OGŁOSZENIE O NABORZE
BURMISTRZ GOLINY OGŁASZA NABÓR NA WOLNE
STANOWISKO URZĘDNICZE
NAZWA I ADRES JEDNOSTKI
Urząd Miejski w Golinie
Ul. Nowa 1
62-590 Golina
STANOWISKO PRACY:
Sekretarz Goliny
WYMAGANIA NIEZBĘDNE ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:
1) wykształcenie wyższe: administracja, prawo,
2) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
3) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
4) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych.
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
7) nieposzlakowana opinia,
8) brak przynależności do partii politycznych,
9) znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej.
WYMAGANIA DODATKOWE
1) doświadczenie zawodowe i umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
2) umiejętność podejmowania decyzji,
3) umiejętność praktycznego stosowania przepisów,
4) predyspozycje osobowościowe tj.: kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność; sumienność, obowiązkowość, bezstronność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, wysoka kultura osobista,
5) znajomość procedur i praktyka w zakresie stosowania ustawy o zamówienia publicznych,
6) dyspozycyjność.
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU
1) organizowanie pracy urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne stanowiska pracy,
2) opracowywanie projektów: regulaminu organizacyjnego urzędu, regulaminu wynagradzania, regulaminu pracy oraz innych związanych z bieżącym funkcjonowaniem urzędu,
3) opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy,
4) nadzór przestrzeganiem regulaminu pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych i obiegiem informacji, czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań urzędu,
5) inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych,
6) dokonywanie oceny pracy bezpośrednio podległych pracowników.
7) przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
8) prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządczą,
9) nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Burmistrza,
10) koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych,
11) koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami,
12) nadzór nad zawartością merytoryczną strony internetowej oraz BIP,
13) nadzór w zakresie przestrzegania przez pracowników Urzędu i gminnych jednostek organizacyjnych Kodeksu postępowania administracyjnego oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt,
14) uczestniczenie w sesjach Rady Miejskiej i jej Komisjach,
15) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy
16) wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza,
INFORMACJA O WARUNKACH PRACY
1) praca w siedzibie Urzędu Miejskiego w Golinie ul. Nowa 1,
2) stanowisko pracy na I piętrze budynku,
3) praca na pełny etat,
4) wynagrodzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Golinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia jest wyższy niż 6 %.
WYMAGANE DOKUMENTY APLIKACYJNE
1) list motywacyjny,
2) życiorys – Curriculum Vitae,
3) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
4) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
7) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
8) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu,
9) w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego dokument potwierdzający znajomość języka polskiego,
10) kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienie, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres: Urzędu Miejskiego w Golinie ul. Nowa 1, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko sekretarza Goliny” do dnia 20 lipca 2018 roku (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu), do godz.1530 .
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
INNE INFORMACJE
Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną pisemnie poinformowane.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Golinie (www.golina.bip.pl) oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Golinie.
Golina, 28.06.2018r.
Do pobrania:
Oświadczenie o stanie zdrowia
Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacji