BURMISTRZ GOLINY OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKO DYREKTORA BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W GOLINIE

BURMISTRZ GOLINY

OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKO DYREKTORA

BIBLIOTEKI  PUBLICZNEJ  W  GOLINIE

 

 

Wymagania konieczne:

1. obywatelstwo polskie,

2. wykształcenie wyższe oraz kwalifikacje bibliotekarskie uprawniające do pracy na stanowiskach bibliotekarskich,

3. co najmniej 3 letni staż pracy w bibliotece, instytucji kultury,

4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,

5. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6. niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,

7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,

8. nieposzlakowana opinia,

9. znajomość ustaw: o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej oraz aktów prawnych z nią związanych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Kodeks pracy.

 

Wymagania  dodatkowe:

 

1.   posiadanie stażu pracy na stanowiskach kierowniczych w instytucjach kultury lub w urzędach organów administracji rządowej lub samorządowej na stanowiskach do spraw działalności kulturalnej,

2.   kwalifikacje w zakresie zarządzania,

3.   umiejętność organizacji pracy i kierowania zasobami ludzkimi,

4.   odpowiedzialność, komunikatywność, zaangażowanie, kreatywność.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1. kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,

2.  pisemna koncepcja funkcjonowania Biblioteki Publicznej z uwzględnieniem aspektów organizacyjnych i finansowych (maksymalnie do 3 stron formatu A4),

3.  kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,

4.  kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,

5.  życiorys - curriculum vitae,

6. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

7. oświadczenie o niekaralności oraz braku toczącego sie postępowania karnego oraz o niekaralności zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,

8. zaświadczenie potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do ubiegania się o stanowisko kierownicze,

9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

Wymogi  formalne

1. Złożenie wymaganych dokumentów.

2. Spełnienie wymagań związanych ze stanowiskiem określonych w punktach 1-9.

 

Oferty aplikacyjne należy  składać zamkniętej kopercie z opisem: "Konkurs na stanowisko Dyrektora Biblioteki Publicznej  w  Golinie". w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Golinie, lub przesłać pocztą na adres: Urzędu Miejskiego w Golinie, ul. Nowa 1 62-590 Golina. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu.

Wymagane dokumenty należy składać do dnia  20 grudnia 2013r. do godz. 1530.

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.

Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego - 31 grudnia 2013r.

 

Inne informacje           

Informacje o warunkach organizacyjno-finansowych działalności Biblioteki Publicznej w Golinie można uzyskać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Golinie ul. Nowa 1.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 63 241-80-95  wew. 235.

Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowane  pisemnie lub telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego.

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Golinie oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Golinie.

 

 

Do pobrania:

Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacji

Oświadczenia o niekaralności

Kwestionariusz osobowy