przez Oferenta do oferty.

 

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na "Zakup artykułów biuorwych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Golinie na rok 2010" można odebrać
w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Golinie.

 

Nie przewiduje się wnoszenia wadium.

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:

Cena (wartość ogólna) - 100 %

 

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (sekretariat).

 Termin składania ofert upływa: 7 grudnia  2009 r. Termin związania z ofertą: 30 dni od dnia otwarcia ofert.  

Załączniki:

Zał. Nr 1 SIWZ

Zał. Nr 2

Zał. Nr 3

Zał. Nr 4

Zał. Nr 5

OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

 

Numer sprawy SB 3054/2/2009                                                     Golina dnia, 19.10.2009r.

 

 

 

OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

 

1. Przedmiot zamówienia: „Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w

    wysokości 1.400.000,00 na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu".

 2. Nazwa i adres zamawiającego:

Gmina  Golina

ul. Nowa 1

 62-590 Golina

tel. fax (063) 241 80 95

strona www.golina.pl

E-mail:inwestycje_golina@wp.pl

Godziny urzędowania: 7.30 - 15.30

3. Określenie trybu zamówienia:

Przetarg nieograniczony

4. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

    - strona internetowa : http://www.golina.pl/

    - Urząd Miejski Golina, sekretariat, w godz. 7.30-15.30

    - drogą pocztową

5.Opis przedmiotu zamówienia:

5.1.Przedmiotem zamówienia jest „Udzielenie i obsługa kredytu złotowego

długoterminowego w wysokości 1.400.000,00 na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu" na zasadach określonych w SIWZ.

 5.2 Kod opisujący przedmiot zamówienia (słownik CPV):

66.11.30.00-5 - Usługi udzielania kredytu

6.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

7.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

8.  Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu

9.  Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających

10. Termin wykonania zamówienia do 30 listopada 2009r.

11. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki  

      określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie podlegają    

      wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a także   

      spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz

      warunki  szczegółowe:

- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności - prowadzą działalność  

  gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem;

- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym

  i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

12. Wadium: - wymagane wniesienie wadium o wartości 20.000,00 zł.

13. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena - 100 %

14. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Miejski Golina, ul. Nowa 1, 62-590 Golina

Sekretariat  do dnia 28. 10. 2009 r. do godz. 10.00

15. Miejsce i termin otwarcia ofert:

      Urząd Miejski Golina, ul. Nowa 1, sali posiedzeń, I piętro dnia 28.10.2009  godz. 10.30

16. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.

17. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:

      Teresa Golis - inspektor, tel. (063) 241 80 95 wew. 275

      Kinga Musiałkiewicz - skarbnik Goliny, tel. (063) 241 80 95 wew. 279

18. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zamieszczono na stronach Biuletynu Zamówień   

     Publicznych dnia 19.10.2009r. pod numerem 224878.

 

 

 

                                                                                Burmistrz Goliny

 

                                                                                Tadeusz Nowicki

SIWZ

ZAŁ NR.1

ZAŁ NR.2

ODPOWIEDZI NA PYTANIA

 

OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

http://

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Spławie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Rozbudowa budynku strażnicy w miejscowości Spławie - celem  upowszechniania kultury, sztuki, rekreacji i integracji społecznej etap I

Numer ogłoszenia BZP  355188 - 2009

Data zamieszczenia w BZP: 12.10. 2009r

Data zamieszczenia na Tablicy Ogłoszeń Zamawiającego: 12.10. 2009r.

Data zamieszczenia w BIP Zamawiającego: 12.10. 2009r.OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Golina, ul. Nowa 1, 62-590 Golina, woj. wielkopolskie, tel. 063 241 80 95, faks 063 241 80 95.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku strażnicy w miejscowości Spławie - celem  upowszechniania kultury, sztuki, rekreacji i integracji społecznej etap I

II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3)  Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Zakres robót obejmuje:

      Roboty  remontowo- budowlane  w zakresie robót ziemnych i betoniarskich, fundamentowe, stan surowy , stolarka okienna i drzwiowa.

Zakres wykonania robót obejmuje opis  dokumentacja i przedmiary.      

Wymagany okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.  Wykonawcom zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie, którego dotyczy wykonanie robót w zakresie przedmiotu zamówienia.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7,

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30 kwietnia 2010r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1)  WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00zł (słownie: pięć tysięcy zł)

III.2)  WARUNKI UDZIAŁU

 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY WYMAGANE
OD WYKONAWCÓW. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wszyscy Wykonawcy, o których mowa w Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony, gdy z załączonego do oferty odpisu właściwego rejestru lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wynikać będzie, że jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub Wykonawcy, którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony gdy wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat (licząc do dnia upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane, których przedmiotem było wykonanie prac o porównywalnym charakterze i wartości (każda z osobna) do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Należy również wykazać, iż prace będą prowadzone przez osoby posiadające niezbędną wiedzę- warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedstawi dowody, iż kierownicy robót posiadają stosowne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (podstawa prawna - ustawa Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. Dz.U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadający środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczające do zapewnienia realizacji przedmiotu zamówienia, w kwocie nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł) Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony gdy przedstawi dowód posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej wystarczających do zapewnienia realizacji przedmiotu zamówienia, w kwocie nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł) 4) posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł 00/100); Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony gdy przedstawi dowód posiadania polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł 00/100). oraz nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona badania ofert i sprawdzi czy spełniają wymagania określone w Specyfikacji oraz ustawie Prawo zamówień publicznych wg kryterium spełnia  nie spełnia. Ocena spełnienia warunków określonych dla wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń, przy zastosowaniu kryterium spełnia nie spełnia. Wykonawca spełniający warunki otrzyma ocenę spełnia natomiast Wykonawca nie spełniający warunków otrzyma ocenę nie spełnia. Wykonawca, który nie spełnia warunków określonych przepisami art. 24 ustawy, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego a oferta wykonawcy wykluczonego zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 6) Zamawiający może wezwać wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 7) Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów. 8) W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste pomyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty. 9) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w Specyfikacji i ustawie Prawo zamówień publicznych oraz została uznana za najkorzystniejszą. 10) Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania przesyłając zawiadomienie wszystkim Wykonawcom..

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, stosownie do postanowień art. 26 ust. 1 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. nr 71, poz. 645), zwanego dalej rozporządzeniem wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, na druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do Specyfikacji. 2) Oświadczenie Wykonawcy, wyłącznie na druku stanowiącym Załącznik A do Formularza ofertowego- jest to oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Wykaz stawek i narzutów służących do kalkulacji kosztorysu ofertowego (Załącznik B do Formularza ofertowego). 4) Harmonogram rzeczowo-finansowy planowanych robót (Załącznik C do formularza ofertowego. 5) Wykaz wykonanych co najmniej trzech robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością (każda z osobna) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (listy referencyjne lub protokoły bezusterkowego odbioru robót) załącznik nr 2 do Specyfikacji. 6) Polisa lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł) 7) Dowód posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej wystarczających do zapewnienia sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia, w kwocie nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł). Dowodem może być informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na nie mniej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł) .

( OBROTY NA KONCIE) wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Dowód potwierdzenia wpłaty wadium lub jego wniesienia w innej dopuszczalnej formie. 9) Pełnomocnictwo. Każda bez wyjątku część oferty musi zostać podpisana przez osoby uprawnione do występowania w imieniu składającego ofertę i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Podpis musi być złożony w sposób umożliwiający identyfikację osoby podpisującej. Za osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy uznaje się osoby upoważnione do reprezentowania firmy, wskazane we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej bądź w stosownym pełnomocnictwie. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy musi wynikać z oferty. 10) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13) Dokumenty potwierdzające posiadanie przez kierowników robót stosownych uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,  (podstawa prawna - ustawa Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. Dz.U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Uwaga! Dokumenty przedkładane w ofercie należy złożyć w następujący sposób: a) Pełnomocnictwo w ofercie należy przedstawić w formie: - oryginału, lub - kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie, lub - kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę osoby udzielające pełnomocnictwa, b) pozostałe dokumenty należy przedstawić w formie: - oryginału, lub - kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie przesłanek zawartych w art. 89, ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.l) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IY.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 100%

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.golina.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Golinie ul. Nowa 1, 62-590 Golina, pokój nr 3.4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

03.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Golinie, ul. Nowa 1, 62-590 Golina, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Zatwierdzam

                                                                                                                                                                                                                                                                      Tadeusz Nowicki Burmistrz

Golina, dnia 12.10.2009r.

 

ZAŁĄCZNIKI 

SIWZ

ZAŁ NR 1

ZAŁ NR 2

ZAŁ NR 8

ZAŁ NR 9

PRZEDMIAR

OPIS TECHNICZNY

PROJEKT BUDOWLANY CZ1

PROJEKT BUDOWLANY CZ2

ETAPY BUDOWY

 Odpowiedzi na zapytania        

Dotyczy; Przetargu nieograniczonego na „Rozbudowa budynku strażnicy w miejscowości Spławie – celem upowszechniania kultury , sztuki, rekreacji i integracji społecznej etap I”. Pytanie dotyczy zapisu SIWZ punkt 8 jest: „zadanie o którym mowa w rozdziale II pn. Przedmiot zamówienia realizowane w roku 2009. Zakończenie wszystkich robót realizowanych objętych umową nastąpi nie później niż 31 grudnia 2009roku. Ostateczny termin wykonania przedmiotu zamówienia został określony na 30 kwietnia 2010 roku. 

Odpowiedź; winno być ; Przedmiot zamówienia będzie realizowany w roku 2009 i 2010. Zakończenie wszystkich robót realizowanych objętych umową  nastąpi nie później niż 30 kwietnia 2010r. Ostateczny termin wykonania przedmiotu zamówienia  został określony na 30 kwietnia 2010r.

Pytanie; Czy jeśli termin zakończenia zadania to 30.04.2010r. – to w 2009r  jest konieczne wykonanie określonego zaawansowania % /finansowego robót?/. 

Odpowiedź; W roku 2009 należy wykonać stan surowy otwarty - to jest około 60%.    

W związku z oczywistą pomyłką pisarską zamieszczamy poprawiony formularz oferty:

Formularz oferty

 

Ogłoszenie o zamówieniu na roboty budowlane - przebudowa i rozbudowa budynku strażnicy OSP w Przyjmie z przeznaczeniem na cele społeczno-kulturalno -sportowe.

ZPiI340/10/2009                                                                                   Golina,10.07.2009r

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Przebudowa i rozbudowa budynku strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Przyjmie z przeznaczeniem na cele społeczne-kulturalno-sportowe.

Numer ogłoszenia BZP 109573 - 2009

Data zamieszczenia w BZP: 10 lipca 2009r

Data zamieszczenia na Tablicy Ogłoszeń Zamawiającego: 10 lipca 2009r.

Data zamieszczenia w BIP Zamawiającego: 10 lipca 2009r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Golina, ul. Nowa 1, 62-590 Golina, woj. wielkopolskie, tel. 063 241 80 95, faks 063 241 80 95.

   Adres strony internetowej zamawiającego:www.golina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa budynku strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Przyjmie z przeznaczeniem na cele  społeczne-kulturalno-sportowe.

II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3)   Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Zakres robót obejmuje:

       1.Roboty przygotowawcze

       2.Roboty budowlane polegające na;

- demontażu istniejącego wystroju wnętrz,

- rozbiórce niezbędnych elementów konstrukcyjnych dachu stropów ,

  ścian zewnętrznych i wewnętrznych

- montażu płyt obornickich na belkach stalowych ażurowych w miejsce

  zdemontowanego dachu z płyt korytkowych i kanałowych

-  wymianie pozostałego pokrycia  dachowego,  rynien i obróbek

   blacharskich

- wymianie stolarki okiennej i drzwiowej

- wymianie podłoży , posadzek i izolacji

- wykonaniu pozostałych robót wykończeniowych

- dociepleniu ścian i   dachu budynku.

- dobudowaniu  klatki schodowej i magazynów

       3.Całkowity demontaż urządzeń i instalacji wewnętrznych

       4.Wykonanie nowych instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, centralnego

            ogrzewania i wentylacji

 

Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i zgodnie z ST. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki

-Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót

-Dokumentacja projektowa

-Przedmiary robót

Ewentualne użycie nazw własnych materiałów wykonawczych w przedmiarach oraz pozostałych dokumentach projektowych zostało zastosowane tylko i wyłącznie w celu ustalenia cech parametrów wzorcowych. Zamawiający zezwala na użycie innych materiałów w kosztorysach ofertowych pod warunkiem, iż będą miały nie gorsze cechy i parametry techniczne od użytych w przedmiarach robót i dokumentacji projektowej.

 Wymagany okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.  Wykonawcom zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie, którego dotyczy wykonanie robót w zakresie przedmiotu zamówienia..

 

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45 23 24 60-4

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31 października 2010r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1)   WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 40.000,00zł (słownie: czterdzieści tysięcy zł)

 

III.2)   WARUNKI UDZIAŁU

 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY WYMAGANE
OD WYKONAWCÓW. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wszyscy Wykonawcy, o których mowa w Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony, gdy z załączonego do oferty odpisu właściwego rejestru lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wynikać będzie, że jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub Wykonawcy, którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony gdy wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat (licząc do dnia upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane, których przedmiotem było wykonanie prac o porównywalnym charakterze i wartości (każda z osobna) do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Należy również wykazać, iż prace będą prowadzone przez osoby posiadające niezbędną wiedzę- warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedstawi dowody, iż kierownicy robót posiadają stosowne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, elektrycznej, wodno­kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania (podstawa prawna - ustawa Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. Dz.U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadający środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczające do zapewnienia realizacji przedmiotu zamówienia, w kwocie nie mniejszej niż 700.000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy zł) Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony gdy przedstawi dowód posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej wystarczających do zapewnienia realizacji przedmiotu zamówienia, w kwocie nie mniejszej niż 700.000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy zł) 4) posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy zł i 00/100); Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony gdy przedstawi dowód posiadania polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy zł i 00/100). oraz nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona badania ofert i sprawdzi czy spełniają wymagania określone w Specyfikacji oraz ustawie Prawo zamówień publicznych wg kryterium spełnia  nie spełnia. Ocena spełnienia warunków określonych dla wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń, przy zastosowaniu kryterium spełnia nie spełnia. Wykonawca spełniający warunki otrzyma ocenę spełnia natomiast Wykonawca nie spełniający warunków otrzyma ocenę nie spełnia. Wykonawca, który nie spełnia warunków określonych przepisami art. 24 ustawy, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego a oferta wykonawcy wykluczonego zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 6) Zamawiający może wezwać wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 7) Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów. 8) W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste pomyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty. 9) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w Specyfikacji i ustawie Prawo zamówień publicznych oraz została uznana za najkorzystniejszą. 10) Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania przesyłając zawiadomienie wszystkim Wykonawcom..

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, stosownie do postanowień art. 26 ust. 1 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. nr 71, poz. 645), zwanego dalej rozporządzeniem wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, na druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do Specyfikacji. 2) Oświadczenie Wykonawcy, wyłącznie na druku stanowiącym Załącznik A do Formularza ofertowego- jest to oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Wykaz stawek i narzutów służących do kalkulacji kosztorysu ofertowego (Załącznik B do Formularza ofertowego). 4) Harmonogram rzeczowo-finansowy planowanych robót (Załącznik C do Formularza ofertowego. 5) Wykaz wykonanych co najmniej trzech robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością (każda z osobna) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (listy referencyjne lub protokoły bezusterkowego odbioru robót)- Załącznik nr 2 do Specyfikacji. 6) Polisa lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy zł) 7) Dowód posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej wystarczających do zapewnienia sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia, w kwocie nie mniejszej niż 700.000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy zł). Dowodem może być informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na nie mniej niż 700.000,00 zł (słownie: sidemset tysięcy zł) . (NIE OBROTY NA KONCIE) wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Dowód potwierdzenia wpłaty wadium lub jego wniesienia w innej dopuszczalnej formie. 9) Pełnomocnictwo. Każda bez wyjątku część oferty musi zostać podpisana przez osoby uprawnione do występowania w imieniu składającego ofertę i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Podpis musi być złożony w sposób umożliwiający identyfikację osoby podpisującej. Za osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy uznaje się osoby upoważnione do reprezentowania firmy, wskazane we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej bądź w stosownym pełnomocnictwie. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy musi wynikać z oferty. 10) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13) Dokumenty potwierdzające posiadanie przez kierowników robót stosownych uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, elektrycznej, wodno­kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania (podstawa prawna - ustawa Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. Dz.U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Uwaga! Dokumenty przedkładane w ofercie należy złożyć w następujący sposób: a) Pełnomocnictwo w ofercie należy przedstawić w formie: - oryginału, lub - kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie, lub - kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę osoby udzielające pełnomocnictwa, b) pozostałe dokumenty należy przedstawić w formie: - oryginału, lub - kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie przesłanek zawartych w art. 89, ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych..

