OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Burmistrz Goliny ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
1. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI:
Urząd Miejski w Golinie
ul. Nowa 1, 62-590 Golina
2. STANOWISKO PRACY:
stanowisko urzędnicze - ds. realizacji inwestycji
3. WYMAGANIA NIEZBĘDNE ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:
1) obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych);
2) wykształcenie: wyższe techniczne o specjalności budownictwo lub drogownictwo;
3) staż pracy: posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy;
4) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
5) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
7) nieposzlakowana opinia.
4. WYMAGANIA DODATKOWE:
1) posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej;
2) posiadanie umiejętności kosztorysowania;
3) wiedza techniczna i doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
4) wiedza z zakresu prowadzenia inwestycji dofinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym ze środków Unii Europejskiej;
5) znajomość przepisów ustaw: Prawa budowlanego, Prawa zamówień publicznych, samorządu gminnego, Kodeksu cywilnego, Kodeksu postępowania administracyjnego;
6) biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych;
7) umiejętność pracy w zespole, prowadzenia negocjacji, bezkonfliktowego działania;
8) wysoka kultura osobista;
9) prawo jazdy kategorii B.
5. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
1) uzgadnianie projektów budowlanych inwestycji realizowanych przez Gminę Golina;
2) przygotowanie
i nadzór nad realizacją inwestycji, w tym inwestycji finansowanych
z funduszy europejskich;
3) bieżące analizy potrzeb inwestycyjnych gminy, przygotowywanie wstępnych założeń projektowych;
4) szacowanie kosztów inwestycji planowanych do wykonania;
5) dbanie o właściwe zorganizowanie procesu budowlanego inwestycji dla obiektów stanowiących własność gminy, w szczególności przez:
a) zapewnienie opracowania projektów oraz wykonania i odbiorów robót budowlanych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach,
b) sprawdzanie dokumentacji projektowych dotyczących inwestycji gminnych, w tym czuwanie nad aktualnością uzgodnień, pozwoleń, opinii, decyzji;
c) pozyskiwanie od innych organów, w procesach budowlanych, stosownych uzgodnień, pozwoleń lub opinii, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
d) zawiadamianie właściwych organów o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót remontowych, budowlanych i inwestycyjnych,
e) przechowywanie dokumentów, stanowiących podstawę wykonania robót remontowo - budowlanych, w tym certyfikatów, deklaracji zgodności i oświadczeń,
f) sprawowanie w imieniu inwestora nadzoru nad właściwym, zgodnym z zawartymi umowami, wypełnianiem obowiązków przez pozostałych uczestników procesu remontowo-budowlanego,
g)
zawiadamianie właściwych organów o zakończeniu robót
budowlanych,
a w przypadku nałożenia takiego obowiązku występowanie z wnioskiem o uzyskanie
pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego,
h) dokonywanie w imieniu inwestora odbioru do użytkowania obiektu budowlanego wraz z dokumentacją budowy i dokumentacją powykonawczą, a także wszystkich innych dokumentów i decyzji dotyczących obiektu, a w razie potrzeby instrukcji obsługi i eksploatacji obiektu (instalacji i urządzeń związanych z nim),
i)
przekazywanie w imieniu inwestora dokumentacji, o
której mowa w pkt h) zarządcy obiektu, określając szczegółowo zakres obowiązków
spoczywających na zarządcy,
a dotyczących utrzymania przekazanego obiektu budowlanego,
j)
zlecanie kosztorysów inwestorskich związanych z
realizacją zadań remontowych
i innych nie wymagających pozwolenia na budowę,
k) nadzorowanie realizacji prac remontowych, budowlanych i inwestycyjnych,
l) przygotowanie propozycji w zakresie wydatków budżetowych dotyczących zadań remontowych i inwestycyjnych gminy,
m) współpraca z projektantami w czasie realizacji inwestycji,
n)
przygotowanie aktualizacji kosztorysów na wykonywanie
robót budowlanych
i inwestycyjnych;
o) udział w czynnościach związanych z odbiorem zadań inwestycyjnych,
p) ocena merytoryczna przy rozliczaniu finansowym zadań, w tym sprawdzanie prawidłowości wystawiania faktur z punktu widzenia podpisanych umów oraz ich zgodności z posiadanym budżetem,
10) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach okresowych obiektów i terenów wchodzących w skład mienia gminnego;
11) sprawdzanie zgodności wieloletnich planów rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych z wymaganymi warunkami;
12) uzgadnianie projektów sieci i przyłączy wodociągowo-kanalizacyjnych;
13) współpraca z Zakładem Usług Wodnych w Koninie w zakresie budowy sieci kanalizacyjnej i wodociągowej;
14) współpraca ze stanowiskiem do spraw zamówień publicznych w zakresie przygotowania dokumentacji o udzielenie zamówienia publicznego;
15) przygotowanie danych na etapie sporządzania wniosków o środki zewnętrzne oraz ich rozliczania;
16) współpraca ze stanowiskiem ds. realizacji inwestycji w
zakresie przygotowania
i rozliczania inwestycji
6. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY:
1) wymiar etatu - pełny etat;
2) praca w godzinach od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku;
3) praca w warunkach biurowych (przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, kontakt z interesantami, prowadzenie rozmów telefonicznych) w pomieszczeniu znajdującym się na II piętrze budynku Urzędu Miejskiego w Golinie;
4) budynek
z podjazdem dla wózków inwalidzkich, wewnątrz budynku brak windy, ograniczona
możliwość poruszania się osób na wózkach inwalidzkich, na stanowisku pracy brak
specjalistycznych urządzeń umożliwiających prace osobom niewidomym
i niedowidzącym.
7. DODATKOWE INFORMACJE:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Golinie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu wrzesień jest wyższy niż 6%.
8. WYMAGANE DOKUMENTY APLIKACYJNE:
1) list motywacyjny;
2) życiorys - Curriculum Vitae;
3) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
4) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
5) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;
8) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
9) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu.
10) w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego dokument potwierdzający znajomość języka polskiego;
11) kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienie, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy.
9. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres: Urząd Miejski w Golinie ul. Nowa 1, 62-590 Golina, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. realizacji inwestycji" do dnia 6 grudnia 2019 r. do godz. 15:00 (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
10. INNE INFORMACJE
Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowane telefonicznie lub emailem.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Golinie (www.golina.bip.pl) oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Golinie.
Golina, 25.11.2019 r.
Załączniki:
Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacji
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych w celach rekrutacji