Jesteś tutaj:   

Informacja AB 46

PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O DOKUMENTACH ZAWIERAJĄCYCH INFORMACJE O ŚRODOWISKU I JEGO OCHRONIE

Formularz A - karta informacyjna dla:

-    wniosków o wydanie decyzji,

-    wniosków o udzielenie wskazań lokalizacyjnych,

-    wniosków o ustalenie programu dostosowawczego

Lp.

 Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego

1

 Numer wpisu

      A   46/2009

2

 Zakres przedmiotowy wniosku

  Zezwolenie na usunięcie drzew w ilości – 8 sztukk rzewy  -  m2w miejscowości: Sługocinek

3

 Znak sprawy

OŚiGW 7635/107/09

4

 Data złożenia

15.09.2009 r.

5

 Dane wnioskodawcy (imię i nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres, REGON)

M.K, 62-590 Golina

6

 Wyszczególnienie załączników do wniosku

akt notarialny  -  informacja z rej. gruntu

7

 Nazwa organu - adresata wniosku

Urząd Miejski w Golinie

8

 Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego)

Ochrona środowiska p. nr 7 tel.63/2418095 w.250

9

 Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień)

  Decyzja OŚiGW 7635/108/09

10

 Zastrzeżenia dotyczące udostępniania informacji

BRAK

11

 Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy

Protokół z kontroli 25.09.2009r.

12

 Uwagi

BRAK

                                              

Formularz B - karta informacyjna dla:

-    decyzji i postanowień,

-    wskazań lokalizacyjnych

Lp.

 Decyzje i postanowienia, wskazania lokalizacyjne

1

 Numer wpisu

B       46/2009

2

 Zakres przedmiotowy decyzji/postanowienia*

Zezwolenie na usunięciedrzew w ilości – 8 sztuk                 krzewów –  m2  w miejscowości; Sługocinek

3

 Znak sprawy

OŚiGW 7635/108/09

4

 Data wydania

  28.09.2009 r.

5

 Nazwa organu, który wydał decyzję/postanowienie*

Burmistrz Goliny

6

 Nazwa podmiotu, którego decyzja/postanowienie* dotyczy

   M.K 62-590 Golina

7

 Numer wpisu wniosku dotyczącego decyzji/postanowienia*

OŚiGW 7635/30/09

8

 Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego)

Ochrona środowiska pok.7 tel.63/2418095 w.250

9

 Informacja, czy decyzja/postanowienie* jest ostateczne oraz adnotacje o ewentualnym wstrzymaniu wykonania decyzji/postanowienia* lub o dokonanych w nich zmianach

Decyzja ostateczna

10

 Zastrzeżenia dotyczące udostępniania informacji

BRAK

11

 Numery innych kart dotyczących podmiotu, którego dotyczy decyzja/postanowienie*

  Protokół z kontroli 25.09.2009 r.

 12  Uwagi  Brak