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.l) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IY.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

     1 - Cena – 100%

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.golina.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Golinie ul. Nowa 1 62-590 Golina, pokój nr 3.4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

04.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Golinie, ul. Nowa 1, 62-590 Golina, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Zatwierdzam

Golina 10.07.200

UWAGA !!!

 W PRZYPADKU POBIERANIA RYSUNKÓW NALEŻY POBRAĆ WSZYSTKIE  CZĘŚCI ZE WZGLĘDU NA PODZIELENIE ARCHIWUM

 

 

Ogłoszenie o wyniku postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na przyznanie i obsługę kredytu złotowego długoterminowego

    ZPiI340/09/09                                                                                   Golina, dn 15.07.2009r.

 

Ogłoszenie o wyniku postępowania

           

 

1.

 

Zamawiający

Pełna nazwa zamawiającego:

Gmina Golina

Adres:

URZĄD Miejski w Golinie

Ul. Nowa 1, 62-590 Golina

REGON: 000528043                       NIP:   665 22 76 783

Telefon (063)24180 95                    faks         (063)24180 95 

e-mail: inwestycje_golina@wp.pl                   …………………

 

2.

 

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na :” Udzielenie i obsługę kredytu złotowego długoterminowego w wysokości 2 000 000,00zł na finansowanie inwestycji gminnej”.

 

Miejsce realizacji zamówienia : Golina

 

3.

 

Dane o ofertach :

 

     Liczba złożonych ofert  3

     Liczba ofert odrzuconych lub zwróconych bez rozpatrywania 0..

 

 

4.

 

 

Ceny ofert :

     Cena najtańszej oferty:  326 889,00 PLN brutto

     Cena najdroższej oferty:  414 104,33  PLN brutto

 

 

5.

 

Wybrano następującą ofertę :

Firma:

Bank Spółdzielczy w Koninie, ul. 3-Maja nr 68, 62-500 Konin

Cena wybranej oferty: : 326 889,00 PLN brutto

(słownie;  siedemdziesiąt jeden tysięcy osiemset pięćdziesiąt osiem 00/100 złotych). brutto

 

 

 

Burmistrz Goliny

Tadeusz Nowicki

Ogłoszenie o udzielenie zamówienia publicznego na "Udzielenie i obsługę kredytu złotowego długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 na finansowanie inwestycji gminnej

Numer sprawy SB 3054/1/2009                                                     Golina dnia, 6.07. 2009r.

 

 

 

OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

 

1. Przedmiot zamówienia: „Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 na finansowanie inwestycji gminnej”.

 2. Nazwa i adres zamawiającego:

Gmina  Golina

ul. Nowa 1

 62-590 Golina

tel. fax (063) 241 80 95

strona www.golina.pl

E-mail:inwestycje_golina@wp.pl

Godziny urzędowania: 7.30 – 15.30

3. Określenie trybu zamówienia:

Przetarg nieograniczony

4. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

- strona internetowa : www.golina.pl

- Urząd Miejski Golina, sekretariat, w godz. 7.30-15.30

- drogą pocztową

5.Opis przedmiotu zamówienia:

5.1.Przedmiotem zamówienia jest „Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 na finansowanie inwestycji gminnej” na zasadach określonych w SIWZ.

 5.2 Kod opisujący przedmiot zamówienia (słownik CPV):

66.11.30.00-5 – Usługi udzielania kredytu

6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu

9. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających

10. Termin wykonania zamówienia do 31 sierpnia 2009r.

11. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a także spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki  szczegółowe:

- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności – prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem;

- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

12. Wadium: - wymagane wniesienie wadium o wartości 20.000,00 zł.

13. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena – 100 %

14. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Miejski Golina, ul. Nowa 1, 62-590 Golina

Sekretariat  do dnia 15. 07. 2009 r. do godz. 10.00

15. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Miejski Golina, ul. Nowa 1, sali posiedzeń, I piętro dnia 15.07.2009  godz. 10.30

16. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.

17. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:

Teresa Golis - inspektor, tel. (063) 241 80 95 wew. 275

Kinga Musiałkiewicz – skarbnik Goliny, tel. (063) 241 80 95 wew. 279

18. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zamieszczono na stronach Biuletynu Zamówień Publicznych dnia 6.07.2009r. pod numerem 224878.

 

 

 

                                                                                Burmistrz Goliny

 

                                                                                Tadeusz Nowicki

 

SIWZ.doc

zał1-formularz ofertowy.doc

zał2-formularz wycofania oferty.doc

 Załączniki:

inf. o stanie mienia komunalnego.pdf

 

 

ZAPYTANIA:

zapytania kredyt.doc

zapytania kredyt odp..rtf

 

 

Ogłoszenie o udzielenie zamówienia publicznego na wymianę ogrodzenia wraz z utwardzeniem placu przy Szkole Podstawowej w Golinie.

Ogłoszenie o udzielenie zamówienia publicznego na wymianę ogrodzenia wraz z utwardzeniem placu przy Szkole Podstawowej w Golinie.

 

 

 

Numer sprawy ZPiI340/08/09                                         Golina dnia, 03.07. 2009r.

 

 

 

OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

1. Przedmiot zamówienia: „Wymiana ogrodzenia wraz z utwardzeniem placu przy Szkole Podstawowej w Golinie”.

2. Nazwa i adres zamawiającego:

Gmina  Golina

ul. Nowa 1

 62-590 Golina

tel. fax (063) 241 80 95

strona www.golina.pl

E-mail:inwestycje_golina@wp.pl

Godziny urzędowania: 7.30 – 15.30

3. Określenie trybu zamówienia:

Przetarg nieograniczony

4. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

- strona internetowa : www.golina.pl

- Urząd Miejski Golina, pokój nr 34, w godz. 7.30-15.30

- drogą pocztową

5.Opis przedmiotu zamówienia:

5.1.Przedmiotem zamówienia jest „Wymiana ogrodzenia wraz z utwardzeniem placu przy Szkole Podstawowej w Golinie”.

  zakresie:

 - roboty rozbiórkowe istniejącego ogrodzenia

 - wykonanie ogrodzenia  wzdłuż ulicy Wolności na długości 106 metrów zgodnie z przedmiarem

    i opisem  

 - wykonanie utwardzenia placu szkolnego wraz z odwodnieniem o powierzchni 320m²

 5.2 Kod opisujący przedmiot zamówienia (słownik CPV):

Główny przedmiot: 45453000-7  roboty remontowe i renowacyjne

6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

7.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu

9.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających

10.Termin wykonania zamówienia do 28 sierpnia 2009r.

11. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a także spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki  szczegółowe:

- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności – prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem;

- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

- udzielą 36 miesięcznej gwarancji- rękojmi na wykonane zamówienie.

12.Wadium: - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

13.Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena – 100 %

14.Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Miejski Golina, ul. Nowa 1, 62-590 Golina

pokój nr 11 do dnia 24. 07  2009 r. do godz. 10.00

15.Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Miejski Golina, ul. Nowa 1, sali posiedzeń, I piętro dnia 24.07. 2009  godz. 10.30

16.Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.

17.Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:

Teresa Golis, inspektor, Jan Krupczyński – gł. Specjalista, tel. (063) 241 80 95 wew. 275

18. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zamieszczono na stronach Biuletynu Zamówień Publicznych dnia 03.07.2009r.

 

 

                                                                                Burmistrz Goliny

 

                                                                                Tadeusz Nowicki

 

 

Załączniki:

 

SIWZ ogłoszenie ogrodzenie i utw.placu Golina.doc

Przedmiar - ogrodzenie Golina.pdf

Opis techn. ogrodzenia.pdf

ogrodzenie.pdf

Obmiar_utwardzenie placuSP Golina.xls

 

Ogłoszenie o udzielenie zamówienia publicznego na przebudowę drogi gminnej w miejscowości Golina - Spławie, oraz ulicy Konopnickiej w Golinie

Zawiadomienie o wyborze oferty „Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Golina na rok 2009”

Zawiadomienie o wyborze oferty

 

 

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych          (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Organizację wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Golina na rok 2009” wpłynęły 2 oferty. Oferty spełniały warunki wymagane
w postępowaniu do wzięcia udziału w ogłoszonym konkursie.

Zaplanowaną kwotę w wysokości 24 000 zł na wypoczynek letni dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Golina w 2009 r. przyznano w następujący sposób:

1.       Związek Harcerstwa Polskiego Hufiec Konin, ul. Harcerska 4, 62-510 Konin –

       kwota 14 000 zł. (słownie: czternaście tysięcy złotych),

 

2.       Stowarzyszenie Profilaktyki Edukacji, Promocji Zdrowia i Rehabilitacji, ul. PCK 13,

       62-500 Konin – kwota 10 000 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

 

 

OGŁOSZENIE o udzielenie zamówienia publicznego na przebudowę drogi gminnej w miejscowości Przyjma o długości 0,585 km.

Ogłoszenie o wyniku postępowania - :” Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania; Budowa sieci kanalizacyjnej w aglomeracji Golina (Spławie, Adamów) w ramach projektu uporządkowan

    ZPiI340/04/09                                                                                   Golina, dn 16.04.2009r.

 

Ogłoszenie o wyniku postępowania

           

 

1.

 

Zamawiający

Pełna nazwa zamawiającego:

Gmina Golina

Adres:

URZĄD Miejski w Golinie

Ul. Nowa 1, 62-590 Golina

REGON: 000528043                       NIP:   665 22 76 783

Telefon (063)24180 95                    faks         (063)24180 95 

e-mail: inwestycje_golina@wp.pl                   …………………

 

2.

 

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na :” Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania; Budowa sieci kanalizacyjnej w aglomeracji Golina (Spławie, Adamów) w ramach projektu uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gmin członkowskich ZMWiK w subregionie konińskim”

 

 

Miejsce realizacji zamówienia : Spławie - Adamów

 

3.

 

Dane o ofertach :

 

     Liczba złożonych ofert  4

     Liczba ofert odrzuconych lub zwróconych bez rozpatrywania 0..

 

 

4.

 

 

Ceny ofert :

     Cena najtańszej oferty:     71 858,00 PLN brutto

     Cena najdroższej oferty:   637 933,12   PLN brutto

 

 

5.

 

Wybrano następującą ofertę :

Firma:

Zakład Projektowo-Usługowy „PROBUD” Aleje Wolności 12, 62-800 Kalisz

Cena wybranej oferty: :     71 858,00 PLN brutto

(słownie;  siedemdziesiąt jeden tysięcy osiemset pięćdziesiąt osiem 00/100 złotych). brutto

 

 

 

Burmistrz Goliny

Tadeusz Nowicki

 

          ...

 

numer strony  1.

OGŁOSZENIE o zamówieniu publicznym„Przebudowa obwodnicy północno-zachodniej Goliny o długości 1,095 km”

Nr ZPiI 340/02/2009                                                                                 Golina, 30.01.2009

  

 

OGŁOSZENIE

o zamówieniu publicznym

 

1. Zamawiający:

 Gmina Golina, ul. Nowa 1, 62-590 Golina, tel (O63)241 80 95 wew. fax: (063)241 80 95.

2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14.000,00 euro. .

3. Strona internatowa na której jest umieszczona SIWZ: www.golina.pl

SIWZ można uzyskać również na wniosek wykonawcy w siedzibie Zamawiającego

4. Przedmiot zamówienia:

„Przebudowa obwodnicy północno-zachodniej Goliny o długości 1,095 km”.

Zakres prac:

- wykonanie robót ziemnych

- budowa odwodnienia      

- budowa jezdni ulicy

- budowa chodników dla pieszych

- budowa ścieżki rowerowej

- budowa wjazdów do zabudowań i na planowane osiedla

- budowa zatok postojowych

- budowa zatok autobusowych

- urządzenie terenów zieleni ulicznej

- wykonanie oznakowania ulicy jw.

 

Słownik główny CPV: 45233140-2  roboty drogowe

 

5. Nie przewiduje się składania ofert wariantowych i nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej

6. Przewiduje się możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

7. Termin wykonania zamówienia   do 31 pażdziernika 2009r,

 

8. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz inne dokumenty wymagane w ofercie:

8.1.Wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku   -  Załącznik Nr 1.

8.2. Oświadczenie zgodnie z art. 24 ust.1 w/w ustawy              -  Załącznik Nr 2.

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda, następujących dokumentów:

 

a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie  do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu  do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

b)   zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu  Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub  społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego  - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

8.3. Oświadczenie zgodnie art. 24  ust. 2 w/w ustawy   -   Załącznik Nr 3.

8.4. Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 w/w ustawy - Załącznik Nr 4.

 

W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów:

 

a)    wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. budowa  lub przebudowa drogi lub innych robót o podobnym charakterze  w ilości minimum 3 (trzy) o wartości co najmniej 50% przedmiotu zamówienia każda,  z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów (referencje) potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie   - Załącznik Nr 5. 

b)   wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia                                 -  Załącznik Nr 6. 

c)    wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń                   -  Załącznik Nr 7. 

d)   wykaz zakresu zamówienia,  którego wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcy - Załącznik Nr  8. 

 

Zamawiający wymaga udokumentowania posiadania stosownych uprawnień  osoby pełniącej obowiązki kierownika  budowy  odpowiednich do charakteru i zakresu prac określonych niniejszym zamówieniem oraz posiadania aktualnego wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

 

W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający żąda, następujących dokumentów:

 

a) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to znaczy:

       - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 PLN.

  - przedstawią informację z banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 1000 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

 

Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do składania oferty.

8.5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44  w/w ustawy – Załącznik nr 9

8.6 Kosztorys ofertowy

8.7 Podpisany projekt umowy
Sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły:
spełnia - nie spełnia.

 

9. Informacja na temat wadium

Zamawiający  wymaga wniesienia wadium w kwocie 40 000,-zł

10.Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

cena 100 %

11.   Miejsce i termin składania ofert

Urząd Miejski w Golinie, ul. Nowa 1, sekretariat do dnia 26 lutego 2009r.     do godz. 10:00.

12. Miejsce i termin otwarcia ofert

Urząd Miejski w Golinie, ul. Nowa 1 sala posiedzeń nr 13, w dniu 26 lutego 2009r. o godz. 10:15.

13. Termin związania ofertą

Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

14. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami

Teresa Golis                - Urząd Miejski w Golinie, pokój nr 3/4, tel. 0 63 241 80 95    e-mail :inwestycje_golina@wp.pl

Jan Kruprzyński          - Urząd Miejski w Golinie, pokój nr 3/4, tel. 0 63 241 80 95    e-mail: inwestycje_golina@wp.pl

 

                                        Dnia 23.02.2009  w załącznikach dodano istotne wyjaśnienia dotyczące SIWZ      zał. 20  

                            Dnia 24.02.2009  w załącznikach dodano odpowidzi na pytania dotyczące SIWZ zał. 21 

 

    ZPiI340/02/09                                                                                   Golina, dn 20.03.2009r.

 

Ogłoszenie o wyniku postępowania

           

 

1.

 

Zamawiający

Pełna nazwa zamawiającego:

Gmina Golina

Adres:

URZĄD Miejski w Golinie

Ul. Nowa 1, 62-590 Golina

REGON: 000528043                       NIP:   665 22 76 783

Telefon  (063)24180 95                    faks          (063)24180 95 

e-mail: inwestycje_golina@wp.pl                   …………………

 

2.

 

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na :” Przebudowa obwodnicy północno-zachodniej Goliny”

 

 

Miejsce realizacji zamówienia :Golina

 

3.

 

Dane o ofertach :

 

     Liczba złożonych ofert  7

     Liczba ofert odrzuconych lub zwróconych bez rozpatrywania 2..

 

 

4.

 

 

Ceny ofert :

     Cena najtańszej oferty:       3 243 612,47. PLN brutto

     Cena najdroższej oferty:    4 396 963,03   PLN brutto

 

 

5.

 

Wybrano następującą ofertę :

Firma:

POL-DRÓG SŁUPCA” S.A. ul. Piastów 1, 62-400 Słupca

Cena wybranej oferty: :        3 243 612,47 PLN brutto

(słownie;  trzy miliony dwieście czterdzieści trzy tysiące sześćset dwanaście 47/100 złotych). brutto

 

 

 

Burmistrz Goliny

Tadeusz Nowicki

 

          ...

 

numer strony  1.